vesimies+rapu

kesätyttö

kertokaapas kuinka vesimies -mies sopii rapunaisen kanssa?

10

4333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itselläni

      On ainakin huonoja kokemuksia. Vesimies on uudisraivaaja ja rapu pahanlaatuinen konseervatiivi. Mutta ei pidä kuitenkaan yleistää.

    • kokemuksia

      ainakin mulla, vesinainen ja miesrapu...mies oli ahdistava, jankuttaja ja sekopäinen! NO WAY...

    • Jane

      Ei tod sovi, rapu on mustasukkainen jäärä ja vesimies (nainen) taas vapautta rakastava mukava ihminen

    • tavallinen rapu

      Täällä on kokemusta...

      Kauan oltu yhdessä, eikä kuoppaa näy missään..
      Riitely on tod. vähäistä, joka on vähän outoa, mutta kuitenkin mukavaa! Viihdytään hyvin yhdessä, molemmat tykkää olla kotona!

      Niin siinä minun vähäiset kommentit!On kyllä lisää, mutta en halua kirjoittaa koko elämätarinaa..(tai haluan, mutta ei kukaan jaksa lukea :o)).

      Tiedän kyllä toinenkin RapuN ja VesimiesM pariskunta myös...joka sopii hyvin yhteen.

      - RapuN -

      • Sama

        Olen vesimiesmies.Parasta mitä minulle on tapahtunut,on kun tapasin rapuvaimoni melkein 40 vuotta sitten.


    • dariana

      yleensä vesimies ja rapu ei tuu parhaiten toimeen. Jos muut planeetat auttaa tai kyseessä joustavat ja fiksut persoonat, niin ehkä sit.

      rapunainen kaipaa turvaa, sitä ei veskarimieheltä saa.
      Suhtautuminen elämään on erilaista, veskarimies voi olla etäinen, kun sinä ruikutat tunteitasi.

      • Artur88

        "veskarimies voi olla etäinen, kun sinä ruikutat tunteitasi"

        Usein kirjoissa lukee että vesimiehet voivat olla tosi kylmiä, ja itse en sitä uskonut.. Mutta nyt huomaan että joskus sitä vaan ei millään jaksa osallistua tilanteeseen kun toinen osapuoli vuodattaa tunteita.
        En tiedä mistä se johtuu... mut niin se vaan joskus on..

        Just nyt tapailen rapu(tytön) kanssa, ja täytyy myöntää et etenee toooosi hitaasti..
        Alku tuntui lupaavalta, mut nyt kun tietää pikkasen enemmän minkälainen hän on, ei jaksa kiinnostus riittää.. Hän tuntuu pysyvän paikoillaan, mut mä taas haluan muutosta koko ajan... jotain uutta ja virkistävää.. paikalla pysyminen on vaikeaa.


    • rapu-N

      Vältä hyvä ihminen vesimiesM ja rapuN suhdetta viimeiseen saakka! Tosi huono yhdistelmä... mulla nyt neljän vuoden kokemus ja kolme vuotta alamäkee...Vesimies tunteeton ja välinpitämätön, täysin erilainen kuin rapu!

      • vierailija

        ..ole tunteeton ja välinpitämätön! Tunteita löytyy tosi paljon, riippuu vain tasan vastapuolesta uskaltaako vesimies tuoda tunteensa esiin!


      • grenelarot
        vierailija kirjoitti:

        ..ole tunteeton ja välinpitämätön! Tunteita löytyy tosi paljon, riippuu vain tasan vastapuolesta uskaltaako vesimies tuoda tunteensa esiin!

        Itse olen takana. Kolmas suhde vesimiesnaiseen ja kaikki kaatunut. Alussa on todella räiskyvää mutta sitten hiipuu joko samantien tai hitaasti. EI TOIMI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe