Onko kukaan nähnyt Nenosen Jormaa? Onko kenelläkään havaintoja? Milloin jäi eläkkeelle rehtorin virasta?
Nenosen Jorma
22
1627
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin haluaisin tietää
- Anonyymi
Mitä hemmettiä? Haluaisin vaan tietää.
- Anonyymi
Onko oikeasti kukaan nähnyt Nenosen Jormaa? Sitä Antinkankaan koulun rehtoria?
- Anonyymi
Vuonna 1978 silakkamarkkinoilla
- Anonyymi
Onko kukaan nähnyt Nenosen Jormaa vuoden 2008 jälkeen?
- Anonyymi
Itse olen nähnyt Jorma Nenosen viimeksi vuonna 2008
- Anonyymi
Nenonen oli ainakin vielä vuonna 2007 Antinkankaan koulun rehtori. Jormaa on ainakin vähän ikävä. Toisaalta oli inhottava ja ylimielinen.
- Anonyymi
Suurimmaksi osaksi oli huonoja muistoja Antinkankaan koulusta. Jorma Nenonen oli inhottava ja ylimielinen rehtori.
- Anonyymi
Pavosen Heskan kanssa näin jotain puuhastelevan joskus vuoden vahteessa?
- Anonyymi
Eilen oli Nurmon Essolla.
- Anonyymi
Jaahas sitä on sitten Raahesta taidettu muuttaa?
- Anonyymi
Onko kukaan nähnyt Jormaa? Milloin jäi eläkkeelle Antinkankaan koulusta?
- Anonyymi
Minäkin haluaisin tietää. Olen alkuperäisiä raahelaisia. Siksi kiinnostaa.
- Anonyymi
Jorma eläköityi 2011.
- Anonyymi
Onko kukaan nähnyt Jormaa???
- Anonyymi
Eipä ole näkynyt. Onko kukaan muu nähnyt Jorkkea?
- Anonyymi
Missä laulumaa? Missä rahkamaa
- Anonyymi
Kuka mit hän.eipä oikeana raahelaisena kiinnosta nenoset jormat eikä muutkaat turhakeet tai kukaan oikeastaan.
- Anonyymi
Kukaan nähny Tyyskän Jallua, jäi hulluneläkkeelle -94, ryyppy jäi pääle kun massuunin vuotispäivä, söi toisten evväät ja pasko sarkapötsyynsä. Tämän teille tarjosi uimonen purskuttelijan poika puolihullu!!
- Anonyymi
Näky Vaalimaan Essolla, pelas hetelmäpeliä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421830
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir271936- 35828
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78777Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31719Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10682Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44661Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48646- 43620
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53612