Miksi lainaatte? Minä ainakin sanon, että pankit ovat sitä varten, jos minulta tullaan pyytämään.
Te jotka lainaatte rahaa toisille
4
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nyt varsinaista lainaa ole tullut annettua, mutta pikavippiluonteisia vippejä.
Eli hyvin pieniä summin kuitenkin eli ei vaikuta talouteen, jos ei saa takaisin.
Myös takauksia pitää vältellä. Voi vielä jonkin takauksen tehdä lähisukulaiselle eli sellaiselle luottohenkilölle, jos on kyse esim. asuntolainasta, missä tuo asunto on suurimpana osana takausta. Silloin jäisi oma riski melkoisen pieneksi.
En missään tapauksessa laittaisi nimeäni mihinkään yrityslainan takauspaperiin, sillä voi olla että yrityksellä ei ole lainkaan reaaliomaisuutta lainan vakuudeksi. - Anonyymi
Pankit on lainaamista varten! Jos ei saaliinsa pankista, niin ei sitä pidä yksityiseltäkään hakea! Aloittajan viestissä on sanottu oikein!
- Anonyymi
Vippasin etten saisi niuhottajan mainetta, jos asiassa pysytään, on OK.
- Anonyymi
Minä lainaan ystäville joilla on taloudellisesti tiukkaa, jos sinulla on taloudellisesti tiukkaa niin eihän sitä kannatakaan lainaa. Kyseessä on kuitenkin pieniä lainoja ettei puhuta mistää 500€ summista koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227