Kaasuauto sähköautoa järkevämpi valinta

Anonyymi

25

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kaasuhenkilöauto on niin hyvä, taloudellinen, ympäristöystävällinen ja muutenkin ihan paras, niin yksi kysymys.
      Miksi ihmiset ei osta niitä?

      • Anonyymi

        Kaasun jakelu ei ole kovin laajaa. Huolto-ohjelma on tiuhempi. Autovalikoima hyvin rajattu.


      • Anonyymi

        Koska sinä ja muut menette juuri niin kuin autovalmistajat haluaa, tyhmä maksaa maskaa aina.


      • Anonyymi

        No ku ihimiset on vähä tyhymiä.
        Tai sitten tankkausasema on kovin kaukana, mikä on täysin ymmärrettävä syy.


    • Anonyymi

      Lainaus Gasumin sivulta:

      "Tutustu kaasuautomalleihin
      Kaasuautoja on tarjolla laajasti eri kokoluokissa henkilöautoista hyötyajoneuvoihin.

      Tiesitkö, että kaikki Suomessa myytävät kaasuautot ovat niin sanottuja bifuel-malleja, eli autosta löytyy sekä kaasu- että bensiinitankki?

      Alla olevasta listasta löydät Suomen markkinoilla tällä hetkellä myytävänä olevat kaasuautot usealta suositulta merkiltä."

      • Anonyymi

        Maaliskuu 2022
        Kolme kaasukäyttöistä pakettiautoa.

        Melkoista *askaa kirjoitetaan Gasumin sivuilla, että kaasuautoja olisi laajasti eri kokoluokissa ja usealta suositulta merkiltä...


      • Anonyymi

        Gasum tuo kaasunsa venäjältä. Tuleeko sieltä enää kaasua kun alkoi nuo pakotteet sodan takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gasum tuo kaasunsa venäjältä. Tuleeko sieltä enää kaasua kun alkoi nuo pakotteet sodan takia?

        Siis maakaasu tulee Venäjältä, mutta biokaasua tuotetaan Suomessakin. En tosin tiedä, tuleeko siitäkin osa Venäjältä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis maakaasu tulee Venäjältä, mutta biokaasua tuotetaan Suomessakin. En tosin tiedä, tuleeko siitäkin osa Venäjältä...

        Ei tule biokaasu Venäjältä , sekoitetaan Suomessa maakaasuun .


      • Anonyymi

        Tiedän kyllä, slllä kohta 60tkm takana samalla kaasuautolla, halvalla mennään. Passat Ecofuel Highline.


    • Anonyymi

      Maaliskuu 2022
      24 ensirekisteröityä kaasuhenkilöautoa.

    • Anonyymi

      Kaasuautot m. paljon halvempia.

      • Anonyymi

        Halvempia verrattuna mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvempia verrattuna mihin?

        Aika fiksu kysymys :DD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halvempia verrattuna mihin?

        Käytettynä ainakin luotettavampia kun ei tarvitse pelätä joka metrillä koska menee akusto vikatilaan varsinkin -20 asteen pakkasilla, eikä tarvitse pelätä sitä pääseekö töihin vai mennäänkö hinurin kyydissä loppu matka myöhässä.


      • Anonyymi
        Jereeh kirjoitti:

        Käytettynä ainakin luotettavampia kun ei tarvitse pelätä joka metrillä koska menee akusto vikatilaan varsinkin -20 asteen pakkasilla, eikä tarvitse pelätä sitä pääseekö töihin vai mennäänkö hinurin kyydissä loppu matka myöhässä.

        Sähköautot käynnistyvät todistettavasti kevyesti -40 asteen pakkasillakin, joten tuo on myytti. Helpommin ne käynnistyvät kuin normaalit polttomoottoriautot, jotka eivät usein toimi kovilla pakkasilla. Ongelma on lataaminen pakkasilla, ei käynnistyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautot käynnistyvät todistettavasti kevyesti -40 asteen pakkasillakin, joten tuo on myytti. Helpommin ne käynnistyvät kuin normaalit polttomoottoriautot, jotka eivät usein toimi kovilla pakkasilla. Ongelma on lataaminen pakkasilla, ei käynnistyminen.

        "Polttomoottoriautot eivät usein toimi kovilla pakkasilla " . Mikä on mielestäsi "kova pakkanen " , jossa tämä ilmiö usein tapahtuu ? Kun ei omalle kohdalle ole vielä osunut . 30 vuotta ollut auto kuitenkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvempia verrattuna mihin?

        No juuri niihin sähköautoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautot käynnistyvät todistettavasti kevyesti -40 asteen pakkasillakin, joten tuo on myytti. Helpommin ne käynnistyvät kuin normaalit polttomoottoriautot, jotka eivät usein toimi kovilla pakkasilla. Ongelma on lataaminen pakkasilla, ei käynnistyminen.

        -40 asteen pakkasella et aja sähköautolla metiräkään :D


    • Anonyymi

      Kohta sähkö hinta huipussa, niin nauretaan :;DD

      • Anonyymi

        Ja sähkön hinta saattaa pian laskea, kun OL3 toimii täydellä teholla. Tällä hetkellä se toimii vain 400 MW teholla ja sitä hiljalleen nostetaan kunnes kesällä sitä tuotetaan 1600 MW.


      • Anonyymi

        Totta kai kaikki toivomme sähkön hinnan roimaa nousua, että sähköautolla ajaminen olisi mahdollisimman kallista.
        Sillä ei ole väliä, että siitä kärsii myös muutkin sähkönkäyttäjät.

        Pääasia on, että sähköautoiljat kärsii vielä enemmän.

        Ps. Onneksi bensa on halpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sähkön hinta saattaa pian laskea, kun OL3 toimii täydellä teholla. Tällä hetkellä se toimii vain 400 MW teholla ja sitä hiljalleen nostetaan kunnes kesällä sitä tuotetaan 1600 MW.

        Ei riitä OL 3 tuotanto saamaan Suomea omavaraiseksi sähköstä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai kaikki toivomme sähkön hinnan roimaa nousua, että sähköautolla ajaminen olisi mahdollisimman kallista.
        Sillä ei ole väliä, että siitä kärsii myös muutkin sähkönkäyttäjät.

        Pääasia on, että sähköautoiljat kärsii vielä enemmän.

        Ps. Onneksi bensa on halpaa.

        Mun mielestä tyhmät saa kärsiä.


    • Anonyymi

      Aurinko paneeleilla ja tuulimyllyil saa tuotettua kipinää, joka niemessä ja notkossa ja kaasua tulloo sian ja lehmänpaska tunkioista ja piffit paistuu grillis?🤩🤩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe