Supermarsu 2 -elokuva on valittu arvostetun Sidney Film Festivalin viralliseen ohjelmistoon. Miltei 60 vuoden ajan Australiassa järjestetty 12-päiväinen elokuvafestivaali koetaan Sidneyssä 8.-19.6. Sydney on valinnut englanniksi Super Furball Saves the Future nimellä kulkevan elokuvan ensimmäisten tiedotettavien nimikkeiden joukkoon ainoana koko perheen elokuvana.
Lisää löytyy täältä:
https://nettiruutu.fi/supermarsu-2-elokuva-valittu-sidney-film-festivaleille/
Supermarsu 2 -elokuva valittu Sidney Film Festivaleille
Anonyymi
2
236
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävä äänimaailma (meteli) kyseisessä elokuvassa. Jenkkien turboahdettu viihdesonta turruttanut aivot aikuisilta ja kai jo lapsiltakin...
- Anonyymi
Panu Aaltio on kai säveltänyt tuon musiikin. Kamala kaatis tuo äänellinen osuus kuitenkin, ehkä malli tosiaan jostakin amerikkalaisesta kovamuovileffasta, lapsille kun tarjotaan paljon samaa moskaa elokuvissa kuin kauppojen leluosastojen hyllyillä. Kohti kaaosta metelin ja rojun kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046