Parinvaihto on kiihoittavaa

Anonyymi

Me harrastetaan parinvaihtoa ja kimppaseksiä.
Enimmäkseen parin vaihtoa mutta välillä halutaan panna vaimoani useamman miehen kanssa.
Vaimoni on nauttinut täysin jopa neljän miehen kanssa yhtä aikaa.
Minua kiihoittaa kun saamme miesten kanssa panna minun kiimaista vaimoani eikä miehetkään ole näyttänyt hapanta naamaa.

16

2241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrän hyvin tuon ja samoilla linjoilla mennään. Muutamaan otteeseen päässyt mukaan ja mahtavinta on kun kaikki nauttivat!

• Anonyymi

Siis samoja isojen poikien lehtiä luette hupiukot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis samoja isojen poikien lehtiä luette hupiukot

Ei voida kun sinä olet ahneuksissasi tyhjentänyt kaikki divaritkin akuankoista.

• Anonyymi

Jessus sentään mistä näitä vitsiniekkoja oikein sikiää buuaahaa 😂 🤣

• Anonyymi

Normi yhdynnässä tai keinohedelmöitys kysees. Varmaan sutkin joku rupimuna saanut alkuun👻

• Anonyymi

Opettele kirjoittaa..

• Anonyymi

Tuntuu hyvältä kun useampi mies hyväilee yhtäaikaa.
      Kun lopulta 1 alkaa panemaan niin toiset silittelee omaa vuoroaan odotellen.
      Nautin täysin kun miehet panee kimpassa minua.
      T. N26v

• Anonyymi

Kerro N26v enemmänkin ja varsinkin itsestäsi

• Anonyymi

Joskus suunnittelin parinvaihto leikkejä. Mutta kun olen pariton niin homma jääty

• Anonyymi

Vaimo saa kahta. Työkaveri ja minä toteutettu Hänen toiveensa. Nyt jo parivuotta. Ollut kuulemma ikionnellinen. Eikä halua muuttaa systeemiä, kuten en minä, eikä kaveri.

• Anonyymi

Voisi kai sitä kokeilla millaista parinvaihto olisi.Pitäisi olla vaan tasokas pariskunta. Ei oikein maistu ajatuksen tasolla, että joku vanha läskimooses nussii muijaa aivan kiimassa ja itse pitää painaa jotakin vanhaa rönttävittua. Itse olemme kuitenkin sellainen pari, joka viihtyy punttisalilla ja fillarin selässä.

• Anonyymi

Meillä parin nainen ohjasi kädellään miehensä kyrvän paljaana vaimoni sisään vaikka kumeistakin puhuttiin. Tilanne vei mennessään ja pian oli vieras lasti vaimon sisällä. Annoin kyllä parin naiselle sisään omat terveiseni.

Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82