Onko Mäkiviinikka laittanut auransa jo öljyyn, kun ei ole katuja tänään käyny auraamassa.?Tarvetta kyllä on.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Juovat viinaa niin ei pyke
- Anonyymi
Kyllä vain kävi. Ja hyvin homma luonnaa, ei moittimista.
- Anonyymi
Miten voisin vielä ylistää?
- Anonyymi
Tää firma se hoitaa hommansa, toisin kun tänä talvena puoli kylää itselleen ahnehtinut "tekokasurakointi". Näin surkeeta tienhoitoa ei ole kyllä minään talvena ollut. Että vinkkinä kun seuraavan kerran kilpailutetaan, ottaa sen verran hommia kun sillä kalustolla kykenee hoitamaan edes tyydyttävästi.
- Anonyymi
Yhtä huonoo se tuntui olevan taas kaikilla.
- Anonyymi
Kaikki hoiti mallikkaasti koko talven. Kiitoksia auraajille!
- Anonyymi
Ei kaikki. Tietenkin jos on ajellut kadun pätkää niin ei näe kokonaisuutta.
- Anonyymi
Kaupunki hoitaa valvonnan melko hyvin, kadut pysyy kunnossa. Saadaan rahalle vastinetta.
- Anonyymi
Mitä valvontaa on kyllä auraajat tietää homman siinä mitään pyörijöitä tarvita
- Anonyymi
Mäkiviinikka paras kaikista.
- Anonyymi
Ylivoimainen 🐓
- Anonyymi
Kyllä mäkiviinikka paras. Ei tartte viitaharjun tulla peräs korjaileen. Näinhän parkanos tehdää teknisellä pualella , että urakoitsija auraa, nii sitte kaupunki laittaa viä viitaharjun klanssaan. Paljo muuttuu ku toi nappula jää pois ja se v. Harjun muari kans. Sekää suku muuta ku eläneet kaupunkia syäre.
- Anonyymi
Voinko vielä ylistää enemmän?
- Anonyymi
Onko kova sana Taakale ja Rattori niin sitten Kuarma auto?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520