Kontiola jäi keskiviikkona pelatussa ottelussa Kärpät-puolustaja David Sklenickan ”taklauksen” alle.
Todella rottamainen ”taklaus”, jossa ilmeinen vaara todella vakavalle loukkaantumiselle. Pitää kieltää nää isojen miesten madaltumiset tyystiin.
Kärpät-puolustaja Sklenickan rottamaiset taklaukset lopetettava
9
174
Vastaukset
- Anonyymi
Puhdas taklaus jops tuomareiden mielestä, joten se siitä. Taklaukset kuuluu jääkiekkoon.
- Anonyymi
Siinä ollut mitään puhdasta.
Noita viljeltiin ehkä joskus 70-luvulla, jolloin pelinoepus oli paljon pienempi eikä sillonkaan menty noin kyykkyyn.
Vain rotat tekee noita tätä nykyä ja ne rotat pitää karsia lajista. Liiton dinot eivät muutosta saa aikaan, joten Jokainen fiksu tiimi pitää palkkalistoillaan ainakin yhden poliisin, joka sitten pelotteena karsii noi veke.
- Anonyymi
Eikö tuosta kyykkäämisestä pitäs antaa pelikieltoa?
- Anonyymi
”Oli kyllä hyvä perstaklaus”, tilanteen nähnyt Jarmo Kuusisto totesi MTV Urheilulle.
”Aika monta polvea meni leikkauskuntoon”
Toi Kuusisto on yksi tyhmimmistä äijistä, jonka annetaan jostain syystä kiekkoa vieläkin kommentoida. Ulos mediasta! Luo vaarallista asennevammaa nuoremmille pelaajille, joita niin monet sadat valmentajat ovat yrittäneet kehittää pelaajiksi, jotka kunnioittavat vastustajaa.
Aivan sairasta kehuskella sillä, että kyykkäämällä sai toisen pelaajan leikkauspöydälle ja uran loppumaan!- Anonyymi
Eikö tämäkin ole persujen vika
- Anonyymi
Kyykkytaklaukset ovat rottamaisia eivätkä sovi enää nykykiekkoon. Kysykää,vaikka ortopedeiltä….. Liikaa piirrettyjä ja/tai videopelejä katsoneet saa jotain kicksejä niistä ehkä, mutta kyykkäämisen aika on ohi.
Se kuykkääminen on kielletteävä säännöissä ja kyykkääjille annettava kovat pelikiellot. Tai sitten se turpakeikka, niin johan loppuu.
Reilut kiilaustyyppiset taklaukset on fiksu osa kiekkoa ja pari mustelmaa ei haittaa. Kyykkäyksessä päätyy helposti leikkauspöydälle ja urakin voi loppua täysin turhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämäkin ole persujen vika
Väärä palsta kuule
- Anonyymi
Taitaa olla niitä vanhanliitonmiehiä Onkohan vielä takatukkakin tallella?
- Anonyymi
Kärpät rottansa kanssa kesälomille, onneksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854381Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163423Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102654En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391983Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581718Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli951253