Tiedätkö sen? Oletko nähnyt sen mun silmistä? Olet pistänyt mun pään ihan pyörälle. Olet ihana.
Rakastan sua mies
14
761
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän.
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Mahtaakohan koskaan osua kohdalleen ?
Kova on ainakin into omia kaikki.
Miten kohtelet sitä oikeaa vai onko rakkauselämäsi vain " tietämistä " palstalla ?
- Anonyymi
Oliko J-miehelle?
- Anonyymi
Kyllä vaan Jiille menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan Jiille menee.
Joku vastasi aloittajan puolesta, mutta tiesi kyllä oikean vastauksen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan Jiille menee.
Kumpa tietäisitte kuka tai MIKÄ se Jiiii oikeasti on :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vastasi aloittajan puolesta, mutta tiesi kyllä oikean vastauksen. :)
Mahdatko sinä aloittaja olla M-nainen? Ihana sellainen. ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdatko sinä aloittaja olla M-nainen? Ihana sellainen. ❤
Aloittaja on S-nainen.
- Anonyymi
Näkeehän sen kilometrin päästä.
- Anonyymi
Ai näkee vai? :)
- Anonyymi
Haluaisin että siinä katseessa olisi jotain tuollaista. Kauniin silmät joka tapauksessa.
K- Anonyymi
Kiva kuulla kiitos.
- Anonyymi
Ei ollut K:lle tämä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026