Tuossa viikon olin ollu flunsassa ja tuli juotua, ei kovin paljoa ihan joku 8 juomaa ja buranaakin olin kipeenä ottanu. Sitten oksensin verta yskin siinä samalla myös paljon ja vertakin tuli aika paljon. Oon alaikänen ja mietin pitäskö kertoo vanhemmille ja mennä lääkäriin? Tapahtui pari pv sitten ja nyt on kyllä ihan normaali olo mutta mietin että mistäköhän se veri johtui? Toivon että olis vaa yskimisestä.
Verta oksennuksessa
Anonyymi
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Vatsahaava?
- Anonyymi
Lippalakin heilumissairaus.
- Anonyymi
Buranan kanssa saa olla varovainen, ibuprofeenin ( vaikuttava aine ) yleensäkin.
Alkoholin kanssa ei ole kovin suotavaa, voi tosiaankin aiheuttaa vaikka mahahaavan tai muuta vatsan sisäistä vuotoa.
Aloittajalla tuskin on hätää, jos vaiva on jo mennyt ohi. Mutta jos jatkuu, niin asia kannattaa selvittää.
Ja jos vielä otat alkoa, jätä Buranat ottamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818