Kian automaattivaihteisto

Anonyymi

Ajan nyt ensimmäistä kertaa uudella automaattivaihteisella autolla. Pitäisikö auton ilmoittaa jotenkin, jos sammutan virrat ja jää D vaihde päälle. Auto antaa sammuttaa itsensä eikä herjaa mitenkään et P pitäisi laittaa päälle. D vaihteella kun auto saattaa sitten liikkua ainakin taaksepäin ihan itsestään.

15

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö se P mene itsestään päälle?

• Anonyymi

Olen omistanut automaattina vain jenkkikärryn ja siinä piti ihan itse laittaa vaihdevipu P asentoon pysäköidessä.

• Anonyymi

Kunnon automaatissa p menee automaattisesti päälle kun auton sammuttaa. Mutta tämä vain kunnon länsiautoissa. Nämä itäkippanat ovat oma lukunsa. Niissä toiminta voi olla puutteellinen tai vähintäänkin epälooginen.

• Anonyymi

En tiedä itäkippanoista, mutta ei ainakaan Volvossa p mene päälle automaattisesti.

• Anonyymi

Mitenkäs tuota saa siirrettyä työntämällä jos on P-päällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs tuota saa siirrettyä työntämällä jos on P-päällä?

Kunnon autot liikkuvat oman moottorinsa voimin.

Aika usein automaattivaihteisesta ei saa sammutettua tai avaimia irti virtalukosta ellei vaihteisto ole P-asennossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon autot liikkuvat oman moottorinsa voimin.

Aika usein automaattivaihteisesta ei saa sammutettua tai avaimia irti virtalukosta ellei vaihteisto ole P-asennossa.

Kyllä niitä "kunnon" koslia näkyy tien varressa sammuneena. Kia/Hyundai kaksoiskytkinlootassa on nappula, jolla voimansiirto irtotetaan moottorista siirtoa varten.

• Anonyymi

Itäkippana tiedottaa: Sportagessa ainakin varoittaa, jos ei ole P-asennossa.

• Anonyymi

2021 vuosimalli antaa sammuttaja ottaa avaimen pois ilman varoitusta automaatin ollessa D vaihteella. Vika vai ominaisuus?

• Anonyymi

Jaa..a eikös kaikissa ole jo avaimeton käynnistys. Ainakin 2021 malleissa!

• Anonyymi

Olisit valinnut manuaali vaiht.

• Anonyymi

eikö siinä ole käsijarrua

• Anonyymi

Auto ei osaa puhua sulle, premium kärry vain piipittää kun sillä ajaa puutapäin!😷😷

• Anonyymi

Premium ja premum
        Länsi autot on täyttä huijausta

• Anonyymi

Kaksoiskytkinlaatikossa D asentoon jättäminen on sama asia, kun manuaalissa jätät auton vaihteen varaan, ja kyllä se liikkuu, kun moottori pyörähtää jos auto on loivassakin mäessä. Jos valitsin on jossain muussa kuin N tai P asennossa, auto ei starttaa. Ja automaattia ei saa missään tapauksesa työntää tai vetää käyntiin. Mutta joo, valitsimen asennosta voisi olla joku varoitus varsinkin startatessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe