Olen kokenut Kohtaamisen. Ja olen rakastunut. Pääsin aistimaan sinua jo ennen sitä. Eka kerran puhelimen kautta. Sitten muutaman päivän ajan eräässä tilaisuudessa. Ja sitten lopulta jysähti. En saa sinua mielestäni. Haluaisin olla lähelläsi. Mutta se ei ole mahdollista. Emme voi. Minulle riittäisi vain, että olisit jollain tavalla osa elämääni, vaikka emme voi ehkä koskaan olla yhdessä. Se riittäisi, että antaisit pienen vihjeen koitko samoin. Jonkin pienen vihjeen. Pelottaa tavata sinua, koska en voi kuitenkaan olla kanssasi. Rakastan sinua. Olet kuin elämäni pohjavirta, joka antaa voimaa siellä, mutta ei koskaan pääse pintaan. Se on toistaiseksi tarkoitettu niin. Kunhan edes näkisin sinut välillä. Sekin rittäisi.
Minä S (n) sinä T (m)
Rakastan sinua T
17
1508
Vastaukset
- Anonyymi
Pinnalle pyritään
Rakkaaksi haluaisin
Sinut - Anonyymi
Huh, huh..omani ja hänen nimikirjaimet tuossa. Mutta silti tämä viesti ei minulta ole, vaikka samoin tunnen ja ajattelen. - S
- Anonyymi
Taisi löytyä selitys t ja s kuvittelin hetken jotain ei koskeneet minua. Laita rohkeasti selvempi viesti sille kaivatulle ei tule turhia epäselvyyksiä.
- Anonyymi
Kölli?
- Anonyymi
J
0
0 - Anonyymi
Joku on aika helv*tin hyvä kirjoittamaan 👍 Kateeksi käy
- Anonyymi
Ihan normi tekstiä mun mielestä.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Niinkuin Golf virta
Jos se sössitään
Maailma menee mullin mallin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin Golf virta
Jos se sössitään
Maailma menee mullin mallinYhdeksän tornin linnake
Siis niiiiiin hyvä
Jotkut osaavat
Mikä kirjallinen anti
Niin viisaita juttuja
Kauniitakin
Pahan keskellä
Ja totta
- Anonyymi
-Tee
- Anonyymi
” Olet kuin elämäni pohjavirta, joka antaa voimaa siellä, mutta ei koskaan pääse pintaan.” Oot kyllä oikee ruunaperi
- Anonyymi
Järkyttävää.
- Anonyymi
Tampereella?
- Anonyymi
😂
Melkein STT. - Anonyymi
T- miehissä tuntuu olevan jotakin. Tämäkin S, haaveilee T-miehestä...ja haaveeksi jää💔
- Anonyymi
K-nainen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764