En voi suositella Klarnaa enkä meinaa jatkossa käyttää enään heidän palvelujaan. Eivät ole kiista asioissa ostajan puolella. Tekevät yhteistyötä hyvin hämärän kiinalaisen yrityksen kanssa joka huijaa asiakkailta rahaa.
Klarnaa en suosittele!!
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Jo en myöskään kehu mutta maksaminen heti on välillä vaikeaa sitten ne laittaa sähköisesti laskun mitä ei voi maksaa sitten tulee paperilasku myöhästymislisineen jossain on vikaa.
- Anonyymi
Kerro aloittaja kuinka ison oston teit luottoyhtiön kautta. Itse ostin 23,90€ arvosta elokuvan QLIO rahoituksella ja laskussa olisi ollut osamaksu vaihtoehto. Jokaiseen erään olisi tullu kuluja joilla tuo ostos olisi tullut 2-3 kertaiseksi alkuperäiseen. Mielestäni tuo kustannus oli selvitetty ensimmäisen laskun yhteydessä. Koska olin päättänyt maksaa kerralla niin ymmärsin jutun. Moni varmaan tilaa pienetkin ostot kalliilla ja eivät ymmärrä asiaa maksun yhteydessä vaan maksavat pitkään korkeilla kuluilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108