Nyky valtamedian uhrien kaltaiset idiootti laumat hurraa kun Hitler hyppää lentokoneeseen Saksassa ja Hitler aloittaa matkan kohti Suomea, Mannerheimin 75v syntymäpäiväjuhlille Suomeen vuonna 1942
https://www.dailymotion.com/video/x2yhfr9
Hitler saapuu kesällä 1942 suomeen
13
57
Vastaukset
Toivottavasti edes 1-2 henkilöä medianpalvojia heräisi tämän videon myötä totuuteen ja huomaamaan että maa on litteä
- Anonyymi
Saksassa tuohon aikaan jos ei hurrannut Hitlerille pääsi leirille tai suoraan ammutuksi.
Sinä silti saat olla hurraamatta valtion johdolle, Suomessa. Saat jopa arvostella sitä!
Huomaat varmaan eron?
Sen sijaan, jos menet sinne Venäjälle (kenties olet taas Pietarissa) jos menet torille ja arvostelet Putinia, tai edes puhut että maa olisi sodassa, pääset sinne leirille ja kenties joudut jopa ammutuksi.
Huomaat varmaan yhteneväisyyden aloitukseesi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052