Mitä näet näin kevään tullen rakkausrintamalla, onko mitään säpinää luvassa, on niin levoton olo. Vaki suhde yhtä voimakasta ylä ja alamäkeä, miksiköhän näin?
Mitenkäs se klassinen lapsi kysymys, montako näet ja jos niin onko kaikki samalle miehelle.
chrystal
9
454
Vastaukset
Hei, vastaan nyt tähän oman näkemykseni kun pyysit.. Jonkinlainen 'syrjähypyn' tapainen näyttäisi olevan tulossa, mutta se jäänee lyhytaikaiseksi - näkyi ristiverinen, laihahko mies jossain huvipuiston tapaisessa.. Nykyisessä suhteessasi ongelmat juontanevat juurensa siitä, ettette kumpikaan ole oikein tehneet itsellenne ja toisillenne selväksi, mitä oikein lopulta haluatte, lopullinen sitoutuminen tunnetasolla puuttuu. Myös entisten elämien karmojen prosessointi on molemmilla kesken ja sekin vaikuttaa suhteeseenne.
Lapsia näin Sinulle kolme, yksi tulisi paljon muita myöhemmin, ehkä eri miehelle kuin kaksi ensimmäistä. Nyt mun täytyy jo kiitää - hyvää kevään jatkoa Sinulle!- sama henkilö?
Onko chrystal ja cherry sama henkilö? Kun tämä kysymys oli suunnattu chrystalille ja cherry vastasi?
- ymmärsin...!
sama henkilö? kirjoitti:
Onko chrystal ja cherry sama henkilö? Kun tämä kysymys oli suunnattu chrystalille ja cherry vastasi?
Kysyjä oli tuossa ylhäällä pyytänyt toista vastaajaa.
- rakkautta ilmassa
Ihan nauratti tuo huvipuistojuttu, ollaan kesällä menossa, no lasten kanssa joten tuskin vain, mutta aika näyttää. Nuo muut asiat saattanevat pitää paikkansa, lapsimäärä ehkä noin. Siis se kolmas vielä hankkimatta eikä todellakaan tähän haavann sitä halua hankkia, saa nähdä sitten tuleeko koskaan, jos vielä voit js jaksat vastata, minua kiinnostaisi hirmuisesti tuo entinen elämä juttu mitä sanoit, olen ollut jonkun aikaa kiinnostunut näistä mainitsemistasi asioista, siis pystytkö sanomaan jotain montako elämää tai muuta on ollut yms mitä nyt tuossa kerroit niin miehellä ja minulla olevan? Minusta onkin aina tuntunut siltä kuin olisimme kumpikin jotenkin matkalla johonkin tai miten sen sanoisin...Kiitos kuitenkin sinulle jo näistä mitä kerroit.
rakkautta ilmassa kirjoitti:
Ihan nauratti tuo huvipuistojuttu, ollaan kesällä menossa, no lasten kanssa joten tuskin vain, mutta aika näyttää. Nuo muut asiat saattanevat pitää paikkansa, lapsimäärä ehkä noin. Siis se kolmas vielä hankkimatta eikä todellakaan tähän haavann sitä halua hankkia, saa nähdä sitten tuleeko koskaan, jos vielä voit js jaksat vastata, minua kiinnostaisi hirmuisesti tuo entinen elämä juttu mitä sanoit, olen ollut jonkun aikaa kiinnostunut näistä mainitsemistasi asioista, siis pystytkö sanomaan jotain montako elämää tai muuta on ollut yms mitä nyt tuossa kerroit niin miehellä ja minulla olevan? Minusta onkin aina tuntunut siltä kuin olisimme kumpikin jotenkin matkalla johonkin tai miten sen sanoisin...Kiitos kuitenkin sinulle jo näistä mitä kerroit.
..pysty näkemään tai määrittelemään, montako elämää olet elänyt :(. Joskus jonkin asian tai ongelman yhteydessä henkilöistä nousee 'pätkiä' entisistä elämistä, mutta kokonaiskaarta en kyllä pysty näkemään. Markku S on kai joskus vastaillut näihin sielun ikä -kysymyksiin, koitapa kysyä häneltä.. Hyvää loppukevättä Sinulle!
- Crystall
olisi täysin kunnossa, et kokis tuota levottomuutta. Se vetää myös suhteita puoleensa ja sellainen on luvassa. Mies joka on pettynyt aikaisemmassa suhteessa, kokee saavansa sinulta iloa ja ymmärrystä. Sinä puolestasi tunnet voivasi irtautua jokapäiväisestä arjesta hänen kanssaan. Keskustelette paljon, ymmärrätte toisianne ja tarvitsette toisianne.
Vakisuhteesi on stressaantunut ja purkaa sinuun pahaa oloaan. Se ei ole oikein. Hän ei ole kuitenkaan kypsä käsittelemään asioita kanssasi, vaan kokee loukkaukseksim jos yrität ottaa asiat esillä. Siispä pakeneminen on nyt oikea toimintatapa.
Kaikki lapset eivät ole samalle miehelle.- palaute
Kiitos myös sinulle että vastasit, jos voisit vielä selventää sitä onko tuo mies jo minulle ennestään tuttu, siis jo tässä lähellä, auttaisi varmistamaan ajuksia, vai ihan uusi tuttavuus? Tuo lapsi asia että olis eri miehille tulevaisuudessa on minulle aika vierasta, olen yleensä ollut sellainen erilailla ajattelija, mutta saa nähdä mitä elämä tuo mukanaa, siihen varmaan menee aikaa vai kuinka kuitenkin jos tuleman pitää tuo, muuten monta sinä näet minulle noita lapsia sitte olevan?
Olet oikeassa tuosta vakisuhteen sressistä, se on tullut nyt ihan päätepisteeseen, tunne että on kuin sylkykuppi silloin kun on vaikeaa alkaa käydä hermon päälle. Olen no noussut siltä osin kapinaa, olen kuitenkin sellainen että yritän aina sovitella, mutta ei taida enää auttaa kun aina johtaa samaan. - Crystall
palaute kirjoitti:
Kiitos myös sinulle että vastasit, jos voisit vielä selventää sitä onko tuo mies jo minulle ennestään tuttu, siis jo tässä lähellä, auttaisi varmistamaan ajuksia, vai ihan uusi tuttavuus? Tuo lapsi asia että olis eri miehille tulevaisuudessa on minulle aika vierasta, olen yleensä ollut sellainen erilailla ajattelija, mutta saa nähdä mitä elämä tuo mukanaa, siihen varmaan menee aikaa vai kuinka kuitenkin jos tuleman pitää tuo, muuten monta sinä näet minulle noita lapsia sitte olevan?
Olet oikeassa tuosta vakisuhteen sressistä, se on tullut nyt ihan päätepisteeseen, tunne että on kuin sylkykuppi silloin kun on vaikeaa alkaa käydä hermon päälle. Olen no noussut siltä osin kapinaa, olen kuitenkin sellainen että yritän aina sovitella, mutta ei taida enää auttaa kun aina johtaa samaan.Et tunne vielä sitä miestä. Nyt tuntemasi mies on enemmän kaveri kuin tuleva rakastettu. Tämä uusi mies tulee elämääsi muutaman vuoden kuluttua ja teillä on mahdollisuus saada kaksi lasta. Kaikki mahdolliset lapset eivät aina synny tai saa edes alkuaan, kun ihmiset päättävät toisin.
- vielä
Crystall kirjoitti:
Et tunne vielä sitä miestä. Nyt tuntemasi mies on enemmän kaveri kuin tuleva rakastettu. Tämä uusi mies tulee elämääsi muutaman vuoden kuluttua ja teillä on mahdollisuus saada kaksi lasta. Kaikki mahdolliset lapset eivät aina synny tai saa edes alkuaan, kun ihmiset päättävät toisin.
Mitenkä sitten onko tämä suhde rinnakkainen nykyisen suhteen kanssa vai näetkö todella että nykyinen suhde jäisi sitten vuosien päästä pois, tämänkö miehen takia sitten vai ihan muutenkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381