Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Perukan ukkelin tyhmyys on valtakunnallinen

Anonyymi

Metsämiehet. Nuo omiaan puhuvat sellaisia. Minua ei kiinnosta niinkään, mutta ukkojen pönttö sentään.

Minkä takia valtakunnassa on noloja miehiä? Kovat on puheet hirvenkaadon jälkeen ja sitten pidetään bileet, jonne ei pääse edes 68vee.

Ehkäpä eivät tunne minua vielä. Miettivät, kannaattako ottaa seurakuntaan uusi hullu.

Kovia olevat pojat. Pitäisi se hirvi saada, jotta saa mitsin rintaan. Olen itse vasta 65vee..Iästä huolimatta en tarvitse rintaan en enenpää. Huono ryhtini kestää yhden omasta päästä eksyneen Espoolisen metsämiehen, mutta ei hirvenpaskalle haisevi ikinuoria, jotka mittaavat omaa älykkyttään kertomalla minulle.!

Ase on kuin miehen housuissa oleva pesemätön kyrpä. Naiset joita, pitävät aseen piilossa. Siistiä elämää poliisin tullessa.
.

3

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 68vee, en olosuhteista oleva 65vitonen. Olin jo sisäkatossa ponkoileva nuori. Ikäni muistaen pyysin apua. Tempaisin lähimmän kotelon eteen. Kotelo näytti minulle pilluviisarit, no accu.

      Aivan äsken purin. Samsung meni kappaleiksi. Olen kova, koska olen kova. Mieluummin aina samanlainen pulunussija. Aion eteenkin päin nussia puluja, mutta ilman korttia kokeilen seinänaapurin kanaa.

      • Anonyymi

        Onhan mietteitä, heti aamusta.


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe