Ihme että tuomaristo antaa pelata tuollaista pure revi raasta lätkää, muut pleijari joukkueet osaa pelata sääntöjen mukaan.
säälittävää lätkää
7
274
Vastaukset
- Anonyymi
toivottavasti tps pudottaa niin kamalaa mailalla hakkaamista roikkumista ja kiekottoman pelaajan estämistä
- Anonyymi
noin rumaa lätkää ei kuulu tähän päivään mutta jos ei osaa niin ei osaa silloin kun järki ei riitä niin rupee rikkominen roikkuminen ja mailalla hakkaaminen. tuomarit vois tutustuu sääntökirjaan.
- Anonyymi
Menkää narrit kattomaan niitä omia pelejä. Ensin vaan hankitte hallin, pelisarjan ja pelaajat ;)
- Anonyymi
Mähän sanoin pitäis kai sitä vähän lätkääkin osata peleta. mutta kun katsoo ifk.n pelaajia niin kaikki entisiä ja nekin nuoret jotka on saatu sinne houkuteltua niin pilattu tehty roikkujia , mailalla hakkaajia, selkään ajajia ja huippuna filmaajia. Ihme että noinkin pitkälle pääsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän sanoin pitäis kai sitä vähän lätkääkin osata peleta. mutta kun katsoo ifk.n pelaajia niin kaikki entisiä ja nekin nuoret jotka on saatu sinne houkuteltua niin pilattu tehty roikkujia , mailalla hakkaajia, selkään ajajia ja huippuna filmaajia. Ihme että noinkin pitkälle pääsi!
Ihme ettei peltonen saa porukkaa pelaamaan, itse oli kuitenkin taitopelaaja.
- Anonyymi
Hyvää kesälomaa HIFK!
- Anonyymi
Jatkaako Peltonen pitkään vielä HIFK:ssa? https://hifk.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083