Minkähän takia monet moittii nordean pankkia ja asiakaspalvelua. Itellä ollu nordea 7vuotta eikä oo mitään valittamista. Sitte ku soittaa nii heti vastataa ja puhutaa ystävällisesti. Mulla oli op mut siihe meni heti luotto ku talletin rahaa nii perittii 10e maksu siitä ja sitku ostan päivittäi yli 300e kaupasta tarpeellista nii siitä lähti myös op:lle 30e tililtä. Sitku kävin kysymäs op:lta nii sanottii vaa et joo meillä on vaa sellane käytäntö et peritää rahaa tililtä pois. Nordea mun mielestä paljo edullisempi ja parempi.
Nordean pankki
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilemättä, juu 😁
- Anonyymi
Joskus käy niin, että pankki jonka asiakas et itse ole ollut vuosikymmeniin tekee asioita jotka sitkevat elämäsi.
Osa ihmisistä moittii pankkia joka on ollut jostain asiasta eri mieltä kuin asiakas. Syyt on moninaiset!
Jos asiakkaalla on asiat hyvin ja ne sujuu, niin sillon ei tarvitse moittia! Eikä pankki ole aina Nordea Se voi olla mikä pankki vaan! Joku lähellä oleva ihminen joutuu vaikeuksiin ja itse ulkopuolisena on vaikauksissa, niin se on siinä! Se ei riitä että et ole takaaja!- Anonyymi
"Jos asiakkaalla on asiat hyvin ja ne sujuu, niin sillon ei tarvitse moittia!"
Osuit naulan kantaan! Itselläni ei ole minkäänlaista rahapulaa. Rahaa on kahdessa pankissa ja osake- ja rahasto-omistuksia kahdessa paikassa. Yhdessä vaiheessa ehdin jo kehua tälläkin palstalla, että Nordea ei veloita minulta mitään maksuja.
Sitten huomasin, että meneehän yhdeltä tililtäni näemmä jokin mitättömän pieni kuukausimaksu. En ollut siihen kiinnittänyt mitään huomiota aikaisemmin. Kaikkea pientä ei aina huomaa, jos on isompiakin asioita hoidettavana.
- Anonyymi
Omista mokista ja rahattomuudesta on kiva koittaa syyttää pankkia. Muuten joutuisi miettimään itse missä meni vikaan ja saattaisi oppia jotain
- Anonyymi
Tuossa on paljon totta! Jos on tyhjä kaivo, niin sitä on vaikea täyttää ja tuskin oikea varaton sitä tekeekään. Varaton ihminen harvoin pystyy tekemään pitkäjänteistä ”työtä” ja saa sen ajatuksesta todeksi. Alkuun on varmaan helppoa säästää satanen, mutta viidensadan tai tonnin kasaaminen onkin eri asia!
Ne jotka pahiten syyttää esim Nordeaa ovat niitä jotka ovat menneet helppoon vippipoikien vipuun ja ovat umpikujassa jota ns oikea pankki ei lähde purkamaan oikealla luotolla! Kun pankki huomauttaa vippipoikien lainasta, niin tottakai se pankki on huono ja paska! Mutta niin ovat ne toisetkin joiden peruste on sama kuin sen ensimmäisenkin pankin, minkä lisäksi pankin pitää tuntea asiakkaan tavat. Uuden asiakkaan kohdalla vaikuttaa myös pankin oikeus ja velvollisuus tuntea asiakas! Tunteminen ja tunnistaminen edellyttää aikaa! Suomessa on 10% ihmisistä todella jumissa ja näistä n 500000 ulosotossa, niin pankin on todella vaikeaa tunnistaa ihmiset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833