En mä mitään tehnyt

😍❄☕ Sanoisinko noin, jos hän kysyisi palstalla kirjoittamisesta. En pystyisi huijaamaan ja täältähän nämä kirjoitukset näkyy ties vaikka kuinka kauan. En kykene samaan kuin nämä kehvelit, jotka sanoo ettei me mitään tehty vaikka kaikki näkyy sateliittiluvissa.

Kestetään nyt tämä takatalvikin. En ole vielä siirtänyt nastakenkiä kaappiin ❄

Mattimyöhäiset kylvää rairuohot tai poksahtamattomat popcornit. Poppareita pitää liottaa yön yli 🌱🌾

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei hän kysy... jos itse et halua kertoa.. talvista aamua sinne ❄❄❄😊

    • Anonyymi

      Sitähän sitä aina niittää mitä kylvää. Ohraaki voi laittaa pääsiäiseksi, hyvin ehtii vielä kun sehän on vasta 15. päivä eteenpäin. Näyttää vettä kohta satelevan, vie nuo lumet sitten Maissi sitte kesäksi, vaikka parvekkeelle, voi aika pitkäksikin venähtää. Etelässähän sitä jo viljellään, ainaki osaksi ilmastonmuutos syynä. Ja ruis taas sitten ei pidä leudoista talvista. Että cornflakesia sitten ruisleivän tilalle... Itäneet perunat voi laittaa vaikka ämpäriin, juhannuspotuiksi kasvamaan.

      • Hyviä vinkkejä. Ämpäriperunoita olen joskus kasvattanutkin. Niistä tuli ihan hyviä kun älysin laittaa multaa ensin vain puoli ämpäriä. Lisäsin myöhemmin multaa sitä mukaa kun varret kasvoivat.


    • Anonyymi

      Seiso kuule sinä vaan sanojesi takana kuin mies. Kannattaisi ensin vähä aatella mitä suustansa suoltaa, pahasuinen olet, se on huomattu, ehkä ilkeämielinenkin, ei kiinnosta!

      • Voi hyvänen aika! Kommenttisi on ihan turha kun minä en ole täällä todellakaan tyrkyllä palstan anonyymeille. Pitäkää toisenne ihan rauhassa. Pahasuisuus ja ilkeämielisyys on valetta. Mun sanomiset on helppo tarkistaa kun ne näkyvät profiilia klikkaamalla.


      • Anonyymi

        ok asia tuli minulle nyt selvaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok asia tuli minulle nyt selvaksi

        tuli tuli


    • Anonyymi

      Jotkut puhuu totta, jotkut täyttä soopaa. Harmi vai, että sitä, joka puhuu totta, ei uskota. Näinhän se on nykySuomessa

      Jos viitsisin linkittää jonkun laulun, se olisi "totuus ja valhe" vaikkapa Turkka Malin esittämänä.

      • Anonyymi

        Totuus on tarua ihmeellisempää ja toisinpäin ja taas toisinpäin .... jne jne ja sitten tulee se piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on tarua ihmeellisempää ja toisinpäin ja taas toisinpäin .... jne jne ja sitten tulee se piste.

        Maapallon keskipiste, onko se päiväntasaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallon keskipiste, onko se päiväntasaaja.

        Vai onko niin että joku haluaa olla keskipiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko niin että joku haluaa olla keskipiste.

        Varmasti monikin oman elämänsä hovillinen haluaa olla keskipiste ja määräillä suvereenisti ulkoapäin, että kuka on minkäkin provoon takana ja tämä sana provo toki jätetään kategorisesti pois kieroja kun ollaan nääs nääs Näsijärven rannoilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko niin että joku haluaa olla keskipiste.

        Piste pitää kirjoittaa kommentin loppuun. Jos sitä ei tee niin ties keneksi täällä taas luullaan. Huomasin sen, kun minulta jäi kiireessä piste pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti monikin oman elämänsä hovillinen haluaa olla keskipiste ja määräillä suvereenisti ulkoapäin, että kuka on minkäkin provoon takana ja tämä sana provo toki jätetään kategorisesti pois kieroja kun ollaan nääs nääs Näsijärven rannoilla

        Onneksi aloittaja asuu Espoossa missä on paljon fiksuja ihmisiä joilla ei ole tarvetta kieroills!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Onneksi aloittaja asuu Espoossa missä on paljon fiksuja ihmisiä joilla ei ole tarvetta kieroills!

        Espoossa siis asuu aloittaja, voitko vielä kerran täsmentää, että varmasti ymmärrän tämän oikein 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Espoossa siis asuu aloittaja, voitko vielä kerran täsmentää, että varmasti ymmärrän tämän oikein 😇

        Minä eli aloittaja eli lounas.ajatus asun Espoossa niinkuin kaipaamani mieskin.
        I live in Espoo and so does he.
        Jag bor i Esbo och han också.


    • Anonyymi

      Tässä provohahmossa ei mies ole oikein sielua minun makuun, mutta toisille toki menee rutiinilla tämäkin läpi kuin väärä raha ja jos joku päivä huomaa tulleensa vedätetyksi, niin on tyylikkäämpää jäädä vinkumaan ja inttämään

      • Anonyymi

        Kuka vedätti ja ketä. Oli monta vedättäjää.


      • Eikö sulle tänään löytynyt muita mieheksi väitettäviä? Minusta täällä ei vingu ja intä muut kuin sinä noine outoine väitöksinesi provokirjoituksessasi.

        Aloittaja ei vieläkään ole muuttunut mieheksi. Hän jota kaipaan on minut nähnyt ja tietää sen. Anonyymien pelkurien luulemisilla ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vedätti ja ketä. Oli monta vedättäjää.

        Mulle ihan sama, kun en muitten kirjoituksia paljonkaan seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vedätti ja ketä. Oli monta vedättäjää.

        No ilmeisesti näin kun ne niin viisaat päät lyödään yhteen kuin muinoin tulta iskettiin


    • Anonyymi

      Minusta sinä olet kiva. Terkkuja koirulille, toivottavasti hän voi paremmin jo.

      • Koira alkaa olla enyisellään. Eilen päivällä ei paljon kävelty kun kippurahäntäisen koiran häntä roikkui jalkojen välissä ja se kääntyi takaisin kotia kohti. Iltalenkillä häntä oli jo kippurana, eikä se enää valitellut minulle kotonakaan . Ymmärtääkseni se yritti torua, kun olin vienyt sellaiseen paikkaan missä pistettiin pyrstöön ja kun heräsi niin suu oli kipeä. Nyt poden itse sitä kun se pitäisi viedä uudestaan kuukauden sisällä kidutettavaksi. Siltä löytyi kolme poistettsvaa hammasta. Eihän se raukka ymmärrä miksi sitä satutetaan.


    • Anonyymi

      Osta puristeltava tipunen, osta kun kirjoitukset niin kovin pelottavat. Niiden säilyminen on tosin ajallista ja rajallista.

      • Voin lainata koiralta stressileluja. Ne vinkuukin kivasti.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voin lainata koiralta stressileluja. Ne vinkuukin kivasti.

        leiki niilla jos ne sinua auttavat nyt vaihban mina sivua jote koita vaan parjata jotenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        leiki niilla jos ne sinua auttavat nyt vaihban mina sivua jote koita vaan parjata jotenkin

        Mistä sait käsityksen, että kirjoitukset pelottavat? Minulla ei ole mitään häpeilemistä eikä pelkäämistä OMISSA kirjoituksissani.


    • Anonyymi

      en osaa sanoa asiaan mitaan

      • Anonyymi

        asia on nyt harvinaisen selva saat olla rauhassa sulje vaan nama sinustot hei hei vaan sinulle ja koita parjata alaka kirjoita minulle enaan mitaan niin kaikki on hyvin


      • Anonyymi kirjoitti:

        asia on nyt harvinaisen selva saat olla rauhassa sulje vaan nama sinustot hei hei vaan sinulle ja koita parjata alaka kirjoita minulle enaan mitaan niin kaikki on hyvin

        Tämä ei ole minulta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe