Mitä mä teen

Anonyymi

Mä oon 144cm pitkä ja painan noin 32kg. Olen murrosikäinen ja mun menkat ei oo alkanut eikä välttämättä piyäiskään alkaa ihan vielä. Jotkut on sanonu että mun menkat ei voi alkaa jos en saa rasvaa kehoon mutta mä en ikinä haluas lihottaa itteä. Mä rm syö yleensä aamupalaa kun ei tee mieli. Tänään oon syöny koulussa näkkärin ja välipalapatukan ja kotona kalakeittoa. Voitteko auttaa mitä pitäis tehä🙏🙏.
Ja mä tiiän että en sais ainakaan laihduttaa mutta joskus tulee semmonen ajatus että nyt mun pitää laihduttaa.

Kiitos jo etukäteen jos vastaatte. 🙏🥺🥺😊😊

20

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alipainoisella ei kuukautiset ala ja jos vielä tosta laihdutat niin menkat ei todellakaan tule alkamaan.

• Anonyymi

Nii mutta pitäiskö mun muka ruveta lihomaan jos haluun että mun menkat alkaa ja olenko mä alipainoinen.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii mutta pitäiskö mun muka ruveta lihomaan jos haluun että mun menkat alkaa ja olenko mä alipainoinen.

Aloittaja

Lapsen painoindeksin mukaan olet just ja just normaalipainon puolella,mutta jos laihdutat kilon pari niin sitten olet alipainoinen.Eli jos haluat että sun menkat alkaa niin sun ei pidä laihduttaa.Mutta jos et halua menkkoja ja aikuisena lapsia niin toki voit laihduttaa.Itepähän päätät haluatko alipainoiseksi ja elää ilman kuukautisia.Anoreksia voi vaikuttaa aikuisena vaikeutena tulla raskaaksi.Mutta jos et halua perustaa aikuisena perhettä niin toki silloin voit vapaasti anoreksian itsellesi hankkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsen painoindeksin mukaan olet just ja just normaalipainon puolella,mutta jos laihdutat kilon pari niin sitten olet alipainoinen.Eli jos haluat että sun menkat alkaa niin sun ei pidä laihduttaa.Mutta jos et halua menkkoja ja aikuisena lapsia niin toki voit laihduttaa.Itepähän päätät haluatko alipainoiseksi ja elää ilman kuukautisia.Anoreksia voi vaikuttaa aikuisena vaikeutena tulla raskaaksi.Mutta jos et halua perustaa aikuisena perhettä niin toki silloin voit vapaasti anoreksian itsellesi hankkia.

Mitä painoindeksiä sä katoit? Kaikki mitä mä oon kattonu ni on käyttäny sairaalloisesti alipainoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä painoindeksiä sä katoit? Kaikki mitä mä oon kattonu ni on käyttäny sairaalloisesti alipainoista

laskurini.fi ja käypähoito.Laitoin iäksesi 13 vuotta koska et kertonut tarkkaa ikääsi

• Anonyymi

Syöt kunnolla. JA PALJON.

• Anonyymi

Mulle tulee ähky olo tosi nopeesti mut kai sitä pitää yrittää.

• Anonyymi

Vastatkaa pliis🥺🥺

Aloittaja

• Anonyymi

Mä olen laittanut sulle jo pari vastausta.Et sä voi ketään pakottaa sulle vastaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen laittanut sulle jo pari vastausta.Et sä voi ketään pakottaa sulle vastaamaan.

Mä en pakota ketään. Melkein kaikki näistä kommenteista on vaan ikäviä ja ei auta ollenkaan. En tiedä ootko sä pistäny mut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en pakota ketään. Melkein kaikki näistä kommenteista on vaan ikäviä ja ei auta ollenkaan. En tiedä ootko sä pistäny mut.

No pitäiskö sullesanoa että olet läski ja sun pitää laihduttaa.Kun sulle ei riitä vastaus että olet alipainoinen.Minkälaisen vastauksen haluat.Jos haluat laihduttaa niin laihduta. Ihme huomionhakuisuutta.Etkö sä saa elämässä huomiota kun haluat kuulla olevasi läski jotta voit laihduttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitäiskö sullesanoa että olet läski ja sun pitää laihduttaa.Kun sulle ei riitä vastaus että olet alipainoinen.Minkälaisen vastauksen haluat.Jos haluat laihduttaa niin laihduta. Ihme huomionhakuisuutta.Etkö sä saa elämässä huomiota kun haluat kuulla olevasi läski jotta voit laihduttaa.

Miksi pitää haastaa riitaa. Ei ole mitään huomion hakuisuutta. Enkä halua kuulla olevani läski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää haastaa riitaa. Ei ole mitään huomion hakuisuutta. Enkä halua kuulla olevani läski.

No miksi pitää laihduttaa kun ei ole ylipainoa?Onko anoreksia sun tavoite vai miksi haluat laihduttaa,jos kerta et ole lihava?kerro ihmeessä se mulle.

• Anonyymi

Tuota...onko ikämiehellekin tullut taas menkkapulmia? Veikkaan, että ensimmäisiä lajissaan maapallolla kun aapeellä on ikääkin 80v.

• Anonyymi

Häh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häh

Kiimaseksillä kaikki ratkeaa, laita editoitu persekuva ihastuksellesi niin kaikki ratkeaa, PS ketjun aloittaja olet lihava homo

• Anonyymi

Ensinnäkin, pahottelen näitten kommenttien puolesta, jotkut näistä on tosi ällöttäviä. Mut jos oon ton painonen teiniässä, kannattaa oikeesti kertoo esm vanhemmille tai koulukuraattorille, tarttet apua. :)

• Anonyymi

🙂En ole uskaltanut puhua vanhemmille, olen käynyt kuraattorilla mutta kiusaamisen takia. Voisin yrittää sanoa syksyllä asiasta. 🙏

• Anonyymi

Aloittaja on tosi lyhyt teini-ikäiseksi ja laihduttaminen ei kyllä auta asiaa.Mutta jos haluaa jäädä alle 150 senttiseksi ja olla sen pituinen aikuisena niin toki aloittaja voi laihduttaa.

• Anonyymi

Jos ruokavaliosi on tuota tyyliä niin turhaa odotella menkkojen alkamista. Jos jatkat syömättömyyttäsi, ei ala edes aikuisena.

Kunhan saat painon normaalilukemiin, niin menkat ja naisistuminen alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      34
      3513
    2. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      390
      1541
    3. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      71
      1411
    4. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      270
      1238
    5. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      7
      1171
    6. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1108
    7. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      194
      1062
    8. Kuinka paljon haluat

Häntä?
      Ikävä
      74
      1012
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      979
    10. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?

Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j
      Suomalaiset julkkikset
      89
      942
    Aihe