Grandado verkkokauppa

Anonyymi

Onko muilla kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta? Itse tilasin robotti-imurin suodattimia sieltä kun oli suomenkieliset sivut ja osoite fi-päätteinen. Tavaran piti tulla Kiinasta mutta helmikuun alussa tehtyyn tilaukseen ei ole tullut vieläkään. Olen laittanut viestiä suomenkieliseen asiakaspalautteeseen mutta eivät vastaa, englanninkielisessä chatissa sain vastauksen että kuljetusfirma hukannut tilauksen ja luvattiin lähettää uusi. Sitten luvattiin palauttaa rahat mutta eipä niitäkään ole kuulunut.

100

26389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilasin myös veneen potkurin helmikuussa on muka lähtenyt ei oo tullu vieläkään 5.4. Liekö tulee koskaan.

    • Anonyymi

      Itsekin mietin, uskaltaisko tuolta tilata. Kyllähän se aikaa ottaa melko lailla, jos tavara tulee Kiinasta saakka. Pari kuukautta saattaa helpostikin mennä, jos vaikka Ebaysta tilaa.

      • Anonyymi

        ÄLÄ TILAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ TILAA

        Olen samaa mieltä älä tilaa.


    • Anonyymi

      Lopulta sain rahat takaisin mutta vaati monta sähköpostia ennen kuin maksoivat. Minun puolesta tuo kauppa samoin kuin Wish saavat pitää tunkkinsa.

    • Anonyymi

      Minä tilasin 4.helmikuuta tuotteen, viestittelin englanniksi sähköpostilla, että missähän tuote viipyy. Grandadolta väitettiin että olisi saapunut Suomeen. Noh kysyin postista ja siellä sanottiin että ei näy lähetystunnuksella eikä nimelläni, eikä lähettäjän nimellä mitään, myös tulliin jääneet lähetykset näkyisivät postin tiedoissa. No lupasivat lähettää uuden tuotteen. Siitä nyt kolme viikkoa, mutta tuskin tulee. Eli ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN jos ette halua rahojanne hukkaan heittää.

    • Anonyymi

      Olen boikotoinut venäläisiä tuotteita ja palveluja koko Putinin valtakauden. Eli 20 vuotta.

      Kiina-boikotti alkoi vasta viisi vuotta sitten. Kun tilasin tuotteen Grandadosta, niin en tiennyt sen toimivan Kiinassa. Heti kadutti.

      Kohta on kaksi kuukautta kulunut tuotteen väitetystä lähetyksestä. Ilman mitään väliaikatietoja postista, tullista tai mistään muualtakaan.

      Oli aivan tasan vihoviimeinen kerta kun rahoitan keskitysleirien orjatyövoimaa käyttävää Kiinan totalitaarista poliisivaltiota.

    • Anonyymi

      Trustpilotissa voi antaa palautetta nettikaupoista. Siellä on ylläpitäjien varoitus Grandadosta:

      "Varoitus! Olemme huomanneet väärinkäyttöä tällä sivustolla

      Tietoomme on tullut, että tämä yritys on tarjonnut kannustimia tai palkkioita arvostelujen kirjoittamisesta.

      Minkä tahansa palkkion tarjoaminen on kielletty Trustpilotin taholta. Palkkiot saattavat johtaa puolueellisuuteen, ja vaarantaa arvostelujen luotettavuuden. Olemme jyrkästi tätä vastaan.

      Halusimme ilmoittaa sinulle, että tämä yritys ei ole toiminut sääntöjen mukaan. Otamme alustamme luotettavuuden erittäin vakavasti, ja kun havaitsemme väärinkäyttöä, ryhdymme toimiin ja ilmoitamme asiasta yhteisöllemme. "

      https://fi.trustpilot.com/review/grandado.com

      • Anonyymi

        Älä tilaa!!!
        Itse tilasin moottorisahaan akut marraskuussa ja seurannan mukaan saapuivat Suomeen, mutta ne ei koskaan saapuneet perille (kuulemma postissa hävinneet ). Asiakaspalvelun kautta lupasivat lähettää uudet, mutta nyt on taas 5 vk kulunut, eikä tuotteista ole edelleenkään mitään kuulunut


      • Anonyymi

        Tilasin huhtikuussa 2022 kaksi pientä pitsivarjoa pikkutytölle. Vieläkään ei ole tullut. Rahat, vähän yli 40 € meni. Selityksenä, että hukkunut matkalla. Annoin tilausnumeron jne. Ilmoittivat, että on matkalla ja kohta perillä. Asiaa heiteltiin chatissa kollegalta toiselle ja lopuksi jo sotkettiin tilaukseen ukrainalaisetkin.
        Täyttä skeidaa koko verkkokauppa


    • Anonyymi

      Huijaus sivusto tilasin potkurin helmikuussa ei oo vieläkään tullut

    • Anonyymi

      Ei ole tilaukseni tullut, jo 3 kk.

      • Anonyymi

        Paska


    • Anonyymi

      Joo ei tullut paketti koskaan. Lupasivat mullekin uuden paketin mutta eivät lähettäneet koskaan. Huijausta koko juttu!

    • Anonyymi

      Olen tilannut ja maksanut moottoripyörän tuulilasin 10 .3 -22. Seuranta näyttää että olisi lähtenyt kiinasta ja huhtikuussa tullut jollekin lentokentälle. Kyselty on , mutta vastausta ei ole saatu. Eli rahat taisi mennä. Onneksi ei maksanut paljon. EI KANNATA TILATA MITÄÄN.

      • Anonyymi

        Sama oli minun tilauksessa . taitaa olla huijarivirma


    • Anonyymi

      Tilasin askarteluun lasisilmiä, meni puolitoista kuukautta ,jolloin lähetin kyselyn
      missä tilaus viipyy , ilmoitettiin että on tullut matkahuoltoon mutta ei ole haettu. Miten
      oisin voinut hakea kun ei ole tullut ilmoitusta, Lupasivat kyllä lähettää uudestaan
      , saa nyt nähdä tuleeko. EN tilaa enää tältä "yritykseltä " mitään.

    • Anonyymi

      Miksi google mainostaa ja pitää yllä tällaisia firmoja

    • Anonyymi

      Aion tehdä rikosilmoituksen kyseisestä yrityksestä, toivottavasti muutkin huijatut
      tekee samoin , vain joukkovoimalla saadaan yritys lopettamaan.

    • Anonyymi

      Tilattu on ja luvattuun toimitukseen ei ole lähettämisen jälkeen yhtäkään merkintää , vaikka paketin seurantakin oli maksettu eli se nopeampi toimitus. Luvatussa ajassa ei siis ole mitään tullut vaikka tilattiin. En voi suositella tätä firmaa kenellekään! Älkää antako rahaa näille huijareille enää ikinä!

    • Anonyymi

      Tämä Grandado on täysi huijari firma. Et saa tilaamassa tuotetta ja huijaavat että osoitetietonne ovat väärin ei voida toimittaa. Yritin kolme eri kertaa korjata tiedot mutta ei korjaantunut. Sitten pyysin rahoja takaisin niin ei voi maksaa kun pankkitiedot ovat väärin jne...

    • Anonyymi

      yksi suurimmista huijaussivustoista!

    • Anonyymi

      Kiitos informaatiosta aioin tilata tuotteen ko.firmasta,mutta nyt unohdan koko homman

      • Anonyymi

        Minäkin olin aikeissa tilata auton varaosia mutta eipä taida kannattaa tilata. Ennemmin maksaa vähän enemmän ja tilaa Topin autosta niin varmasti homma toimii. Kyllä jämpi on näin.


      • Anonyymi

        Niin minäkin, onneksi tulin lukemaan, minkälainen firma on. Kiitos kaikille kokemuksienne jakasmisesta.


    • Anonyymi

      tilasin makitan "alkuperäisiä" akkuja. rahat meni, mitään ei ole kuulunut.

      • Anonyymi

        tuli kaksikin viestiä, saman tyyppisesti logo kuin DHL:ssä. Mutta olivat vain näennäisesti sieltä, oikeasti jostain muualta, varmaan jotain väsyttämistä, että asiakas kyllästyisi ja jäisi luulo, että DHL on mokannut. Lähetys on muka lähtenyt mutta kadonnut tms matkalla jonkun toisen vikana.


      • Anonyymi

        Sama juttu, tilasin "Makitan" akkuja heinäkuun alussa, ei ole näkynyt akkuja vieläkään, postiyhtiö on kuulemma hävittänyt lähetyksen.


    • Anonyymi

      Sama juttu , olen tiulanut Happirikastimen kostutus puoolon ? Vaan ei ole kuulunut eikä näkynyt. Taitaa olla täysin huuhaa firma tämä. Jotyka pitäisi lähettää takaisin kotimaahansa. Onko näitä huijauksia lisääkin?? Tarjoukset kyllä movat oikeesti hyviä kun netulisi olisi hytvä !? Vaan se tilauksesta ei tilata enää. MITÄÄN TÄLLAISELTA
      HUIJAREIKTA?

    • Anonyymi

      No niin. Tosi huijaus huijaus Firma. Saisitte kyllä mennä kotiin takaisin , sillä tällaista rahankeruuta ei kukaan harrasta. Tänään 28 .06.2022 klo 10.00 Sain viestin että paketti olisi DHLexpress on odottamassa hyväksyntää. Vaan kun ei saanut juttuja toimimaan soitin DHL ään, tuli heti vastaus.
      Joka kertoi totuuden PAKETTI OLI HUIJAUS VIESTI. Nämä huijarit voisivat kyllä muuttaa takaisin sinne mistä ovat tulleet kun! Huijaus huijauksen perään.
      NÄILTÄ EI TOSIAANKAAN KANNATA TILATA MITÄÄN EI KOSKAAN

    • Anonyymi

      Maapäätettä fi voi käyttää melkein minkämaalainen firma tahansa kun vain rekisteröi sivut Suomeen. Suomenkielinen sivusto ei takaa sitäkään vähää suomalaisuutta.

    • Anonyymi

      Olen kyllä tyytyväinen, 22 päivässä tuli oikea tavara

      • Anonyymi

        Minäkin sain tuotteen vaikka kestikin ja vaati monet edestakaiset sähköpostit.
        Kokemus se on tämäkin.
        Viestittely oli koko ajan ystävällistä ja kohteliaan asiallista.
        Kyllähän se sinnikkyyttä on vaatinut minulta.


    • Anonyymi

      kannattaa, kurkistaa onko osoitetta tai puhelinnumeroa tai sähköpostia joten siitä tietää onko firma huijari..
      huijareita on liikkeellä

    • Outo ja selvästikin epäluotettava firma; en itse enää koskaan tilaa täältä mitään. Tilasin yhden tuotteen 2022 toukokuussa ja kun 1.5 kk:ssa ei kuulunut mistään mitään ja kyselin viestillä englanniksi asiakaspalvelusta, tuli selvästikin höpö höpö -selitystä eli sanoivat että tuote oli käynyt jossain lähellä mutta vastaanottajaa ei tavoitettu. Tarjoutuivat pyytämään toimittajaa lähettämään tuotteen uudestaan. Laitoin viestin että haluan rahat takaisin tai ilmoitan Suomen viranomaisille; sitten tuli vielä kiemurteluviesti johon vastasin lyhyesti että haluan rahat. Ylättäen rahat tuli takaisin muutamassa päivässä VISA-tilille jolta ne olin maksanut.

    • Anonyymi

      Rahat kelpaa mutta tavaraa ei tule. HUIJARI. Toivottavasti poliisi ottaa tutkintaan tämän paskafirman touhut.

      • Anonyymi

        Toivottavasti joku tekee ilm poliisille tästä firmasta.kaasutin rahat mennyt jo maaliskuussa.englaniksi vastaavat ja pahoittelevat


      • Anonyymi

        Eikö niitä ole sellaisia maksu vaihtoehtoja,että sitten,kun tilaus vastaanotettu veloitus vasta sitten.


    • Anonyymi

      Ei kannata tilata mitään tästä huijarit.

    • Anonyymi

      ÄLÄ TILAA! Minun kiikarinsuojus seilaa edestakaisin Matkahuollon ja Kiinan väliä. He ovat ilmoittaneet Matkahuotoon puhelinnumeroni 20 merkkiä pitkäksi. Sähköpostiosoite, johon avauskoodi menee on orders@ no . services.grandado.com - ei siis minun. EIvätkä muka ole saanet Matkahuollolta yhtään s-postia. Muutos puh numeroni oikeaksi maksaisi, mutta he eivät maksa. EN OLE AINOA. Siispä: ÄLÄ TILAA!!!!

      • Anonyymi

        Just saman tempun tekivät mulle


    • Anonyymi

      Ei vastaa sähkö postiin lähettivät 24v volttisen peruutuskameran piti olla 12v

      • Anonyymi

        Tilasin 230 voltin tuntilaskurin,tuli 80 volttinen.En viitsi ryhtyä vaihtamaan.Tappio 24 €


    • Anonyymi

      Oispa tajunnu lukea tän ennen ku tilas, kunnon huijari sivusto

    • Anonyymi

      Tilasin keväällä muutaman kympin tavaran ja kun ei sitä kuulunut, niin ajattelin että antaa olla. Nyt sitten oli aikaa ja koitin piruuttani hieman vipuvarren kanssa uhkailujen myötä saada rahat takaisin. Muutama eka vastaus oli, että on sitä yritetty toimittaa, mutta epäonnistuttu ja voidaan yrittää uudelleen. Kun sitten uhkasin kuluttaja-asiamiehellä ja asian tekemisellä julkiseksi, niin yllättäin maksoivat koko summan takaisin. Mutta vaikuttaa hyväkatteiselta hommalta, otetaan maksu ja toimitetaan ainoastaan jos joku ei vaadi oikeasti oikeuksiaan

    • Anonyymi

      En suosittele tilata tuolta mitään. Yritin neljä kuukautta sitten tilata sieltä lampun eikä sitä ole vieläkään näkynyt. Nyt olen yrittäny sähköpostitse saada rahoja takaisin mutta sekään ei onnistu :)

    • Anonyymi

      Älkää vaan tilatko mitään . Huijareita.

    • Anonyymi

      Ei kannata huijareilta tilata yhtään mitään! Oli ensimmäinen ja viimeinen tilaus tuolta huijaritrokarilta kun sai 5 kk viestitellä ja kysellä tilauksen perään vaikka piti olla maksettuna seurantana joka ei toiminut ollenkaan. Vastaukset sähköpostiin on aina samaa automaativastaus soopaa "olemme pahoillamme, otamme selvää ja ilmoitamme sinulle pian..." kuitenkaan koskaan ei ilmoitusta tullut. Onneksi ei mennyt montaa kymppiä, mutta tulihan taas oppirahat maksettua. Puljuhan jo kauan huijannut jopa ilmeisesti itse kirjoittamillaan hyvillä arvosteluilla.

    • Anonyymi

      Huijareita minunkin mielestäni. Puoli vuotta sitten tilasin tietokoneellekin koreankielisen näppiksen. Ei ole kuulunut. Onneksi menetin vain 15 euroa.

    • Anonyymi

      Tein ja maksoin tilauksen 25.1.2022, eikä tavaraa ole toimitettu. Chatissa luvataan, että tulossa on ja kun vastaa kysymykseen että tyydyttikö vastaus EI, niin seuraava viesti on, että palvelu on poissa käytöstä. HUIJAUSTA, ei kannata tilata mitään.

    • Anonyymi

      Nykyään tuntuu olevan että jos Kiinasta tilaa mitä tahansa, niin ei tapahdu moneen kuukauteen mitään. Aluksi kyllä tulee lähetyksen seurantanumero, mutta sille ei koskaan tule mitään päivityksiä. Tänä vuonna mulle on käynyt näin jo kahdesti ja eri nettikaupoista tilasin, joilla suomalaiset sivut ja hyvin tunnettuja.

      VAROKAA kaikkia Kiinalaisia kauppoja!!! Ja ostoksia kaupoista joissa sanotaan että tavara tulee Kiinasta. Jotain on muuttunut ja Kiinassa ottavat rahat vastaan mutta eivät lähetä mitään, tai ne katoaa jossain matkalla!

      • Anonyymi

        Ja toisesta tilauksesta on jo puoli vuotta ja toisesta pari kuukautta nyt. Mitään ei kuulu. Kyselin ekasta CDON:ilta ja lähettivät vain ruotsinkielisiä viestejä vaikka pyysin englanniksi. Pyysin myös rahojen palautusta ja CDON ei ole vastannut sen jälkeen. CDON on muuttunut!!! VAROKAA


    • Anonyymi

      Tilasin tavaraa viime keskiviikkona. Sitten eksyin lukemaan näitä kauhujuttuja tänne ja ilmoitin ko. sivulle että perun tilauksen. Pahoittelivat perumista ja maksoivat rahan heti takaisin. Olisi varmaan pitänyt jättää perumatta ja antaa tavaran tulla

      • Anonyymi

        Hyvä kun et tilannut, koska tavara ei varmasti tule perille. Minulle ei ollut kun 15 euron tiiviste. Väittivät, että Postiin on tullut tavara, mutta kun ei ole haettu, niin lähettäneet takaisin. Miten minä voin hakea, kun ei tule ilmoitusta. Sama tarina kaverilla. Kova epäilys, ettei tuotetta ole lähetettykään. Postissa eivät tienneet asiasta mitään. Näkyy olevan sellainen business idea, että rahat otetaan, mutta ei toimiteta. Onhan se kannattavaa liiketoimintaa. ÄLÄ OSTA MITÄÄN TÄLTÄ GRANDADOLTA


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset sotkeutuko tähän puljuun.
      Tilasin tuotteita ja toimitus piti olla noin 1 kuukausi. Tavaroita ei kuulunut ja kyselyyn tuli vastaus että posti sotkenut tilauksen. Ilmeisesti vakio vastaus kaikille. Lupasivat uuden lähetyksen, sitäkään ei kuulunut Kyselin uudestaan tuotteita ja mahdollista rahojen palautusta. Tuli viesti että vastaavat kyselyyni kahden päivän kuluessa. Eipä ole sitä vastausta kuulunut.
      Täyttä huijausta koko firma.

    • Anonyymi

      ei kannata tilata, lähettävät vääriä tuotteita ja rahat vain menee ja aikaa kuluu ja hermot

    • Anonyymi

      Parikuukautta sitten tilasin fleecetakin. Oli kuitenkin niskassa ratkennut sauma, josta lähetin kuvan että mitä tehdään. Ei kuulunut mitään mutta tänään tuli uusi takki. Eli kyllä siellä jokin pelaa.

    • Anonyymi

      No minulla vissiin kävi tuuri, tilaus tuli perille noin kuukauden kuluttua.

    • Anonyymi

      saman täällä 119 euron tilaus ei koskaan tullut

    • Anonyymi

      samanlainen kokemus,

    • Anonyymi

      HUIJARI FIRMA TUOTTEET MUKA LÄHTENEET JA SEURANNAN MUKAAN SAAPUNEET EUROOPPAAN MUTTA PALAUTETTU TAKAISIN LÄHETTÄJÄLLE,KUMMA ETTÄ EI RAHAT PALAUDU. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.

    • Anonyymi

      Juuri näin toimii tämä yritys. Muka puhelinnumero vaihtunut. Tuote palautettu.
      Toinen paketti tullut yli 2 kuukautta. Aivan huijari meininki. Täytyy sanoa hyvin oli tilaus sivut saatu näyttämään Suomalaisilta. Ei enää mitään GRANDADOlta.

    • Anonyymi

      Tilasin kyseisestä verkkokaupasta tavaraa, maksun jälkeen tuli ilmoitus että toimitus n. 25-30 vuorokauden kuluttua. Ajattelin, että sinne menivät rahani.
      Kuitenkin 28 vrk kuluttua matkahuoltoon tuli tilaamani lähetys.
      Ihan OK verkkokauppa vaikka arvostelut väittävät toisin.

    • Anonyymi

      No ei varmaan ole mikään OK verkkokauppa, voi olla että lähettävät joiillekkin tuotteitä " näön vuoksi. itse tilasin eikä koskaan tullut.

    • Anonyymi

      itse tilasin puhelimen kameraan uuden linssin ja kohta on kulunut kaksi kuukautta ei linssiä ja kun koitin hoitaa asiaa heidän kanssaan ensin piti odottaa 25pv että saan rahat takaisin no laittoivat seuranta ja vakuutus rahan takaisin 1.99e ja sanoivat että yhteensä 30 päivää kun on mennyt niin laita viestiä ja he laittavat rahat takaisin noh laitoin viestin niin tämän kyseisen firman ihminen ei enään vastaa viestiini sinne meni 26e euroa rahaa eli puhdas kusetus firma ei mitään positiivista sanottavaa

    • Anonyymi

      Sama juttu, seurannan mukaan tavara on toimitettu, mutta en vaan ole saanut sitä, tilasin sen jo heinäkuussa olen yrittänyt saada edes rahoja takaisin, mutta kun toi asiakaspalvelu on vain englanniksi eikä ole tullut opeteltuu sitä kun on jo sen verran vanha, eli hukkaan meni rahat sekä tavara

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille hyvistä kirjoituksista. Meinasin tilata 80000 mAh varavirtalähteen, joka maksaisi koukuttavasti vain 44,59 euroa. Nyt tiedän, että kyse huijariliikkeestä, joten en varmasti tilaa. Kiitos vielä kerran kommenteista.

    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin verkossa auton kynnyssuojat mutta ei o tullut eikä kuulunut mitään?…

    • Anonyymi

      Huijarifirma, kokemusta on

    • Anonyymi

      Kertovat nyt pitkän viestittelyn jälkeen lähettävänsä puolet rahasta takaisin, kun kerroin ottavani yhteyttä paikalliseen valtionpoliisiin. Vastaukseen puolesta rahasta infosin että summa kokonaisuudessa takasin. Odotan tasan kk. Katsotaan kuinka tarina päättyy.

    • Anonyymi

      Täysi huijaus kauppa. Alla heidän vastaus kun kysyin tilauksesta jota ei koskaan saapunut. ”Ikävä kuulla, että et ole vieläkään saanut tilaustasi. Valitettavasti silloin tällöin sattuu niin, että paketti katoaa postiyhtiöstä ja voin vain olettaa, että näin oli myös tällä kertaa. Sille et valitettavasti voi tehdä mitään, emme mekään, mutta asia selviää erittäin tyydyttävästi: voin järjestää sinulle uuden lähetyksen. Tämän jälkeen tilauksesi lähetetään mahdollisimman nopeasti ja toimitetaan”

    • Anonyymi

      Kokemusta on, maksetut tuotteet eivät tulleet koskaan. Selityksiä ja mutta ei tulleet. EN SUOSITTELE.

    • Anonyymi

      Hei!Minulla sama kokemus.Melkein 2kk tilattu tavara ei ole tullut,ei mitään ilmoitusta eikä rahan palautusta enkä saa ketään kiinni.Systeemi on mätä mutta kerätään sillä kuitenkin rahaa,tosikiva.Kai se on taas yhdensortin nettihuijaus.

    • Anonyymi

      Aika ihmeellistä toimintaa tilaukseni osalta Postilta. Mahdollista seurata tilauksen kulkua kun lähetenumero tiedossa. Tilaus oli käynyt postitoimipaikassa, lähettäjä pistänyt vahingossa väärät yhteystiedot ehkä minusta Posti ei viihtinyt ottaa selvää oikeista ja lähettänyt tilauksen takaisin. Varmaan kannattavaa hommaa kaikkien kannalta. Mihin lie järki hävinnyt. Aikojen saatossa monenlaista hämmentäjää ollut siellä. Postin toiminta onnettomaksi saatu.

      • Anonyymi

        Ei lähettäjä ole vahingossa laittanut vääriä tietoja ,vaan ihan tarkoituksella. Minulle kävi
        juuri noin ,eikä uutta pakettia lähetetty vaikka reklamoin-


    • Anonyymi

      Tilasin kesällä kypärä puhelimen ko. firmasta. Tavara tuli kolmessa viikossa r-kioskille, tuohon ihan naapuriin. En kuitenkaan saanut koskaan ilmoitusta saapuneesta paketista, vaan myöhemmin sain lukea s-postista, että paketti oli lähtenyt takaisin. Olin yhteydessä postiin, joka pelasti paketin, ennenkuin lähti maasta. Postin mukaan lähettäjälle oli aivan väärät tiedot tilaajasta. Täydet pinnat postille👍

    • Anonyymi

      tilasin mercyry 5hv poltoainepumpun tuli kyllä mutta ei sovi.

    • Anonyymi

      ÄLÄ TILAA! OVAT HUIJAREITA! Omat rahani sain takaisin pankilta kun tein korttireklamaation, mutta en halunnut päästää näitä huijareita helpolla. Väittivät hyvittäneensä rahan tililleni, mutta ei vaan tullut mulle asti. Puoli vuotta käytiin kirjeenvaihtoa ja eilen sitten lopulta ilmoitin tekeväni heistä arvostelun Googleen, niin heti tupsahti rahat tilille💪 Ilmoitin pankkiin että Mediapress Ltd on palauttanut rahat. Uskomatonta vääntöä ja potaskan syöttämistä heiltä.

    • Anonyymi

      Tämä virma näyttää jatkavan toimintaansa. ON SE IHME että nykyisin saa tälläiset
      huijarit vain jatkaa toimintaansa.

    • Anonyymi

      Älkää tilatko täältä mitään,maksun jäkeen et saa mitään yhteyttä ja tavarat jää saamatta.

    • Anonyymi

      Visalla maksut ei mene enää läpi tänne. Hyvä, kun oma korttiyhtiö huolehtii kuluttajan turvallisuudesta. ihmettelin, että mikä on, kun en yhtä roskista saa tilattua. Ei mennyt millään omistamallani Visalla tälle firmalle maksu läpi. Sitten huomasin saman 60 euron roskiksen muualla, tilasin 40 euroa halvemmalla ja maksukin 18 euroa posteineen meni läpi. Tuotetta odotellessa...

    • Anonyymi

      Hei tilasin sieltä korvakoru jonka kerkesin maksamaan ,mutta ikinä siitä korvakoru en saanut.Eli olkaa varovaisia ihan huijaus verkkokauppa.

    • Anonyymi

      Tarkista pankkitiliäsi, pitäisikö sulkea, onko vieraisiin tileihin mennyt kymppejä silloin tällöin. Juuri näin tämä firma näyttää tekevän. Minäkin tilasin korvikset, oli mukamas tullut postiin ja lähetetty takaisin, eikä palautettuja rahojakaan ole näkynyt

    • Anonyymi

      Tuli mainoksia näteistä silmälaseista siis kehyksistä. Kun menin klikkaamaan haluamaani siihen ei tullut mitään reseptin osiota johon olis voinu lisätä reseptin. Pelkät kehykset pitäs ottaa? Mutta sinänsä kun vaihtoehtona on Klarna maksu en näe riskiä tilata. Olen tilannut netistä eri tuotteita ja aina Klarnalla ( silloin kun se yksi maksuehto) jotta en häviä rahaaj a kaikki on toiminut moitteettomasti. Olen eläkemummo.

    • Anonyymi

      Joo, sama homma.
      Tilattu ja maksettu tavara ei ikinä tullut perille. Mistään kalliista ollut kyse, joten en alkanut nähdä vaivaa asian selvittämiseksi, koska "tyhjän saa pyytämättäkin".
      Toinen firma toimitti muutaman päivän sisään saman kaman, joskin muutaman euron kalliimmalla.

    • Anonyymi

      Sama, kympin tuote peruutuskamera ei koskaan
      . Anastasia botti väitti koko ajan että tuote on tulossa.
      Toinen verkkokauppa toimitti muutamassa viikossa.Pitäisi tehdä ryhmäkanne tästä grandadosta. Nämä huijarit on tehnyt rahaa.

    • Anonyymi

      En saanut korkeata valkoista kokin hattuani ja nyt olen laittanut asiakaspalveluun oyynnön palauttaa rahani.

    • Anonyymi

      Älä käytä. Tilasin kortteja, klarnan maksulinkki löysi kyllä sähköpostiin perille mutta seurantakoodin tiedoissa luki, että "yritetty tavoittaa sähköpostilla, sähköpostiosoite ei toimi". Samoin muka puhelinnumeroon ei saanut yhteyttä, vaikka laitoin +358 alkuisen numeronkin ja multa ei jää yhtään viestiä tai puhelua katsomatta. Kaikki laitettu oikein ja kaikki toimii kyllä. Laitoin palautteen aspaan, ei ole vielä tullut 3pv vastausta, katsotaan tuleeko ollenkaan..

    • Anonyymi

      Paska firma... Rahat meni mutta mitään ei ikinä tullut tuotetta🤬

    • Anonyymi

      Huijausputiikki, vain 18€ maksoi kokeilla!

    • Anonyymi

      Samoin käynyt maksetun lisälämmittimen suhteen.
      Pitäydympä luotettavissa toimittajissa jatkossa.

    • Anonyymi

      Eipä kuulu makitan akkuakaan,oli epäilys jotta näin käy ni kokeeksi tilasin vain yhden,se oli 40e kokeilu.

    • Anonyymi

      Aivan sama täällä.Olen kysellyt tuotteeni perään Grandado:lta,eikä ole tullut vastausta.Taitaa olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käytän kyseistä postimyynti firmaa🥵

      • Anonyymi

        Minkähän maalainen firma mahtaa olla?varmaan tapauksia riittävästi poliisin tutkittavaksi.


    • Anonyymi

      "Makitan" akku tuli viimein perille,12ah piti olla,tässä merkintä 8ah ja kooltaan on niikö mikä tahansa 3ah makitan akku..kokeilin puhaltimeen jossa on 2akkua rinnan ni vanha 4ah akku kesti paremmin kuin tämä kiinasta tilattu..Näitä "makitan"akkuja olen kyllä nähnyt 9ah ja ne on korkeudeltaankin jo kolmanneksen suurempia.

    • Anonyymi

      Älkää tilatko tuosta paskafirmasta mitään.
      Lähetys tuli, mutta ei ollut lähellekkään se mitä olin tilannut.
      Oli ollut viikon postissa, eikä tullut ilmoitusta.
      50 maksoin ja kahden euron tuote tuli.

    • Anonyymi

      Tilasin toista kuukautta sitten grandadolta pientä, halpaa elektroniikkaa.
      Tuli ilmoitus että lähetystä ei ole noudettu postista.
      Ei ole kyllä tullut mitään ilmoitusta että lähetys olisi postissa noudettavissa. On muka lähetetty takaisin. Ei pidä paikkaansa, asun niin pienellä paikkakunnalla että kaupasta olisi ilmoitettu mulle jos siellä olisi minulle paketti. Tuntevat kyllä minut kaupassa ..ja kun ei ole tullut mitään tietoa paketin seurannastakaan. Sinne tais mennä 35e. Summa pieni mutta periaatteessa olis ihan kiva saada tavara minkä tilannut ja maksanut.

    • Anonyymi

      Tämä firma on toimittanut minulle oikean tuotteen aktiivisuusrannekkeen, mutta siitä puuttuu täysin laturi. Tuote on kevyt kun muovilelu joten ei varmaan edes oikeasti toimi vaikka oikea latauspää löytyisi adapterina edes muualta. Palaustuskäytännön tilanne on tökkivät ettet saisi palautettua. Ne lupasivat 40% alennuksen että pitäisin viallisen tuotteen jota ei voi Suomessa käyttää. En ole vielä maksanut tuotetta. Laitoin laskutuksen 30 päivää Klarnan kautta. Teen tuosta rikosilmoituksen ja ilmoitan kuluttaja-asiamiehelle, josta en ole varma tekevätkö oikeasti mitään asian eteen. Olisi kiva tietää joudunko sen paskan tuotteen maksamaan vaikka en ole vielä maksanut sitä vaikka olen saanut sen jo perille. Minulla on Klarnan maksun osalta eräpäivä 18.4.2024

    • Anonyymi

      Onneksi saadaan Suomeen kiinalainen akkutehdas, joka työntää moskansa mereen Suomen Valtion luvalla. Kiitos järjen Orvot.

    • Anonyymi

      Kyllä on. Älkää tilatko mitään. Olen odottanut lämpösulakkeita yli kaksi kuukautta. Eivät vastaa mihinkään kyselyyn, joten en varmaan saa rahoja enkä tilaamia tuoeitta. Kannattaa tilata suoraan aliexpresistä, tuotteet tulevat varmasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe