Suzuki on ehta itäauto, oikea Rötterö. Ruostuu kuin toyota, ohjaus omassa luokassaan kaikista autoista huonoin, kehnot lisävarusteet ja puutteellinen neliveto. Älkää ostako. Se on minun suositukseni.
Rötterö idästä. Kuka näitä ostaa!
Anonyymi
5
761
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu, mitä kukin ostaa? Huolehdi vaan omista asioistasi, jos pystyt edes siihen. Nolo poika.
- Anonyymi
Mitäs tiedät, kun sulla ei ole autosta mitään kokemusta.
- Anonyymi
Idän ihme, lännen kauhu. Perästä nousee sankka sauhu.
- Anonyymi
Pöö. Mun Suzuki on fantastinen. Ohjaus aivan ykkös luokkaa. Karvanopat vaan heiluu kun neliveto suzuki vie eteenpäin.
- Anonyymi
Mitä suzuki mallia aloittaja oikein tarkoittaa? Missä maassa suzukit valmistetaan?
Kaikista tärkeintä on ettei mittän ostetan enää koskaan venäjältä ,kiinasta koreasta sekä arabimaista. Sota on tosi suomessa pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774