Olen kärsinyt rytmihäiriöistä jo toista kuukautta ilman omaa syytäni. Lääkäri joka otatti sydänfilmin 25.2., unohti laittaa sen Maisaan ja unohdin itsekin kun oli jo tilattu omalääkärille aika jossa olin tänään sekä uudessa sydänfilmissä.
Tämä aiempi lääkäri kun kysyin silloin helmikuussa että oliko siinä sydänfilmissä mitään kummempaa ei voinut katsoa kun kone meni jumiin ja sanoin että antaa olla, katson sitten Maisasta. Hän vain unohti kirjata tietoja Maisaan joten en tiennyt minäkään. Ajattelin että jos siinä jotain on niin kait joku ottaa yhteyttä. Kun mitään ei kuulunut ajattelin että asia ok.
Ei ollut. Tänään olin omalääkärillä joka ihmetteli että eikö sydänfilmiä siellä päivystyksessä otettu ja sanoin että otettiin kyllä.
Aikansa konetta selattuaan hän sen löysi. Sydämmen eteisvärinä ja sen ala harvinaisempi alatyyppi flutteri.
Niitä olen kantanut mukanani toista kuukutta.
Nyt tänään aloitan verenohennuslääkkeen jonka toivotaan rytmittäv
än sydämen paremmaksi.
Tänään otettujen verikokeiden ja tämän tänään otetun sydänfilmin mukaan kyseessä olisi kuitenkin sydämen vajaatoiminnasta. Nyt menen sitten ultraan siitä.
Yllätys oli iso kun katsoin netistä asiaa sydämen vajaatoiminnasta.
Oletettu elinaika (vertaa todettu syöpä) on 5 vuotta.
Onko joillain sydämen vajaatoiminnasta kärsineillä tietoa tai kokemusta tästä tappavasta taudista.
Sydämen vajaatoiminta?
2
344
Vastaukset
- Anonyymi
Verenohennuslääke ei vaikuta sydämen rytmiin!
Verenohennuslääke estää vain veritulppien syntymistä. Niitä syntyy helposti rytmihäiriöiden yhteydessä.
Mitä sanotaan vajaatoiminnasta, se on syytä uskoa.Joo kyllä eseptissä sanotaankin että " eteisvärinän aivohalvauksen ja veritulppien " ehkäisyyn.
Kuitenkin jo nyt ekan tabletin jälkeen en tunne sydämmeni lyöntejä niin voimakkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833902
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342833Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä982214Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?271760Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201707- 301664
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731463