😍☕🧊 joskus oli Pulmu nimistä palasokeria. Saikohan se nimensä sanonnasta "puhdas kuin pulmunen"? Sanonta tarkoittaa viatonta ja tuli mieleeni uutisesta jossa kerrottiin söpöjen pulmusten saapuneen Suomeen.
Nuokin pienet palleroiset ovat fiksuja, kun muuttavat talveksi lämpimään. Ihmisillä siinä vielä oppimista. Luontoasioissa löytyy paljon uutta ihmeteltävää. Niinkuin joku strutsin silmäkin, joka näkee parin neliösentin kokoisen tavaran 1,5 kilsan päästä.
Mielellään häntäkin ihmettelisin luontoasioissa. Kunpa vaan hän ei vaihtaisi uuteen ostariin.
Voihan Pulmu
9
311
Vastaukset
- Anonyymi
Sokeria on rusehtavanakin.
Kävin tänäänkin uimahallin kahvion edessä iltakävelyllä. Pitäisi vaihtaa reittiä, ettei tule kävelyurat sinne. Sentään kiva, että oli vielä valoisaa.🌞
- Anonyymi
Että sellainen aivopieru palstapölhöltä tänään 🥱🥱🥱
- Anonyymi
Pulmua on vieläkin. Hyvää puhdistamiseen.
Juu, olen kuullut mutta en ole vielä kokeillut. Ajattelin illalla kokeilla kidesokeria kasvojen ihon kuorintaan. Jos tepsii niin käytän vastakin. Tälläiselle allergikolle herkkäihoiselle sopii lisäaineettomat luonnontuotteet hyvin.
Sirkku, jonka joku on maininnut poistetussa kommentissa on pulmua kovempi ja liukenee hitaammin. Palasokeri maistuu joillekin kahvissa. Itse en käytä, mutta lapsen ollessa pieni kului palasokeria. Teimme siitä yhdessä linnan liimaamalla sokeripaloja seoksella jissa oöi vähän vettä sekotettuna tomusokeriin.
- Anonyymi
Pidän pulmista, siis olen. Poistakaa pois 😂🤣😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427
