Sotapropagandaa

Anonyymi

Ruotsissa esitettiin väite, että ilmatilaa loukanneet koneet olisi olleet ydinasein varustettuja. Nyt meillä täällä vouhotetaan, että se on fakta. Ymmärrän kyllä, että jotkut asiat huolestuttaa, mutta että alennutaan mädännäiseen epärealistiseen rääkymiseen ja valehteluun natomyönteisyyden lisäämiseksi. Sitä en ymmärrä.

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      NATO:n tehotutkat havaitsevat kyllä selvästi pommikoneen lastin lähettämän radioaktiivisen säteilyn, mikäli kyydissä on ydinaseita, joten asian voi esittää faktana eikä arvailuna.

      • Anonyymi

        Tutkat eivät havaitse mitään radioaktiivisuutta. Ei edes perusfysiikka hallussa.


    • Anonyymi

      Pääasia ettei käytetty. Tyypillinen Venäjän hybridioperaatio.

      • Anonyymi

        Lännellä ja idällä on hybridioperaatioita.

        Lännellä moninkertaisesti.


      • Anonyymi

        Jos joku uhkaa ydinsodalla ja käyttää niitä niin tuo venäläinen sekopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännellä ja idällä on hybridioperaatioita.

        Lännellä moninkertaisesti.

        Niinistö vetelee naruista kulissien takana.
        Huijannut suomalaisia vuosikausia.
        Vetää ruotsalaiset mukaan.

        Kaikki suunniteltiin kokoomuksessa jo ensimmäisellä kaudella. Tämän kertoi sanomalehden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännellä ja idällä on hybridioperaatioita.

        Lännellä moninkertaisesti.

        Niinistön kiero naamio.

        Tarkka militaristinen suunnitelma, jota viety läpi.

        Klikki Kokoomus ja Niinistö käyttänyt Ukrainan kriisiä hyväksi vaarantaen suomalaisten turvallisuuden.

        Häpeällistä ja laitonta toimintaa.

        Tästä on kirjoitettu sanomalehtien kommentoinneissa jo silloin kun Niinistö puhui kuinka toimii Venäjän nähdessä Suomen ja lännen vihollisena. Nyt saa ongelmat suomalaisten päälle.
        Kokoomus on tahallaan lietsonut 4 vuotta vastakkainasettelua Venäjän suhteen saadakseen tilanteen kiristymään vain oman itsekkään politiikan tähden.

        Suomalaiset saatiin kauhun valtaan.
        Samoin eduskuntapuolueet.

        Niinistön masinoimat gallupit suomalaisten murtamiseksi.

        Totuus tulee nyt karmealla tavalla näkyviin.


      • Anonyymi

        Ruotsissa järjestetty "harjoitus" oli hybridioperaatio. Siinä on osallisena suomalainen sotahullu militaristi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännellä ja idällä on hybridioperaatioita.

        Lännellä moninkertaisesti.

        PETOS

        2018 vaalissa valittu järjestänyt kansaa vastaan operaatioita.

        Sanoi vaalin jälkeen: "Kaikki on jo valmista".

        Valmistelut tehty 2012 vaalin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistö vetelee naruista kulissien takana.
        Huijannut suomalaisia vuosikausia.
        Vetää ruotsalaiset mukaan.

        Kaikki suunniteltiin kokoomuksessa jo ensimmäisellä kaudella. Tämän kertoi sanomalehden

        Häpeällinen Niinistö sanaili ruotsalaisten mukaan vedättämisestä jo 2018 vaali-illan jälkeen.

        Käyttänyt "asiantuntijoita" ja Ulkopoliittista instituuttia bulvaanina.

        Kryptiset kierot puheet ovat olleet Suomen kansan pettämistä vuodesta 2012 lähtien. Sen voi nähdä kunhan ei ole sinisilmäinen Niinistön suhtee. Koskaan ei ole petetty näin raskaasti.


    • Anonyymi

      Nato-myönteisyys on riittävällä tasolla, sitä ei tarvitse enää lisätä. Hakemus on ajan kysymys.

    • Anonyymi

      Vähän epäilen onko Venäjällä enää toimivia ydinaseita. Niissä on todellakin viimeinen käyttöpäivä, ja ne vaativat kallista huoltoa.

    • Anonyymi

      Niinpä. Eihän väitettä ole mitenkään perusteltu saati todistettu. Sotapropaganda tuntuu tällä hetkellä olevan herkässä. Mikä vaan huhu tai arvaus kelpaa uutiseksi.

      • Anonyymi

        Aloituskirjoituskin on propagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituskirjoituskin on propagandaa.

        Kaikki kontekstiin liittyvä on propagandaa ja hybridivaikuttamista. Sitä tekee myös Suomi. Valitettavasti. Huonoa "diplomatiaa".


      • Anonyymi

        Kun ei Nato muuten saa tahtoaan läpi, pitää alkaa pelotella.


    • Anonyymi

      Aivan höpöhöpöä. Tee jotain hyödyllistä.

    • Tuskin oli sotapropagandaa, kun Ruotsin viranomaiset eivät kommentoineet venäläisten pommittajien lastia mitenkään.

      Voi olla, että Ruotsin TV4 keksi jutun ihan omasta päästään tai jonkun "vasikan" sepustamana. Minä en tiedä, kuinka luotettavassa maineessa kanavan journalismi on.

      • Anonyymi

        No kuitenkin tuon tiedon uskoi ainakin pääministeri, koska alkoi pitää mahdollisena Natoon liittymistä.


    • Anonyymi

      Minulla kyllä semmonen aavistus ettei Suomi tule ikinä liittymään natoon ja Venäjä tulee vielä tekemään jonkinlaisen operaation Suomen maaperällä.
      Aika varmasti kolmas maailmansota tulee jossain vaiheessa syttymään ja siltä tuskin tulee monikaan maa säästymään

      • Anonyymi

        Keväämällä, keväämmällä... Pari kuukautta aikaa valmistautua, enintään. NATO kokoaa tällä hetkellä joukkojaan esim. Puolassa, Saksassa ja Romaniassa, siitä ei kansalle mainita sanallakaan, mutta asia on nähtävissä esim. flightradarin kartalla.


      • Anonyymi

        Kokoomuksen Niinistö on huijannut teitä vuodesta 2012 lähtien Haukion kanssa.


    • Anonyymi

      Kallubit ilmoittaa nousevaa kannatusta, ja kertovat ettei kansanäänestystä tarvita, kun on päätäjät sitä varten.

      Kusettavat ,kansaa taas.
      Kallubien tilaaja voi päättää mitä tilaa. Media päättää mitä kirjoittaa totena.

      Nykyään uutiset pelkkää propakandaa. Nyt menossa Natoon johdattelu.

      Koronaprlottelu, ja piikeille pakottaminen/ pelottaminen/ uhkailu/ syyllistäminen jäänyt vähemmälle.
      Mutta, ottakaapa vaan. Kyllä se painostus taas syksyllä jatkuu, ja piikkejäkin ovat kyhänneet lisää .

      Koko koronapelottelu oli sairasta ja väärin. Miettikää moniko on sairastanut, vain pieni osa käynyt testeissä, ja vain 3000 kuollutta koko ajalta. Vähemmän kuin influenssassa/ vuosi.

      Mediaan ei ole luottamista, eikä päättäjiin. Se tuli selväksi koronan aikana.

      Piikkihaitta tutkimukset kesken kummasti ne onkin kasaantuneet. Montakohan vuotta kestää saada tutkittua kaikki, kokoajan tulee lisää..

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        https://demokraatti.fi/mika-aaltola-venaja-yritti-ylivertaisuusnaytelmaa-nostaa-esiin-suomen-nato-keskustelussa-martti-ahtisaaren-sanat

        Kyllä nyt on vain niin, että Suomi ja Ruotsi laittavat Natoon hakemukset.

        https://pt-media.org/2022/03/30/sosiaalidemokraatit-myonteisia-ruotsin-nato-jasenyydelle/


      • Ainakaan linkkisi jutussa ei puhuta ydinaseista sanaakaan, joten ilmeisesti tämä keissi voidaan julistaa uutisankaksi.

        Itse kukin voi kuvitella sitä kansainvälistä meteliä jos Venäjä loukkaisi puolueettoman maan ilmatilaa ydinasein aseistetuilla pommikoneilla.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ainakaan linkkisi jutussa ei puhuta ydinaseista sanaakaan, joten ilmeisesti tämä keissi voidaan julistaa uutisankaksi.

        Itse kukin voi kuvitella sitä kansainvälistä meteliä jos Venäjä loukkaisi puolueettoman maan ilmatilaa ydinasein aseistetuilla pommikoneilla.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ainakaan linkkisi jutussa ei puhuta ydinaseista sanaakaan, joten ilmeisesti tämä keissi voidaan julistaa uutisankaksi.

        Itse kukin voi kuvitella sitä kansainvälistä meteliä jos Venäjä loukkaisi puolueettoman maan ilmatilaa ydinasein aseistetuilla pommikoneilla.

        Kyllä tuo nyt näkyy jo olevan kansainvälinen uutinen.
        Ei ne putinan teot kieltämällä tällä palstalla häviä mihinkään.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Ainakaan linkkisi jutussa ei puhuta ydinaseista sanaakaan, joten ilmeisesti tämä keissi voidaan julistaa uutisankaksi.

        Itse kukin voi kuvitella sitä kansainvälistä meteliä jos Venäjä loukkaisi puolueettoman maan ilmatilaa ydinasein aseistetuilla pommikoneilla.

        Nykyisellään tuntuu olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus että trolIit valehtelevat linkkaamiensa uutisten sisällöstä.


    • Anonyymi

      Pelkkää propagandaa tämäkin. Mitään todisteita ei ole, vain lehtimiesten höpöttelyä.

    • Anonyymi

      Ruotsihan kehitysmaa

    • Anonyymi

      Ainoa mädättynyt epärehellinen rääkyjä täällä olet sinä. Olen täällä ennenkin juttujasi nähnyt, koska ne tunnistaa mädättyneen rääkyvästä kirjoitustyylistäsi. Kaikki samaa jonninjoutavaa paskaa ilman ainuttakaan asiasisältöä. Pelkkää tyhjää ja katkeraa syyttelyä sekä valtamediavihaa, kuten kunnon mädättyneeltä ihmispaskalta voikin odottaa.

    • Anonyymi

      En usko kyllä enää pahemmin tuota propakandaa on enemmänkin mennyt vitsiksi uutiset

      • Anonyymi

        Kansankusetus toimii luotettavasti. Kun asiantuntija kertoo valtamediassa asian, se on kansalle totuus.

        Valehtelu sinänsä ei ole rikos. Se on rikos raamatussa. Ja sen pitäisi olla rikos myös rikoslaissa.


    • Anonyymi

      Putin pelkää natseja, Natoa, toisinajattelijoita, demokratiaa, ihmisoikeuksia ja että Venäjää uhkaa jokin ulkoinen taho. Putin pelkää vastaehdokkaita siksi niistä on päästävä eroon myrkyttämällä ja vankilalla.
      Putin on osoittanut ettei häneen kannata luottaa, valheillaan tehnyt selväksi että Naton kannatus on noussut Suomessa.

    • Kerroppa, mistä sinä tiedät, oliko ydinaseita vai ei.

      • Anonyymi

        Se on huippuasiantuntija, kuten jokainen suoIi24 kirjoittelija ja varsinkin lukuisat pietarin trollit (ja nato-trollit).


      • Anonyymi

        Ydinaseita ei kuljeteta lentokoneissa, muuten kuin taistelutehtävissä.


    • Anonyymi

      Ja valeen seurauksena nato kannatus nousi 90%:iin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe