Pelasin eilen rivin eurojackpottia perjantaiksi kaupan veikkauspisteessä, omissa peleissä näyttää tyhjää? käytin veikkaus korttia, pelaaja tunnus näkyy kupongissa.
www.veikkaus.fi
14
1881
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut Jupiterin suuruisesta, suorastaan äärettömän suuruisesta ejp-päävoitosta! Kumarrus ja kolminkertainen hurraa-huuto!!!
- Anonyymi
Mitä välii, et sä kuitenkaan mitään voita paitsi perunoita.
- Anonyymi
Kosin Sinua!
- Anonyymi
Kaikki voittaa aina jotain, pientä ja arvokasta.
- Anonyymi
Katos vaan tiedot ei siirrykkään reaali-ajassa vaan ilmeisesti erissä ennen arvontaa.
- Anonyymi
Tieto konetta vastaan voisi pelata vaan tietokoneella. Ei ole mahdollista voittaa pelkällä rahalla. Lopetetaan pelaaminen.
- Anonyymi
Toivottavasti säästöt kuitin!
- Anonyymi
En valitettavasti. Söin sen kun laitoin viimmoset pennit epätoivon siemeneen eli lottoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valitettavasti. Söin sen kun laitoin viimmoset pennit epätoivon siemeneen eli lottoon.
Eihän noilla Veikkauksella ole edes kello oikeassa. Seuratkaapa. Se on jonkin verran edellä!
- Anonyymi
Mulla taas netissä pelatessa kaikki ei mene ok johtuen sivuston ongelmista, tosin harvoin osallistun.
Nythän Lottoroposet voi taas sästää kun totutusti eurojpotista tuli 5 oikein Suomeen eilen. Ei päävoittoa jaeta yleensä seuraavana päivänä.
Nämä ejpotin Suomeen joskus osuvat alavoitot ovat aina alle 500 000 euroa kun taas esim Ruotsi ja Norja saaneet puolta suurempia 5 1 voittoja.
Jännä myös että ejpotissa nettipelaaja saa ison voiton vain pk seudulla, rannikoilla.
Esim Pohjois Savoon vain kuponkivoittoja.
Eli tänään ei taida Loton 14 milj mennä jakoon.
Harmi kun ei enää ole mitään jännitystä näissä arvonnoissa. Etukäteen arvattavissa. - Anonyymi00012
Aloittaja jaiketi tarkoitti sitä, että miksi pelattu peli ei näy veikkaussivujen omat pelit-osiossa, vaikka pitäisi? Tiefot siirtyy myöskin sinne, kun pelaa "perinteisesti" kortilla veikkauspisteellä. Itselläni hävisi joskus tiedot eräästä korismonarista mystisesti, vaikka olin oelannut ko pelin veikkaussivujen kautta. Lähetin selvityspyynnön veikkaukselle ja sainkin sitten todella pitkän käsittelyajan jälkeen jonkun pelitodisteen. Sen jälkeen en ole oikein luittanut veikkauksen touhuun tuolta osin ainakaan. Nykyään en pelaa juuri mitään netin kautta, ja silloinkin kun pelaan, niin vain siten että mulla on mahdollisuus tulostaa kuitti samantien itselleni todisteeksi siitä, että olen pelannut ko oelin ko tulosvaihtoehdoilla.
- Anonyymi00013
Tuskin aloituksella on enää merkitystä. Itse en pelaa koskaan pelejä kuin sovelluksella omilla laitteilla. Kauan aikaa sitten parin kaverin kanssa porukan kaupan kassalla.
- Anonyymi00014
Ei varmaan olekaan ja huomasin kyllä aloituksen olevan vanha.
Mutta voihan sitä silti kirjoittaa omista kokemuksistaan ja kommentoida muutenkin...?
Mulle näppärämpi ja varmempi vaihtoehto on pelata ksupan kassalla sen, minkä nyt pelaankin.
Kaupassa on kuitenkin pakko käydä ja veikkauspisteitä on nykyään jo melkeinpä kyläkaupoissakin. Niin samalla reissulla hoituu tuokin, mitä sitten jos kauppareissu kestää muutaman minuutin pidempään?
- Anonyymi00015
Mä en ole suuresti pelannut veikkauksia julkisissa myyntipisteissä sen jälkeen kun netti tuli mahdolliseksi. Ymmärrän kyllä ne joille se on helpompi kuin netin käyttö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2054820Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html163803Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2193686Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1233028Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1572995Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis552913Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152511Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642482Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien802288En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132115