Kunnon hyökkäys Suomeen niin Glopaali hallitus lakkaisi rahastamasta.
Saisi alkaa kun on sota että Suomi pääsisi ydin valtioon .
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
voi rakkaat veljet ja siskot jakakaa rahanne ja velkanne keskenänne olkaa vihreitä harrastakaa seksiä toistenne kanssa niin rauha laskeutuu
- Anonyymi
Mukavaa päästään siperiaaan ja siperialaiset tuodaan tänne.
- Anonyymi
Lakkaa hyvinvointialueen korruptio.
- Anonyymi
Jotain uudistusta tulisi tuohon rahastus politiikkaan.
- Anonyymi
Mutta tähän työväen paratiisiin kuuluu niskalaukaukset olennaisena osana
- Anonyymi
rakkaat siskot ja veljet te olette helvetin tyhmää porukkaa. ette osaa muuta kuin tukiaisilla ja avustuksilla elää. eikö koskaan tule mieleen kuinka turhia olette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882