Miksi en naisena äänestä Marinia

Anonyymi

1. Tahdon naisille ja lapsille turvallisen tulevaisuuden.

Marinin ajama queer-agenda on hyvin seksistinen ja vaaraksi naisille ja lapsille.
Queer-agenda irrottaa sukupuolen ja seksuaalisuuden toisistaan.
Kuinka hallitus sovittaa yhteen matala ääniset, munalliset "naiset" ja musliminaiset samaan pukuhuoneeseen?

2. En hyväksy rasismia

Marinin hallitus ehkä ottaa tänne mustia ihmisiä, mutta ei odota näitten pystyvän samaan kuin suomalaiset. Jos Marin uskoisi siirtolaisten kykyihin, hän ei määräisi näille kokoajan helpotuksia arkeen ja kulttuuritulkkeja ym.

3. Tahdon, että luontoa suojellaan

Vihreät huutavat "ilmastotekoja", mutta mitä he itse tekevät?
Eikö Vihreitä kiinnosta luonnon- tai eläintensuojelu enää muussa muodossa?
Kestääkö luonto tuon kaiken metallin ja metallijätteen, joka tuuliturbiineista ja aurinkopaneeleista tulee vai olisiko ydinvoima parempi vaihtoehto?

12

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljaiseksi vetää

T. Aloittaja

• Anonyymi

Onpa todella omituinen aloitus. Pimpelipom!

• Anonyymi

Aloittaja vain tekeytyy naiseksi. Eiköhän se ole misogynian vallassa oleva jahnukainen.

• Anonyymi

Eipä väliä mikä on, totta kirjoittaa silti.
        Totuus ottaa demaria kupoliin.

• Millä periaatteella olen misogyninen?
        Silläkö, että kritisoin hallitusta, jossa istuu naisia?
        Olen semmoinen poikkeus, että minulle teot merkitsevät enemmän kuin sukupuoli.

• Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

Millä periaatteella olen misogyninen?
        Silläkö, että kritisoin hallitusta, jossa istuu naisia?
        Olen semmoinen poikkeus, että minulle teot merkitsevät enemmän kuin sukupuoli.

Onko siis hallituksessa istuminen sellainen teko jota et voi hyväksyä?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko siis hallituksessa istuminen sellainen teko jota et voi hyväksyä?

Jos luit mitä kirjoitin, niin ymmärsit kyllä miksi olen huolissani naisista ja lapsista.

• Anonyymi

Liitytään ruotsiin

• Anonyymi

Marinin ajama agenda oli sellaista sotkua, että kammoksutti. Pienille lapsille aivopestiin intersektionaalisen feminismin lahkolaisuutta ja uskoteltiin, että voit olla poika, tyttö tai jotain siltä väliltä, ihan sama mihin sukupuoleen olet syntynyt. Erittäin vahingollista pienille lapsille, jotka eivät ymmärrä vielä sukupuolen ja seksuaalisuuden eroa. Onneksi nykyisellä hallituksella on terveempi linjaus. Jokainen saa olla mitä haluaa, mutta lasten aivopesu vähemmistöjen etujen ajamisen varjolla oli kamalaa katsottavaa.

Lapsellinen Marin oli kaikenlaisten piripäiden ja julkkishahmojen ohjailtavissa. Hirvitti seurata sitä alamäkeä, jota Marin luisui alaspäin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe