Rakastan sua niin paljon etten tiedä mitä tehdä

Anonyymi

En voi unohtaa sua vaikka kuinka yritän jonka jälkeen sitten yritän taas tukahduttaa ne suuttumuksella joka johtaa vaan suruun ja tuskaan koska loukkasin todella pahasti etkä ansaitse sellaista. Halu olla sun ja ainoastaan sun kanssa on niin älytön että järki lähtee... Tuut mieleen kaikesta enkä pääse irti koska tuut uniinkin... Toivottavasti kaikki on hyvin... Miten tälläinen on edes mahdollista? Luulin että en ikinä enää miettis sua ja nyt en voi taas lakata miettimästä..

43

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten loukkasit?

• Anonyymi

Haukkumalla törkeästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukkumalla törkeästi

Miestä vae

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miestä vae

Naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naista

Suoraan vai täällä anonyymina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naista

Oho rehellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naista

No pyydä anteeksi häneltä sitten jos koville ottaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pyydä anteeksi häneltä sitten jos koville ottaa

Mitä jos on haukkunut selän takana muille?

Sitä onkin vaikea saada ulos ja muut vielä tietää et on haukkunut.

Jos alkaa sen naisen kans, niin se tieto on muilla.

Jotkut vihoissaan mustamaalaa ettei kukaan muu ota sitä naista.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

No voi, muut tietää et on haukkunu, no voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Mun eksä teki tuota vielä yhdessä ollessamme. Jos satuimme samaan kapakkaan ja hän joi liika vahvaa viinaa, niin lopputulos oli aina sama. En olisi enää pitkään aikaan halunnut olla hänen kanssaan, mutta lasten takia pakotin itseni. Elämä olisi ollut liian haastavaa lasteni kanssa yksin, sen tiesin. Jossain vaiheessa ero oli sitten väistämätön. Edelleen on selvinnyt, että minusta liikkuneita pahoja juoruja oli juuri hän laittanut liikkeelle. Jotkut ihmiset ovat todella petollisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun eksä teki tuota vielä yhdessä ollessamme. Jos satuimme samaan kapakkaan ja hän joi liika vahvaa viinaa, niin lopputulos oli aina sama. En olisi enää pitkään aikaan halunnut olla hänen kanssaan, mutta lasten takia pakotin itseni. Elämä olisi ollut liian haastavaa lasteni kanssa yksin, sen tiesin. Jossain vaiheessa ero oli sitten väistämätön. Edelleen on selvinnyt, että minusta liikkuneita pahoja juoruja oli juuri hän laittanut liikkeelle. Jotkut ihmiset ovat todella petollisia.

Aika rankkaa jos ihan juoruiksi lähti.

Ite oon haukkunut kaverille ja täälä ihastustani vihapäissäni todella ilkeästi, enkä edes kadu..

Älä ajattele pahalla, kai ihmiset tajuaa, et vihoissaan tulee sanottua kaikenlaista.

Tavallaan voisi toivoa sitä äärimmäisen lojaaliutta aina ja ikuisesti, mutta inhimillinen tekijä romuttaa ne haaveet 100/0.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oon haukkunut kaverille ja täälä ihastustani vihapäissäni todella ilkeästi, enkä edes kadu..

Älä ajattele pahalla, kai ihmiset tajuaa, et vihoissaan tulee sanottua kaikenlaista.

Tavallaan voisi toivoa sitä äärimmäisen lojaaliutta aina ja ikuisesti, mutta inhimillinen tekijä romuttaa ne haaveet 100/0.

Eli sua itseäsi saa samalla tavalla loukata, katumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta

Tuollainen, joka mustamaalaa ympäriinsä muille, ettei kukaan muu kiinnostuisi ja saisi niin "varattua" haukutun itselleen, on niin halpamainen ihminen, ettei ansaitsisi sitä ihmistä lainkaan! Joten ei voi kuin toivoa, että ei tule rassukka sitä koskaan saamaan!

Sen sijaan toivoisi, että tuollaisesta ala-arvoisesta paskapuheilla "varaajasta" muut ihmiset tekisivät omat realistiset johtopäätöksensä ja arvostaisivat häntä sen mukaan, miten hän toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee toiselle, mitä toivoisit tehtävän sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sua itseäsi saa samalla tavalla loukata, katumatta.

🤣🤣🤣

Siinä on jotain huvittavaa kun toinen ihan yrittää. Täälä palstallakin näkee kaikkia -söisit vähemmän ja tukkasi on ohut kuin perskarvat-yrityksiä ja muuta säälittävän mielikuvituksetonta.

Ihan kun jotenkin välittäisin mitä mieltä yhtään kukaan on minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen, joka mustamaalaa ympäriinsä muille, ettei kukaan muu kiinnostuisi ja saisi niin "varattua" haukutun itselleen, on niin halpamainen ihminen, ettei ansaitsisi sitä ihmistä lainkaan! Joten ei voi kuin toivoa, että ei tule rassukka sitä koskaan saamaan!

Sen sijaan toivoisi, että tuollaisesta ala-arvoisesta paskapuheilla "varaajasta" muut ihmiset tekisivät omat realistiset johtopäätöksensä ja arvostaisivat häntä sen mukaan, miten hän toimii.

Mä vähän luulen, että ihmiset kyllä tajuaa sen ja tajuaa myös, että haukkujaa harmittaa joku tosi pahasti ja ehkä esim saanut pakit tai haluu kostaa.

Sit taas ihan yleisesti ihmiset jotka tarttuu juoruihin tosiasioina, niin voi olla että niillä oma lehmä ojassa ja jo valmiiksi halu uskoa jotain pahaa siitä kestä juorutaan.

Itellä menee juorut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Onhan se tarinaniskentä spekulaatiot ja peli viihdyttävää, mut tosiaan teen omat päätelmäni ihmisestä.

Monet ihmiset voi myös muuttua ja on myös ihan todella tavallista, että varsinkin nuorena on ehkä tehnyt virhearviointeja ja erittäin huonoja päätöksiä joita ei enää tekisi ja joista voi jopa kantaa huonoa omaatuntoa pelkoa paljastumisesta ja tuomitsemisesta. Mikä minusta on vähän epäreilua tuomita joku ihminen koko loppuelämäksi jostain yhdestä virheestä tai huonosta ajanjaksosta elämässä.

Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven sanotaan isossa Kirjassa ja se tarkoittaa, että kaikilla on omat hairahduksensa ja huonot aikansa ja sillä selvä.

Pääasia, että yrittää ettei hairahda ja satuta muita, joten sitten kun tulee se heikko hetki, niin on jalustaa uudelle yritykselle sen virheen jälkeen.

Näin olen käytännössä oppinut.

• Anonyymi

Se on se rakkaus semmosta.

• Anonyymi

Tiedän, että loukkasit ja haukuit julkisesti todella törkeästi. Se kertoi yksinomaan sinusta ja en jaksa niistä kaunaa kantaa, vaikka ne satuttivatkin juuri silloin kun ne luin. Ehkä sulla oli paha olla ja projisoit ne minuun. Syytä en tiedä, enkä välitä kuulla. En niistä kaunaa kanna. Toivottavasti itsereflektointi auttoi sinua itseäsi.

• Anonyymi

Haukkuminen ei voi satuttaa ketään. Koita tulla ulos tuosta pilipali-maailmastasi. Ne on ihan toiset teot jotka satuttaa, ja vie ilmat pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukkuminen ei voi satuttaa ketään. Koita tulla ulos tuosta pilipali-maailmastasi. Ne on ihan toiset teot jotka satuttaa, ja vie ilmat pihalle.

Tollanen muiden ajatuksien ohjailu on myös väkivaltaa ja henkinen väkivalta on väkivaltaa ja jättää arvet. Se joka haukkuu on joko todella pettynyt tai syyttä haukkuja o narsku!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollanen muiden ajatuksien ohjailu on myös väkivaltaa ja henkinen väkivalta on väkivaltaa ja jättää arvet. Se joka haukkuu on joko todella pettynyt tai syyttä haukkuja o narsku!

Henkinen väkivalta voi jättää isommat jäljet, kuin moni koskaan ymmärtääkään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkinen väkivalta voi jättää isommat jäljet, kuin moni koskaan ymmärtääkään....

Todellakin. Henkinen väkivalta on raakalaisten touhua. "Tee se muille, minkä toivoisit itsellesi tehtävän."

• Anonyymi

Mielessäni puhun sulle, sanon rakastavani ja välillä tunnen väreilyä kehossa ihankuin meillä olisi jokin yhteys mutta sekin on selitettävissä loogisesti. Olisikin telepatiaa 🙂

• Anonyymi

Kyllä sitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä on.

Jos saan joskus vielä kerran olla sen naisen kanssa niin sitten uskon että sitä on. En päästäisi enää irti vaan haluisin jakaa kaiken sen naisen kans, millään muulla ei ole väliä nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos saan joskus vielä kerran olla sen naisen kanssa niin sitten uskon että sitä on. En päästäisi enää irti vaan haluisin jakaa kaiken sen naisen kans, millään muulla ei ole väliä nyt.

Toivon että niin käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

millään muulla ei ole väliä nyt.

Mua ei kiinnosta tällaiset ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

millään muulla ei ole väliä nyt.

Mua ei kiinnosta tällaiset ihmiset.

Muapa kiinnostaa se nainen niin paljon että joku kaunis päivä polvistuisinkin hänen edessä 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muapa kiinnostaa se nainen niin paljon että joku kaunis päivä polvistuisinkin hänen edessä 💖

Oletpa rakastunut, kauniita ajatuksia!

👍

• Anonyymi

Aloituksen tekijä voisi hiukan miettiä, kuinka pahaa oloa se voisi joillekkin aiheuttaa.

• Anonyymi

Kuka aloituksen tekijä on?? Ja keille aiheuttaisi pahaa oloa?

• Anonyymi

Toivottavasti kaikki on hyvin? Vaikutat kovin kylmältä ihmiseltä.

• Anonyymi

Minä en ainakaan tuota halua, erästä rakastin, jos en häntä saa niin etsin uuden. Pitkä suhde on ohi, ollut pitkän aikaan. Ei me olla edes sekstailtu yli 3 vuoteen. Syynä teot mitä teki, ja minkälaista minun elämästä tehtiin. Kai se joskus lähtee kun on hyötynyt tarpeeksi.

• Anonyymi

Minua jaksaa hämmästyttää, miten nämä narsistiset loukkaajat luulevat aina, että se loukattu tulisi loukkauksista huolimatta yhä hymyillen ja avosylin edelleen vastaan, niin kuin mitään ei olisi. Onko vinoutuneempaa ajattelutapaa olemassa??

• Anonyymi

Tarpeeksi kun loukataan sitä uskoo ja itsekin ettei parempaa ansaitse. Siihen se perustuu . Sitten pyydellään muka anteeksi. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarpeeksi kun loukataan sitä uskoo ja itsekin ettei parempaa ansaitse. Siihen se perustuu . Sitten pyydellään muka anteeksi. -sivusta

Jo * siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä nyt oikein tuohonkaan usko. Ehkä toimii joillakin, joiden oma käytös on ollut törkeää ja oivaltavat sen, en tiedä? Näinhän voisi jopa toivoa, ehkä liikaa toivottu joidenkin porsaiden kohdalla (anteeksi oikeille eläimille, ovat ihmisiä parempia kaikin puolin).

Jos joku vaikka arvostelee aina muiden ulkonäköä, sitä alkaa mielenkiinnostakin tarkkailla itse muotovalion ulkonäköä - tai sen vajavaisuuksia. Kaikennäköistähän arvostelijaa sitä löytyykin. Lyhyttä maantienväristä punkeroa kippuraisine hyppyrinokkineen/siankärsöineen esimerkiksi, oikein mainiosti menee pystyynnostetusta porsaasta niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin. Ei muuten, ei missään tapauksessa muuten, mutta silloin asioihin alkaa kiinnittää huomiota, kun joku on ensin itse ylimielinen.

Ja samoin henkiselläkin puolella: Jos joku kovasti kaikenlaista arvostelee muissa ihmisissä, alkaa tarkkailla, millaisesta meidän kaikkien malli-ihmisestä moralistin omalla kohdalla on kyse. Usein löytyy loputtomastikin moraalista valuvikaa, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Ei, ei, ei... kun tarpeeksi loukataan, alkaa ihmetellä, miksi loukkaajaa tai joitakin heidän häntänsä kantajia ei muka saisi samoista asioista arvostella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä nyt oikein tuohonkaan usko. Ehkä toimii joillakin, joiden oma käytös on ollut törkeää ja oivaltavat sen, en tiedä? Näinhän voisi jopa toivoa, ehkä liikaa toivottu joidenkin porsaiden kohdalla (anteeksi oikeille eläimille, ovat ihmisiä parempia kaikin puolin).

Jos joku vaikka arvostelee aina muiden ulkonäköä, sitä alkaa mielenkiinnostakin tarkkailla itse muotovalion ulkonäköä - tai sen vajavaisuuksia. Kaikennäköistähän arvostelijaa sitä löytyykin. Lyhyttä maantienväristä punkeroa kippuraisine hyppyrinokkineen/siankärsöineen esimerkiksi, oikein mainiosti menee pystyynnostetusta porsaasta niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin. Ei muuten, ei missään tapauksessa muuten, mutta silloin asioihin alkaa kiinnittää huomiota, kun joku on ensin itse ylimielinen.

Ja samoin henkiselläkin puolella: Jos joku kovasti kaikenlaista arvostelee muissa ihmisissä, alkaa tarkkailla, millaisesta meidän kaikkien malli-ihmisestä moralistin omalla kohdalla on kyse. Usein löytyy loputtomastikin moraalista valuvikaa, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Ei, ei, ei... kun tarpeeksi loukataan, alkaa ihmetellä, miksi loukkaajaa tai joitakin heidän häntänsä kantajia ei muka saisi samoista asioista arvostella.

Älä usko ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sä tuota piilovittuilua jatkaa ihan rauhassa. Mulla muuten blondi pitkätukka eikä maantien värinen. Että osut paremmin kohdilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole kenenkään ulkonäköä arvostelut.En täällä enkä oikeassa elämässä. Pidän sellaista ihmistä häiriintyneenä. Koko testiäsi pidän henkisesti
        epävakaan sairaan ihmisen tekstinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi olen kuulut kaikki mahdolliset haukkuma sanat mitä nyt ihminen voi vaan kuulla. Siltikään en koe tarvetta haukkua niitä ihmisiä. Ja parisuhteessa haukkuminen on itselläbni ehdottomasti nounou . Ei rakkauteen kuuluu toisen haukkuminen ja mollaus. Asiat voi riidellä mut henkilökohtaisuuksiin ei ikinä mennä. Sana joka sanottu ei koskaan katoa ei rakkainta halua loukata niin että häntä särkisi. Olipa sitten kyseessä mikä tilanne tahansa. Eli todennäköisesti aloittaja ei edes ymmärrä mikätä on rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole kenenkään ulkonäköä arvostelut.En täällä enkä oikeassa elämässä. Pidän sellaista ihmistä häiriintyneenä. Koko testiäsi pidän henkisesti
        epävakaan sairaan ihmisen tekstinä.

Naulan kantaan!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3081
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2976
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe