Tietääkö joku jotain kyseisestä paikasta.Sijaitsee jossain Turun ja Kemiön välillä?Minkälainen?Kuvailkaa.olen kesällä menossa kahdeksi viikoksi.
Sauvo
4
2226
Vastaukset
- oikeesti
tuota paikkakuntaa joko ei ole olemassakaan tai sitten se kyllä on jossain muualla kuin Turun lähellä.Olen ikäni Turussa asunut enkä ole sellaisesta Sauvosta kuullutkaan.Joku on kusettanut sinua..
- Turkulaisen katsoa karttaa
Nimittäin Sauvo siinä Salon ja Turun väliltä löytyy,pieni paikka,eipä juuri mitään ihmeellistä,ohi ns.keskustan ajaa huomaamatta..
- Calle
Oletko viettänyt koko elämäsi peräkamarissa?
- vielä
Turkulaisen katsoa karttaa kirjoitti:
Nimittäin Sauvo siinä Salon ja Turun väliltä löytyy,pieni paikka,eipä juuri mitään ihmeellistä,ohi ns.keskustan ajaa huomaamatta..
Ohi Sauvon keskustan ei voi ajaa sitä huomaamatta koska keskusta ei ole Kemiöntien varrella vaan pitää ensin kääntyä vasemmalle ja sitten vielä oikealla ja vasta sitten olet keskustassa.Monelta varmaan jää keskusta huomaamatta,koska se ei ole tien varressa oleva Ruokavarasto huoltis kompleksi.Keskusta on pieni idyllinen maalaiskeskusta jossa ei paljon ole,mutta kuitenkin kaikki oleellinen.En tiedä miksi joku menee kesällä Sauvoon pariksi viikoksi,ehkä sukuloimaan tai herneitä poimimaanko?Mutta ei Sauvossa kyllä mitään aktiviteetteja ole.Kannattaa ehkä suunnata naapuripitäjiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1545029- 1914031
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403695Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472965Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat362307- 1441956
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351468Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319