Tiedätkö sen? Oletko nähnyt sen mun silmistä? Olet pistänyt mun pään ihan pyörälle. Olet ihana.
Rakastan sua mies
14
765
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän.
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Mahtaakohan koskaan osua kohdalleen ?
Kova on ainakin into omia kaikki.
Miten kohtelet sitä oikeaa vai onko rakkauselämäsi vain " tietämistä " palstalla ?
- Anonyymi
Oliko J-miehelle?
- Anonyymi
Kyllä vaan Jiille menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan Jiille menee.
Joku vastasi aloittajan puolesta, mutta tiesi kyllä oikean vastauksen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan Jiille menee.
Kumpa tietäisitte kuka tai MIKÄ se Jiiii oikeasti on :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vastasi aloittajan puolesta, mutta tiesi kyllä oikean vastauksen. :)
Mahdatko sinä aloittaja olla M-nainen? Ihana sellainen. ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdatko sinä aloittaja olla M-nainen? Ihana sellainen. ❤
Aloittaja on S-nainen.
- Anonyymi
Näkeehän sen kilometrin päästä.
- Anonyymi
Ai näkee vai? :)
- Anonyymi
Haluaisin että siinä katseessa olisi jotain tuollaista. Kauniin silmät joka tapauksessa.
K- Anonyymi
Kiva kuulla kiitos.
- Anonyymi
Ei ollut K:lle tämä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512