En omista älykännykkää
https://www.aamulehs ti.fi/tampere/art-2000008722513.html
Ei enää pysäköintiä tampereelle
31
69
Vastaukset
- Anonyymi
Tampereen keskustan P-Hämppi muuttuu kokonaan digitaaliseksi 11. huhtikuuta. Toisin sanoen parkkilipukkeet ja käteismaksu jäävät pois. Pysäköinti maksetaan joko Moovy-sovelluksella tai paikan päällä korttimaksupisteellä.
Maksupäätteitä vähennetään nykyisestä ja tulevaisuudessa ne sijaitsevat hissien läheisyydessä alimmalla parkkitasolla. - Anonyymi
Moovy on kyllä hyvä. Suosittelen!
- Anonyymi
Kunnes saat sen kylkiäisenä jonkun kivan haittaohjelman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnes saat sen kylkiäisenä jonkun kivan haittaohjelman
Varmasti. Se aiheuttaa myös kihtiä ja kaljuuntumista.
- Anonyymi
Ilmaisten parkkipaikkojen puute tappaa keskustan. Itse en Ylöjärveltä aja keskustaan kun kerta Lielahdesta lötyy lähes samat palvelut ja ilmaiset parkit.
- Anonyymi
Miksi edes Lielahteen ajaa kun Ylöjärvelläkin voi käydä kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi edes Lielahteen ajaa kun Ylöjärvelläkin voi käydä kaupassa.
Onko Ylöjärvellä esim. Prisma tai Motonet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylöjärvi menettää loputkin kaupat. Onko viisasta kantaa verorahat toiseen kuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylöjärven S-market laajennetaan kohtapuoliin Prismaksi.
- Anonyymi
Köyhillä autoilijoilla ei ole varaa kuin lankapuhelimeen.
- Anonyymi
Mulla on vain näppäin nokia !
Tampereen keskustaan en ole tulossa koska pysäköinti maksaa ja on sähköisenä ja älykännykällä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on vain näppäin nokia !
Tampereen keskustaan en ole tulossa koska pysäköinti maksaa ja on sähköisenä ja älykännykällä !Kuka hulle menee keskustaan ja maksaa että saa pysähtyä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hulle menee keskustaan ja maksaa että saa pysähtyä ?
Varmaan joku hulle tekee niin.
- Anonyymi
Niin ikävä asia sinänsä, ja täysin ymmärrettävä,
kuitenkin on jo 2022 ja kehitys kulkee meidän mielipiteistä huolimatta eteenpäin,
ei koskaan taaksepäin, vaikka se ei aina ole mieluista.
Kuitenkin älykännykkää ilman alkaa olla kaikissa asioissa hieman haastellista.
Se kuitenkin on edistävä haaste myös uudelle asialle , ja muistia ja aivoja kehittävä vaikkei siitä pitäisikään, näin on todettu
Ps. Ei enään ole hevosille puomeja ja paikkoja keskustassa.- Anonyymi
Olipa typerä mielipide. Sinun mielestä kaupunki ei enää ole ihmisille, vaan ideologialle.
On myös typerää tehdä yksinkertaisista asioista monimutkaisia, siten hankalia ja haavoittuvaisia. Kännykässä pitää olla kymmenittäin erilaisia sovellutuksia, näppäile sitä sitten pimeässä, pakkasessa, vesisateessa.... aikuisen miehen sormi peittää kolme näppäintä, virhelyöntejä tulee, monilla pitäisi olla lukulasit matkassa, kännykässä virtaa jne.
Kun pysäköintipalvelut tehdään riittävän hankaliksi, niiden käyttäminen loppuu, kaupungin keskusta kuihtuu.
Pitää vain katsoa yrityksen sijainti, jos siellä joutuu käymään, ettei se sijaitse keskustassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa typerä mielipide. Sinun mielestä kaupunki ei enää ole ihmisille, vaan ideologialle.
On myös typerää tehdä yksinkertaisista asioista monimutkaisia, siten hankalia ja haavoittuvaisia. Kännykässä pitää olla kymmenittäin erilaisia sovellutuksia, näppäile sitä sitten pimeässä, pakkasessa, vesisateessa.... aikuisen miehen sormi peittää kolme näppäintä, virhelyöntejä tulee, monilla pitäisi olla lukulasit matkassa, kännykässä virtaa jne.
Kun pysäköintipalvelut tehdään riittävän hankaliksi, niiden käyttäminen loppuu, kaupungin keskusta kuihtuu.
Pitää vain katsoa yrityksen sijainti, jos siellä joutuu käymään, ettei se sijaitse keskustassa.Keskustassa on todella helppoa pysäköidä.
- Anonyymi
Vihervasuri yh-äidit tarvitsisivat puomit keskustaan.
- Anonyymi
Vakuutusyhtiön kanssa hiljaisesti yhdessä kirjoitettu ei ainakaanko ?.
- Anonyymi
Saatan an tunareille! Tampereen kaupungin pysäköinti.
Easy Park oli päällä ja vielä tunti aikaa Hallituskadun parkissa, niin joku hiton tatjana oli kirjoittanut 80€ sakkolapun.
Soitto Treen parkkiin, siellä asiallinen nainen. Pitää tehdä valitus ja Tampereen kgin lakimies katsoo asian! Voihan vinetto, on siinä lakimiehellä homma.
Taitaa Tampereen kaupungin kassa olla tyhjä ja likviditeetti likvidoitu, kun pitää maksattaa ylimääräisiä. Saat XXX!
Tampere alkaa muutenkin olla paska kaupunki.- Anonyymi
Nyt tarkkana. Ettet vaan ole itse sössinyt jotain, laittanut esmerkiks parkkipaikan sijainnin väärin.
- Anonyymi
Täysin turhaa energian kulutusta,
eivät koskaan peru mitään,
kertovat että voit viedä halutessasi asian käräjäoikeuteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin turhaa energian kulutusta,
eivät koskaan peru mitään,
kertovat että voit viedä halutessasi asian käräjäoikeuteen.Nyt puhutaan kunnallisesta valvonnasta eikä mistään sairaasta valvontafirmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhutaan kunnallisesta valvonnasta eikä mistään sairaasta valvontafirmasta.
Kaupungin oma pysäköintitoimi on vielä yksityisisäkin vittumaisempi.
Pysykää poissa kaupungista, se ei ole enää ihmisiä varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungin oma pysäköintitoimi on vielä yksityisisäkin vittumaisempi.
Pysykää poissa kaupungista, se ei ole enää ihmisiä varten.Eihän ole. Se noudattaa lakia ja käsittelee reklamaatiot asiallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole. Se noudattaa lakia ja käsittelee reklamaatiot asiallisesti.
Tuollaisen kommentit sopivat hyvin johonkin kommunistiseen järjestelmään.
Yhteiskunnassa joka on ihmisiä varten, lähtökohta olisi, miten ihmisiä voi palvella mahdollisimman hyvin ja tehdä palveluiden käyttö helpoksi, ettei tarvita turhaa byrokratiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaisen kommentit sopivat hyvin johonkin kommunistiseen järjestelmään.
Yhteiskunnassa joka on ihmisiä varten, lähtökohta olisi, miten ihmisiä voi palvella mahdollisimman hyvin ja tehdä palveluiden käyttö helpoksi, ettei tarvita turhaa byrokratiaa.Ja sitähän pysäköinninvalvonta tekee. Se on sinunkin eduksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitähän pysäköinninvalvonta tekee. Se on sinunkin eduksesi.
Oletkin näköjään lappulissu ja kommari. Muuta pohjoiskoreaan, siellä säännöt, eikä vihaamiasi autoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin näköjään lappulissu ja kommari. Muuta pohjoiskoreaan, siellä säännöt, eikä vihaamiasi autoja.
Minä olen syyllinen ihan jokaiseen ongelmaasi. Ähäkutti!
- Anonyymi
Oletko koskaan joutunut valittamaan?
Minä olen pari kertaa ja v.mäinen prosessi. Ja hidas.
Voitin kuitenkin nämä lappuhiiret. - Anonyymi
Pysäköinti maksetaan joko sovelluksella tai korttimaksupisteellä. Jos ei ole kännykkää, niin on varmasti pankkikortti.
- Anonyymi
Onneksi voi asioida muualla, kuin tampereen keskusta-alueella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781