Mikä olisi sopiva HD malli kokonsa puolesta kahdelle hengelle, suosituksia? Sporster meni myyntiin kun alkoi olemaan pieni pidemmälle reissulle, nyt kesäksi uusi hakusessa😎
HD malli kahdelle
15
864
Vastaukset
- Anonyymi
Osta yamaha virago niin pääset jo luksusluokkaan sporan jälkeen !
- Anonyymi
Se vähän riippuu. Jos olette kumpikin parisataakiloisia kaljamahaukkoja niin "CVO TRI GLIDE" saattaisi olla suositeltavin valinta. Voit hankkia uuden jopa alle 80 000 eurolla:
https://www.harley-davidson.com/fi/fi/motorcycles/cvo-tri-glide.html
Kiinnostuitko?- Anonyymi
Mikä muuten on ,"kaljama haukka"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä muuten on ,"kaljama haukka"
Luetun ymmärtämisessä ongelmia? Ei se mitään, sehän on ihan tyypillistä HD piireissä.
- Anonyymi
Trike-kuljettaja varmasti kerää ansaitsemansa huomion missä ikinä ajeleekin CVO varustellulla kolmipyöräisellään. Mutta kertokaapa nyt te viisaammat että mistä kehitän 80 tuhatta euroa jolla voin ostaa tuollaisen?
- Anonyymi
Sivuvaunun kanssa menee kaksi mukavasti ja matkatavarat vielä mukaan.
- Anonyymi
Ite tykkään kans ajaa kavereitten kans kaks päällä. Me vedetään pikku sporalla, tuntuu vaan paremmalta kun ollaan tiukasti toisiamme vasten
- Anonyymi
Joo, tuntuu ihanalta kun jalkojen välissä iso prätkä ja pakaraa vasten tuntuu jättikyrpä. T. Make
- Anonyymi
Veikkaan ettei aloittaja ole saanut vielä myytyä sporaansa.
Satoja kesällä myynnissä, kaikki ylihintaisia.
Seurailin noiden hintoja, viittä, kuutta donaa pyydetään enintään kolmentuhannen arvoisesta vekottimesta.
Ei ihme että jäävät myymättä.- Anonyymi
Ostajatkin mielenvikaisia.Myin omani 4 tonnilla, vaikka oli 6 tonnin arvoinen. Kaikenlaisia umpikännisiä apinoita laittoi viestiä 2 tonnin tarjouksista jne. "koska kuitenkin on itse laiteltu niin tonni vielä pois hinnasta blah blah blah"
Ostajia kuitenkin tuli suuri määrä ja oikeakin sieltä soitteli.Hinta oli erityisen halpa joten kaupatkin tuli nopeasti.Lapsellisten ja suoranaisesti kusipäisesti käyttäytyvien määrä kuitenkin yllätti.
- Anonyymi
Näitäkin malmikasoja tullu koetettua , ei näissä maksa kuin se nimi tankissa , muu on surkeaa laatua , sporankin hinnalla saa oikeesti pyörän kokoisen ja laadukkaan , kaikinpuolin mukavamman ja luotettavan ajokin muista merkeistä.
- Anonyymi
Joo mut niil ei irtoo pilluu
- Anonyymi
VRXT kasikyt neljä jaksaa vetää ku on 2.4 turbolla ja perävälitys. Sivubokseis on 2400W ja takarenkaalle 120kW. Kyl lähtee ja korkeapuristemäntää. Vittu mä vedin keula pydessä Oulusta Kuusamoon
- Anonyymi
Kyllä baijerilainen on hyvä kestää ja 2 päällä +tavarat hyvin kulkee, tai no tehdään Kait Spandaun tehtaalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876