Millaista omaishoitajien seksielämä on?
Omaishoitajat
13
2461
Vastaukset
- Anonyymi
Vedä ittes hirteen
- Anonyymi
Samat sanat
- Anonyymi
Masturbointia, jos edes sitä harvoin tekee mieli.
- Anonyymi
Halut vähenee?
- Anonyymi
He osaavat tuhota avioliiton piste.
- Anonyymi
Etkö saanut vauva.fi sivulla tarpeeksi runkku matskua ? Piti tännekin alotus samasta aiheesta laittaa...
- Anonyymi
Niin, Suomessa yllytys itsemurhaan ei ole rikos. Ruotsin oikeusministeri on ehdottanut, että Ruotsissa se säädettäisiin rangaistavaksi.
- Anonyymi
Kyliltä pitää etsiä.
- Anonyymi
Olin aikoinaan mummoni omaishoitaja. Ei vaikuttanut seksielämään millään tavalla, ihan entiseen malliin touhuttiin poikaystävän kanssa. ;)
- Anonyymi
Ei puhettakaan...
- Anonyymi
Minulla oli suhde yhden omaishoitajan kanssa muutaman vuoden ajan. Hän oli minua muutaman vuoden vanhempi nainen. Tuli käymään aina kun oli vapaata.
- Anonyymi
Miten tapasit tämän omaishoitajan?
- Anonyymi
Kyllä näitä huutelijoille riittää ja ovat varmaan omasta mielestään jopa hauskoja.
Itse olen vaimoni omaishoitajan ollut muutamia vuosia.
Vaimo välillä pariviikkoa intervallijaksolla ja sitten taas kotona.
Ei se seksuaalisuus mihinkään hävi vanhemmallakaan iällä, mutta ei se kyllä onnistu kun vaimo lähes liikuntakyvyttömänä, vaipoissa ja puhekyvyttömänä ymmärtämättä mitään muutenkaan.
Kyllä jos olisi joku vastaavassa tilanteessa oleva olisi mukava keskustella aiheesta ja jos siltä tuntuu, niin sitten muustakin, ehdottomalla luottamuksella, mielellään etelä-Savosta.
Jos kiinnostusta löytyy, katsotaan miten edetää?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800