Mukavat muistot

Anonyymi

2000 luvun alkupuolella Ilomantsissa… aivan ihana nainen….tavattiin salaa…silloin kun molemmille sopi… hänellä kuin ruusun nuppu…pienen maskotin sain häneltä autoni kojetaululle… ihanat muistot.

18

1838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen jälkeen ollu hiljaista.? 😂

      • Anonyymi

        Enkä ihmettele.


    • Anonyymi

      Nyt saatta olla kuin sateenryvättämä Helsingin Sanoma.

      • Anonyymi

        Tai hevosen piehtaroima korvasieni!


    • Anonyymi

      Ihanat muistot sulla👍🏻

    • Anonyymi

      No niin täällä ollaan vieläkin Hei muru! Aika pientähän se "sinun" apu oli, mutta lisänä rikka rokassa😉😉

    • Anonyymi

      Kyllä täällä nykyisinkin on viehättäviä naisia mutta ne on tuontitavaraa ja ei joka poika niiden pukille pääse

    • Anonyymi

      Ai sait pienen maskotin? No, apteekista saa ilman reseptiä ainetta jolla naisilta saadut pienet maskotit lähtee.

      • Anonyymi

        niitäkö pienii mönkijii ja kutkuu niin vietävästi


    • Anonyymi

      No onpa pikkuisella ikävä, toki ymmärtää jos noin pitkä aika kun viimes naista tavannut mutta mitäs asut jossain takametässä hevonvitussa. Ootko se banaani gate nössö?

    • Anonyymi

      Menty ajassa eteen päin.

    • Anonyymi

      Olikohan se sama opettajatar joka opetti oikkein olan takkoo päin...

    • Anonyymi

      Muistan kun eräs nainen kertoi että joku Eeros mies yrittä panna parasttaan. Ei auttanna isän rahat eikä Amerikanrauta. Joutui vielä putkaan tutkittavaksi.

      • Anonyymi

        Vai jouvvuitko ite sinne putkaan?


    • Anonyymi

      Kumpi joutu putkaan, Eeros vai kosittava vai molemmat?

      • Anonyymi

        Mulla seissoo vielähhii - kello


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla seissoo vielähhii - kello

        Tai paremminnii järki seisoo, niinku sillonnii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai paremminnii järki seisoo, niinku sillonnii

        Ottee se vällee kiinni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe