Onko mitään pointtia ottaa 530e jos ei ole omaa latausmahdollisuutta?

Anonyymi

Minulla olisi mahdollisuus saada käyttööni 530e, mutta käytössäni ei ole latausmahdollisuutta kotona eikä työpaikalla. En olisi siis ostamassa sellaista omaksi, mutta tällainen käytetty yksilö olisi tarjolla yhtenä vaihtoehtona työsuhdeautoksi n. vuoden ajaksi.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin 530e:n toimintamatka sähköllä on vaivaiset parikymmentä kilometria, joten olisiko se nyt edes niin suuri häviö, jos ei pääse lataamaan...? Mutta olisiko siitä toisaalta jotain haittaa, jos ajelisi pelkällä bensalla, eli sähköakuthan kuitenkin painaa jonkin verran, joten olisiko bensan kulutus korkeampaa kuin 530i:ssä?

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä siinä on selvästikin asiassa potentiaalia hankkia elektronik auto, hitsaa vetokoukku takapuskuriin ja sitten kärri siihen perään, kärriin tehokas agregaatti ja a vot elektronik auto on valmis ja eikun kruisailemaan.

    • Anonyymi

      Sillä välin bemaripalstalla...

    • Anonyymi

      Niin se on toki "itselataava" sellaisenaankin. Ennestään korkealla tasolla olevat mukavuus ja suorituskyky nousevat sähkömoottorilla uuteen ulottuvuuteen. Suoritusnyky ei ole ilmaista ja auto on suorituskykynsä ja painonsa takia janoinen, jopa ja oisempi kuin bensakone.
      Moniin kerrostaloihin ollaan laittamassa noita pistokkeita ja sitä odotellessa saatat löytää lähistöltä kajpallisen tolpan. Myös shukopistprasiasta noita voi ladata kuten me mökillä. Silloin olisi kuitenkin kiva jos sillä olisi oma pistorasiansa vaikka katoksessa. Taloyhtiön lämmityspiuhaa ei sovi käyttää ellet sovi asiasta ja selvitä pistokneen riittävyys.

    • Anonyymi

      Mulla on ja lataan korttelin tolpassa. Vaivalloista, mutta taloyhtiöön tulossa tolpa

    • Anonyymi

      Onks pakko vetää käteen jos ei taho, Mitä?

      • Anonyymi

        Väitätkö ettet muka tahdo ja etenkin vedä?


    • Anonyymi

      Siis bemun osto kannattaa aina! Ehdottomasti paras sijoitus ikinä!

      Suosittelen ostamaan myös ämpäreitä ja villahousut.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa pysyä siellä KIA-palstalla jatkossakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe