Julkkisten mittoja

Anonyymi

169 cm sanoo netti sofia belorfin pituudeksi!

Se on melkein 170 cm eli huomattavan paljon pidempi kuin moni muu suominainen

Marttina aitolehti taasen on netin mukaan tasan 170 cm

Vappu Pimiä on 169 cm niin kuin sofia belorfkin

Ja Maisa Torppa on 172 cm

Kim Kardashian 157 cm

Mitä ajattelette näistä

22

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kimi yllättävän lyhyt. Sentin itseäni lyhyempi, muita tuntemuksia ei nämä tiedot herätä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se nyt yllätätä
        Yhtään. Noi latinot on lyhyitä. Shakira myös 157 cm

Suomessa on paljon myös alle 160 cm julkkiksia

Mm. Anna-leena härkönen 152 cm

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2014092518693925

Lisäksi mm.
        Kiti Kokkonen 150 cm
        anna abreu 153 cm
        Kaija Koo 154 cm
        Chisu 156 cm
        Paula Vesala 157 cm
        Pamela Tola 157 cm
        Anna Puu 159 cm

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005453351.html

Esimerkiksi Kylie Minoque (157 senttiä), Danny DeVito (152 senttiä), Daniel Radcliffe (165 senttiä), Vanessa Hudgens (155 senttiä), Snooki (146 senttiä) ja Seth Green (164 senttiä) osoittavat, että pituus ei ole kaikki kaikessa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000000645521.html?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi Kylie Minoque (157 senttiä), Danny DeVito (152 senttiä), Daniel Radcliffe (165 senttiä), Vanessa Hudgens (155 senttiä), Snooki (146 senttiä) ja Seth Green (164 senttiä) osoittavat, että pituus ei ole kaikki kaikessa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000000645521.html?

Hayden Panettiere on vain 1,53 metriä pitkä

Salma Hayek 157,7 senttimetriä

Ellen Page Juno-elokuvasta 155 cm

Kristen Bell 155 cm
        Amy Poehler 157 cm

Malli Zoe Kravitz 157 cm

Minaj 157 cm

Kylie Minoque 152 cm

Eva Longoria 157 cm

Ariana Grande 153 cm

Jada Pinkett-Smith 152 cm (tämän kuuluisan Gaalassa juontajaa turpaan vetäneen Will Smithin vaimo)

Lucy Hale 157 cm

Cristina Aguilera 157 cm

Chyna 157 cm

AnnaSophia Robb 152 cm

Mary-Kate 157 cm ja ashley 155 cm olsen

Anna kendrick 157 cm

https://fi.starsinsider.com/amp/181093

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitä noista nyt pitäisi olla mieltä?

Pituuden mittaamisen kaiketi pitäisi olla eksaktia "tiedettä". Itseni on kuitenkin mitattu välille 163cm-167cm, samojen vuosien aikana ja ihan terveydenhoitoalan ammattilaisten toimesta ja heidän laitteillaan. En siis rehellisesti sanoen tiedä minkä pituinen oikeasti olen. Sanon olevani 165cm. Se on sopivasti tuossa haarukan keskellä. Eli suhtaudun varmaankin suht epäilevästi tuollaisten pituusmittausten tarkkuuteen. Ovat - 5cm, sikäli mikäli sillä on jollekin oikeasti jotain väliä.

• Anonyymi

Olen 166cm, mitäs siitä sanotte

• Anonyymi

Niin lyhyitä on kaikki. Entä sitten?

• Anonyymi

Matti Lautakasa Vanhanen 200 cm.

• Anonyymi

Röllikkä sanoo olevansa 191 cm, jos ei huijaa!

Se on aika pitkä. Huipulla vissiin tuulee ja mä joutusin tollasena ton Ariana Granden mittasena kiipeen sen jalkoja pitkin syliin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röllikkä sanoo olevansa 191 cm, jos ei huijaa!

Se on aika pitkä. Huipulla vissiin tuulee ja mä joutusin tollasena ton Ariana Granden mittasena kiipeen sen jalkoja pitkin syliin 😂

Voi luoja.....

• Anonyymi

Minun rakas 176cm tui tui. :)

• Anonyymi

Veikkaan Sofian pituudeksi korkokengissä 169cm?

• Anonyymi

Feministi-YLE vaatii, että miesjuontajien pitää katsoa naisia ylöspäin, siksi kaikki miehet ova 160 cm tumppeja, Matti Rönkkä, Mikko Kekäläinen jne.

Kertokaa lyhet, miltä se tuntuu katsoa kaikkia ylöspäin?

• Anonyymi

Saako rölli naisetkin vastata? Vai kysytkö lyhyiltä miehiltä?

No mä vastaan silti! Ihan normisetti. Niskat välillä jumii!

• Anonyymi

Olen nainen, mutta vastaan silti. En ole ihan noin lyhyt, vaan 5 senttiä pidempi (ihan niin kuin se tosin missään näkyisi). Mä katselen mieluiten suht samalle korkeudelle ja siksipä tykkäänkin suht saman pituisista miehistä (jos seuraa etsin).

Vaan jos nyt ihan tavallisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä puhutaan, niin ei isotkaan pituuserot aiheuta "ylöspäin katsomisen" tunnetta. Tavallisesti ihmisiä ei muuten vaan mennä niin lähelle, että tarvitsisi kokea katsovansa ylöspäin. Etäisyys tasoittaa kummasti pituuseroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako rölli naisetkin vastata? Vai kysytkö lyhyiltä miehiltä?

No mä vastaan silti! Ihan normisetti. Niskat välillä jumii!

Onko sillä ylöspäin katsomisella psykologisia vaikutuksia, tunnetko itsesi kääpiöksi, mitättömäksi vai jotakin muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen, mutta vastaan silti. En ole ihan noin lyhyt, vaan 5 senttiä pidempi (ihan niin kuin se tosin missään näkyisi). Mä katselen mieluiten suht samalle korkeudelle ja siksipä tykkäänkin suht saman pituisista miehistä (jos seuraa etsin).

Vaan jos nyt ihan tavallisesta sosiaalisesta kanssakäymisestä puhutaan, niin ei isotkaan pituuserot aiheuta "ylöspäin katsomisen" tunnetta. Tavallisesti ihmisiä ei muuten vaan mennä niin lähelle, että tarvitsisi kokea katsovansa ylöspäin. Etäisyys tasoittaa kummasti pituuseroa.

Jos rölli tota haki niin vastaan myös:

Eli en ihastu mittanauha kädessä. Niinkuin en horoskooppien luonneanalyysi kädessäkään.

Ihastun persoonaan en sentteihin.

Mun lyhin mies on ollu 162 cm ja pisin 189 cm

Mä 153 cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä ylöspäin katsomisella psykologisia vaikutuksia, tunnetko itsesi kääpiöksi, mitättömäksi vai jotakin muuta?

En. Olethan itsekin sanonut että näin pieneksi ihmiseksi mulla on aika suuri luonne! Eli kyllä mä pärjään. Pärjäänhän mä pään aukomisessa sullekin! 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos rölli tota haki niin vastaan myös:

Eli en ihastu mittanauha kädessä. Niinkuin en horoskooppien luonneanalyysi kädessäkään.

Ihastun persoonaan en sentteihin.

Mun lyhin mies on ollu 162 cm ja pisin 189 cm

Mä 153 cm

En minä tiedä mitä hän haki, mutta vastasinpahan silti.

Ja juu, ei tule etsittyä seuraa mittanauhan kanssa. Olen seurustellut niin 198 senttisen kuin 162 senttisen miehen kanssa ja muutaman muun tuolta väliltä. Itse olen siis 165 senttinen. Vaan nykyään olen huomannut aina huomiovani eniten sellaisen itseni kanssa suht samanpituset miehet. He ovat muutenkin aina olleet eniten silmääni miellyttäviä.

• Anonyymi

Aasiassa joku 157 cm kai aika yleinen naismitta. Ovat sellaisia siroja muutenki. Kaikki ton mittaset ei tee niin lyhyttä vaikutelmaa, ku vaikkapa toi, jolla jotenki vahvat piirteet. https://www.sheknows.com/wp-content/uploads/2021/03/jenna-dewan-height.jpg?w=478 Ja toi jennifer lowe Hewittkään ei tosiaan ole ku 5,2. Ja Melissa McCarthykaan ei ole muuten ku ton 5 feet, 2 inches mittanen.
      Lyhyys tulee ilmi jonoissa ja väkijoukoissa, yleisöissä. Muuten sitä ei itessään niinkään ajattele, no ehkä jossain urheilussa kun askel ja syliväli hieman rajoittaa. Mutta sitten esim toi kuvan tyyppi on tanssija, ja tuon tyyppisessä lajissa kompaktimpi keho on etu.

• Anonyymi

Mä tykkään että nainen on 20 senttiä pidempi. Näkee ja kokee rinnat silloin paremmin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82