Mitä paljastuu kun herrat alkaa jättämään tehtäviä?
Just nyt jättää tehtänsä johtavalääkäri Pihlajanlinnan alkaa korruptio vähenemään.
7
1514
Vastaukset
- Anonyymi
Lähti ensimmäisenä kun alkoi yt neuvottelut
- Anonyymi
3 lähtee eikä loppua näy. Hymykö HYYTYY?
- Anonyymi
Alkaako paljastuun, ettei tämmösiä oman navan kiertäjiä joiden kaikki pitäis saada ilmaseksi ja valittaa sittenkin, kukaan enää halua hoitaa.
- Anonyymi
Tiedetään kyllä missä Maijalan (Pauli) poju majailee tällä hetkellä. Every breath you take, every move you make...
- Anonyymi
Pate on kova levittelemään perättömiä ilmiantoja.
- Anonyymi
Aiemmin talvella lähti kakkostason pomoista se Keto. Ei ollut siitä missään. Rotat jättää uppoavan laivan vai miten se menikään..
- Anonyymi
Nyt liitytään natoon ja meille koittaa ihana-aika. Meille tulee ihana aika. Meillä ei ole vihollisia me vaan täällä rakastelemme miehet miehiä ja naiset naisia. Nukumme pitkään ja otamme aina vaan velkaa lisää. Nyt paratiisi on lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227