Lutkana parisuhteessa

Anonyymi

Olen ihan ok näköinen nainen, saan miehiltä paljon katseita. Työssäni kohtalaisesti menestynyt ja ulospäin vaikutan erittäin sivistyneeltä. Olen luotettava ja uskollinen. Kotona toinen puoleni on toinen, haluan alistua ja kokea olevani mieheni vallan alla. Haluan myös tulla useamman miehen käytetyksi, mutta niin, että mieheni valitsee nämä miehet, kenelle minun on alistuttava ja annettava.

Haluaisin tulla töistä kotiin ja työpäivänsä jälkeen mies istuisi sohvalle TV:tä katselemaan ja käskien ottamaan suihin. Suuhun tai naamalle lauettuaan, hän käskisi likaisen lutkan peseytymään ja imemään hänet puhtaaksi. Tämän jälkeen mies luonnollisesti odottaisi minun tarjoilevan hänelle ruuan.

Välillä makaisin alastomana miehen sylissä pylly/pillu hänen ulottuvillaan ja hän sormeilisi minua kertoen miten märkä olen ja miten minun pitäisi olla kiitollinen hänen kosketuksestaan. Toki saisin itse myös kertoa millainen lutka olen, kun siinä makaan pillu märkänä.

Mies huolehtisi kaikin tavoin siitä, että tiedän hänen omistavan minut ja nöyryyttäisi minua erityisesti seksuaalisesti. Hän sitoisi minua ja panisi miten tykkää. Käskisi tyydyttämään itseäni hänen edessään ja sitten sitoisi pantavaksi ja syyttäisi minua huoraks* joka vaatii panoa.

Mies panisi myös muita, mikä olisi minulle hyvin nöyryyttävää. Joskus kotiin tulessa toinen nainen olisi juuri lähtenyt ja joutuisin imemään hänen ja toisen naisen eritteet hänen kyrvästään. Samalla hän kehuisi ja kertoisi panostaan.

Mies jakaisi minua myös muille, mutta en saisi itse koskaan valita tai aina edes tietäisi kuka minua on käynyt panemassa. Mies saattaisi sitoa minut ja silmäni ja tuntisin vain, kun eri miehet panisivat minua vuoron perään tai yhtäaikaa.

Kotona olisin huor* ja muussa elämässä edelleen menestynyt ja itsenäinen. Mies käyttäisi tätä myös hyödykseen nyöryyttässään minua, koska jos en altistuisi hänen seksiorjakseen, hän voisi videoiden ja tarinoiden avulla romuttaa pinnallisen kuvani. Koska olisinhan alunperin tähän kaikkeen myös lähtenyt täysin vapaasta tahdosta ja videoilla myös todistettavissa kuinka olen itse anellut tulevani orjaksi ja kuinka anelen miestä/miehiä panemaan minua.

3

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopiva lutka minulle sinua olen etsinyt pitkään . M48

      • Anonyymi

        Kiihottaa myös, että olisit vanhempi (olen itse 30). Se vahvistaa valta-asetelmaa. Kelpaisin miehelle, koska olisin nuorempi ja kokemattomampi ja tämänkin puolesta hänellä olisi määräysvaltaa asioissa ja oikeus kouluttaa minua olemaan nöyrä hänelle, koska nuorempi narttu ei saa kyseenalaistaa vanhemman miehen toiveita ja odotuksia.

        Samalla kun muut miettivät miksi hengaillen vanhemman miehen kanssa, laittaisit minut nöyrtymään näyttämään miten jumaloin ja palvon vain sinua ja miten joudun tekemään kaiken mitä pyydät, omasta tahdostani olla sinun omistuksessa.


    • Missä tämmösiä lutkia löytäis?

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1734
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1401
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1139
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      79
      1010
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      861
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      38
      694
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      651
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      646
    Aihe