Onko Mäkiviinikka laittanut auransa jo öljyyn, kun ei ole katuja tänään käyny auraamassa.?Tarvetta kyllä on.
Auraako vielä
14
1758
Vastaukset
- Anonyymi
Juovat viinaa niin ei pyke
- Anonyymi
Kyllä vain kävi. Ja hyvin homma luonnaa, ei moittimista.
- Anonyymi
Miten voisin vielä ylistää?
- Anonyymi
Tää firma se hoitaa hommansa, toisin kun tänä talvena puoli kylää itselleen ahnehtinut "tekokasurakointi". Näin surkeeta tienhoitoa ei ole kyllä minään talvena ollut. Että vinkkinä kun seuraavan kerran kilpailutetaan, ottaa sen verran hommia kun sillä kalustolla kykenee hoitamaan edes tyydyttävästi.
- Anonyymi
Yhtä huonoo se tuntui olevan taas kaikilla.
- Anonyymi
Kaikki hoiti mallikkaasti koko talven. Kiitoksia auraajille!
- Anonyymi
Ei kaikki. Tietenkin jos on ajellut kadun pätkää niin ei näe kokonaisuutta.
- Anonyymi
Kaupunki hoitaa valvonnan melko hyvin, kadut pysyy kunnossa. Saadaan rahalle vastinetta.
- Anonyymi
Mitä valvontaa on kyllä auraajat tietää homman siinä mitään pyörijöitä tarvita
- Anonyymi
Mäkiviinikka paras kaikista.
- Anonyymi
Ylivoimainen 🐓
- Anonyymi
Kyllä mäkiviinikka paras. Ei tartte viitaharjun tulla peräs korjaileen. Näinhän parkanos tehdää teknisellä pualella , että urakoitsija auraa, nii sitte kaupunki laittaa viä viitaharjun klanssaan. Paljo muuttuu ku toi nappula jää pois ja se v. Harjun muari kans. Sekää suku muuta ku eläneet kaupunkia syäre.
- Anonyymi
Voinko vielä ylistää enemmän?
- Anonyymi
Onko kova sana Taakale ja Rattori niin sitten Kuarma auto?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076