https://yle.fi/uutiset/3-12083178
Suomi, Slovakia ja Romania ainoat aidattomat – eivätkä nekään täysin
Nykyiset hankkeet suunnilleen tuplaavat aitauksen määrän EU:n ulkorajoilla. Kun hankkeet ovat valmiit, karkeasti laskien noin kaksituhatta kilometriä EU-ulkorajaa on aidattu.
Raja-aitojen rakentaminen kiihtyi vuonna 2015, kun Unkari aitasi ensin nopeaan tahtiin oman etelärajansa ja Slovenia, Bulgaria ja Kreikka seurasivat.
Slovenia rakensi aitansa EU-sisärajalle, koska Kroatia ei kuulu vapaan liikkuvuuden mahdollistavaan Schengen-alueeseen
tarttis tehdä kuten muut EU maat
Suomi, Slovakia ja Romania ainoat aidattomat , eivätkä nekään täysin. Mikkonen?
Anonyymi
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Milloinkahan kokoomuksen Mykkänen alkaa rakentaa itärajalle kanaverkkoaitaa. Sehän pysäyttää helposti Venäjän panssarit!
- Anonyymi
aita on lähi-itää ja islamisteja varten pösilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aita on lähi-itää ja islamisteja varten pösilö
Olen jo aiemmin luvannut lahjoittaa 3km käytettyä lammas verkkoa näin hyvään tarkoitukseen,ei ole kelvannut.😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo aiemmin luvannut lahjoittaa 3km käytettyä lammas verkkoa näin hyvään tarkoitukseen,ei ole kelvannut.😁😁😁
tee häkki itselle jos olet vihreä
et haittaa muiden elämää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749