En voi suositella Klarnaa enkä meinaa jatkossa käyttää enään heidän palvelujaan. Eivät ole kiista asioissa ostajan puolella. Tekevät yhteistyötä hyvin hämärän kiinalaisen yrityksen kanssa joka huijaa asiakkailta rahaa.
Klarnaa en suosittele!!
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Jo en myöskään kehu mutta maksaminen heti on välillä vaikeaa sitten ne laittaa sähköisesti laskun mitä ei voi maksaa sitten tulee paperilasku myöhästymislisineen jossain on vikaa.
- Anonyymi
Kerro aloittaja kuinka ison oston teit luottoyhtiön kautta. Itse ostin 23,90€ arvosta elokuvan QLIO rahoituksella ja laskussa olisi ollut osamaksu vaihtoehto. Jokaiseen erään olisi tullu kuluja joilla tuo ostos olisi tullut 2-3 kertaiseksi alkuperäiseen. Mielestäni tuo kustannus oli selvitetty ensimmäisen laskun yhteydessä. Koska olin päättänyt maksaa kerralla niin ymmärsin jutun. Moni varmaan tilaa pienetkin ostot kalliilla ja eivät ymmärrä asiaa maksun yhteydessä vaan maksavat pitkään korkeilla kuluilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082366
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809