kertokaapas kuinka vesimies -mies sopii rapunaisen kanssa?
vesimies+rapu
10
4349
Vastaukset
- itselläni
On ainakin huonoja kokemuksia. Vesimies on uudisraivaaja ja rapu pahanlaatuinen konseervatiivi. Mutta ei pidä kuitenkaan yleistää.
- kokemuksia
ainakin mulla, vesinainen ja miesrapu...mies oli ahdistava, jankuttaja ja sekopäinen! NO WAY...
- Jane
Ei tod sovi, rapu on mustasukkainen jäärä ja vesimies (nainen) taas vapautta rakastava mukava ihminen
- tavallinen rapu
Täällä on kokemusta...
Kauan oltu yhdessä, eikä kuoppaa näy missään..
Riitely on tod. vähäistä, joka on vähän outoa, mutta kuitenkin mukavaa! Viihdytään hyvin yhdessä, molemmat tykkää olla kotona!
Niin siinä minun vähäiset kommentit!On kyllä lisää, mutta en halua kirjoittaa koko elämätarinaa..(tai haluan, mutta ei kukaan jaksa lukea :o)).
Tiedän kyllä toinenkin RapuN ja VesimiesM pariskunta myös...joka sopii hyvin yhteen.
- RapuN -- Sama
Olen vesimiesmies.Parasta mitä minulle on tapahtunut,on kun tapasin rapuvaimoni melkein 40 vuotta sitten.
- dariana
yleensä vesimies ja rapu ei tuu parhaiten toimeen. Jos muut planeetat auttaa tai kyseessä joustavat ja fiksut persoonat, niin ehkä sit.
rapunainen kaipaa turvaa, sitä ei veskarimieheltä saa.
Suhtautuminen elämään on erilaista, veskarimies voi olla etäinen, kun sinä ruikutat tunteitasi.- Artur88
"veskarimies voi olla etäinen, kun sinä ruikutat tunteitasi"
Usein kirjoissa lukee että vesimiehet voivat olla tosi kylmiä, ja itse en sitä uskonut.. Mutta nyt huomaan että joskus sitä vaan ei millään jaksa osallistua tilanteeseen kun toinen osapuoli vuodattaa tunteita.
En tiedä mistä se johtuu... mut niin se vaan joskus on..
Just nyt tapailen rapu(tytön) kanssa, ja täytyy myöntää et etenee toooosi hitaasti..
Alku tuntui lupaavalta, mut nyt kun tietää pikkasen enemmän minkälainen hän on, ei jaksa kiinnostus riittää.. Hän tuntuu pysyvän paikoillaan, mut mä taas haluan muutosta koko ajan... jotain uutta ja virkistävää.. paikalla pysyminen on vaikeaa.
- rapu-N
Vältä hyvä ihminen vesimiesM ja rapuN suhdetta viimeiseen saakka! Tosi huono yhdistelmä... mulla nyt neljän vuoden kokemus ja kolme vuotta alamäkee...Vesimies tunteeton ja välinpitämätön, täysin erilainen kuin rapu!
- vierailija
..ole tunteeton ja välinpitämätön! Tunteita löytyy tosi paljon, riippuu vain tasan vastapuolesta uskaltaako vesimies tuoda tunteensa esiin!
- grenelarot
vierailija kirjoitti:
..ole tunteeton ja välinpitämätön! Tunteita löytyy tosi paljon, riippuu vain tasan vastapuolesta uskaltaako vesimies tuoda tunteensa esiin!
Itse olen takana. Kolmas suhde vesimiesnaiseen ja kaikki kaatunut. Alussa on todella räiskyvää mutta sitten hiipuu joko samantien tai hitaasti. EI TOIMI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992