Menkkojen aikaan aina vähän enemmän vielä (tänään loppuu jo). Oon ollut siitä asti vähän sekasin kun rakastuin sinuun. Mutta jollain ihmeellä oon selvinnyt kaikesta, kuten varmasti huomaat. Hyvin mulla menee tästä rakkaudesta ja siitä huolimatta, että sekoitit pääni. Sua rakastan vaikka et rakastaisi takaisin. En ole tätä itse valinnut tai päättänyt tietoisesti. Sun ihanuus sen teki.
Tässä troIIeillekin jotain nyt sunnuntaiksi. Ettei tule yksinäistä teillekään. Yksi voi väittää mieheksi ja toinen huoÄaksi. Tehkää mitä lystää, mä lähden parhaan kaverini kanssa tekemään jotain kivaa nyt.
Oon mä vähän sekasin
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä rakas asiat selvenee meillä kun päästää eteenpäin.
Älä ole huolissasi!- Anonyymi
Näin tietysti. Enkä päässy vieläkää lähteen, niin sekaisin on susta (hänestä) ja kaikesta.
Rakastan!
- Anonyymi
Kenelle tämä menee? Toivottavasti on häneltä minulle. Kyllä kaipaan sinua nainen!
- Anonyymi
Rakastan sua. Tiedät että minä täällä rakkaudessa sekoilen. Hän tietää kyllä.
- Anonyymi
Nämä menkka-aloitukset on kyllä todella uskottavia jos lukee enimmäkseen seiskaa ja Iltalehteä
- Anonyymi
Minä en lue kumpaakaan ja mulla on oikeasti menkat. Ei sinun tarvitse täällä uskoa mihinkään. Et sinä siihen edes pysty :)
- Anonyymi
Tämä on taas se välimerkitön kiusaaja. Huomioikaa omahyväinen ja ylimielinen tyyli. Hirveä nainen, jolla ei ole mitään tekemistä tämänkään (nais)aloittajan kanssa. Mutta kun lehma on niin itseään täynnä ja joka aloitus pitää lukea ja laittaa tuo omahyväinen oksettava leimansa. Hyi helevetti mikä Iahna :)
- Anonyymi
Siellä oli muuten sulle aloituksessa oma kohtansa. Kiva kun tunnistit itsesi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en lue kumpaakaan ja mulla on oikeasti menkat. Ei sinun tarvitse täällä uskoa mihinkään. Et sinä siihen edes pysty :)
No joo, erittäin uskottavaa jos ajattelee esim sitä kuinka arkinen asia ne kuukautiset on jopa jo nimen perusteella yhtä arkista näköjään kuin tuo sinun keinotekoinen nettinaisellisuus ja toisten usko siihen, mies selvästi olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, erittäin uskottavaa jos ajattelee esim sitä kuinka arkinen asia ne kuukautiset on jopa jo nimen perusteella yhtä arkista näköjään kuin tuo sinun keinotekoinen nettinaisellisuus ja toisten usko siihen, mies selvästi olet
Se vaikuttaa minulla vahvasti siihen miten sekoilen. En ole ihan täysillä kiinni elämässä menkkojen aikaan. Olen paljon paljon surullisempi kuin muuten. Se vaikuttaa myös palstateksteihini. Olen nainen ja näin se menee. Intä vaan vastaan kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaikuttaa minulla vahvasti siihen miten sekoilen. En ole ihan täysillä kiinni elämässä menkkojen aikaan. Olen paljon paljon surullisempi kuin muuten. Se vaikuttaa myös palstateksteihini. Olen nainen ja näin se menee. Intä vaan vastaan kiusaaja.
Näin se menee, että osasto hidastahtiset uskoo teennäiseen esitykseesi ja ei hormonien kuukautisten ym takia esim syyntakeettomaksi lasketa jos joku sellaista kielikuvastoa hakemalla hakee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee, että osasto hidastahtiset uskoo teennäiseen esitykseesi ja ei hormonien kuukautisten ym takia esim syyntakeettomaksi lasketa jos joku sellaista kielikuvastoa hakemalla hakee
Ps noloa sekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä vaan yksinkertainen täti inttäjä. Olen todella ylpeä siitä, että intät noita miesväitteitäsi. Ne todistaa etten ole samanlainen kuin te muut harput ja olen teitä selvästi fiksumpi. Mikä nyt onkin fakta. Uskallan kirjoittaa siten mikä lahkolaisten mielestä on pakko olla mieheltä. Kyllä minä henkisesti monen miehen voitankin. Se varmaan näkyy teksteissä. Sun ei :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä vaan yksinkertainen täti inttäjä. Olen todella ylpeä siitä, että intät noita miesväitteitäsi. Ne todistaa etten ole samanlainen kuin te muut harput ja olen teitä selvästi fiksumpi. Mikä nyt onkin fakta. Uskallan kirjoittaa siten mikä lahkolaisten mielestä on pakko olla mieheltä. Kyllä minä henkisesti monen miehen voitankin. Se varmaan näkyy teksteissä. Sun ei :)
Onneksi en ole mikään misogyyni täti-ihminen joka riemastuu ja vakuuttuu sinun miehen naisvihastasi entistä enemmän omia epäterveitä oletuksiaan koskien ja oikeuttaa omaansa aina yhtä omahyväisellä otteella vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi en ole mikään misogyyni täti-ihminen joka riemastuu ja vakuuttuu sinun miehen naisvihastasi entistä enemmän omia epäterveitä oletuksiaan koskien ja oikeuttaa omaansa aina yhtä omahyväisellä otteella vuodesta toiseen.
Mene hoitoon sivistysanalehma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon sivistysanalehma.
Spahoitoa mietin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä ei ole kuukautisia, etkö ymmärrä ett se tiedetää, ett olet trans mies!
- Anonyymi
Se on sanomattakin selvää ettei täältä mikään etene.
- Anonyymi
En ole koskaan ajatellut, että mun ja hänen juttu etenisi palstan kautta. Kyllä ne suhteet luodaan irl ja olen siitä palstallekin kirjoitellut. Täällä vaan sekoillaan ja tunteillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan ajatellut, että mun ja hänen juttu etenisi palstan kautta. Kyllä ne suhteet luodaan irl ja olen siitä palstallekin kirjoitellut. Täällä vaan sekoillaan ja tunteillaan.
Susta ei varmasti tiedä, oletko mies vai nainen? Pukeudut molempien vaatteisiin ja osaat muuttumisen taidon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susta ei varmasti tiedä, oletko mies vai nainen? Pukeudut molempien vaatteisiin ja osaat muuttumisen taidon!
Se on miehelle vaikea paikka, jos etsii naisystävää ja kohtaa sut naiseksi pukeutuneena???????????????? Mietippä ihan itse tällasta asiaa!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mietipä hetki noita virvelifantasioita ym tasoa vasten tätä keissiä, että kumpi mahtaa olla…voi olla jollekin faktana latteampi kokemus mut hei faktat edellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642