Kaupunki saatu joka puolelta sekoitettua ja miljoona riidat aikaiseksi sit häviää vastuuta pakoon https://www.ylasatakunta.fi/teksti/jari-heiniluoma-siirtyy-loppuvuodeksi-kuntaliittoon-6.53.110121.3de2ccf946
Kaupunkiin johtaja nostaa kytkintä oikeeseen aikaan just nyt.
7
1382
Vastaukset
- Anonyymi
Rotat jättävät hukkuvan laivan
- Anonyymi
Kaupinjohtaja Heiniluoma siirtyy kuntaliittoon , Talosjohta Hirsimäki irtisanutui työsuhteestaan. Kuinka sekaisin Parkanon talousasiat on. Kaupunginjohtaja ajaa oman yryksensä Parkanon Tuuli Oy:n asioita kaupungin palkkalistoilla. Lyhyessä ajassa saanu koko kaupungin täysin sekaisin Heiniluomalle suosittelen vakituista työpaikkaa kuntaliitossa
- Anonyymi
Älköön vaan tänne takas tule.
- Anonyymi
Johtaja joka on valmis paikkaan kaiken rahalla, joku johtaja säästää ja miettii kaupungin kassaa. Tämä ei. Hakenut paikkaa kauan, tietäessään kyvyttömyytensä hoitaa asiota. Toivotaan, ettei tule ikinä takaisin, koska ei kanna vastuuta tehdyistä virheistä. Uppoava jne
- Anonyymi
Toivottavasti pysyy pois. Mutta kaikki mitä parkanos väärin tehny, niin virkavastuulla on
- Anonyymi
Kai se ny muitten perseen päällä hyvä on ratsastaa. Tommonen jo aikaa tarvinnu pihalle heittää parkanon kaupungilta
- Anonyymi
Tänne jää vielä ari poika linjureineen ja aki poika joka häviää jokaisen tarjouskilpailun kun ei ymmärrä yrittäjyydestä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043