tori.fi kaupat

Anonyymi

onks loimaalta kukaan muu tullut huijatuks tori.fi kautta kuin minä
onko kelleen tuttu nimimerkki prinsessa 2022

20

1809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harvoin tulee torilla käytyä.

      • Anonyymi

        Anteeksi sillä yrität olla yksi VÄÄRÄLEUKA joka näitä asioita kommentoit tällä tavalla, jos toinen kysyy asiallisesti asiaa vai oletko sinä se huijari joka Tori.fi sivuilla touhuaa. ps, meinasin tulla huijatuksi 7 € ostosta mutta oneksi hälytyskellot soi, pieni menetys mutta eiks rikos olisi sama kuin isommassakin summassa


    • Anonyymi

      No en tarkoittanut Loimaan toria

    • Anonyymi

      Kun ostatte tori. Fi jotain niin pyytäkää myyjän osoite ja puhelinnumero. Katsokaa onko sitä olemassa. Tai ostakaa vaan postiennakolla

      • Anonyymi

        Postiennakko ei myöskään ole se turvallinen vaihtoehto enää, sillä avaamisoikeus on poistettu ja ihmiset ovat saaneet esim. kiviä tmv paketissaan. Etenkin kalliin tuotteen kohdalla kannattaa pyytää lappu johon on kirjoitettu haluamasi teksti sekä myyjän tiedot jotka näkyy tuotteen vieressä. Huonon photoshoppauksen erottaa. Tämäkään ei toki poista mahdollisuutta, että on mahdollista huijata kaupoissa mutta vähentää sen mahdollisuutta edes vähän. Tai tarjoutukaa ensin noutamaan tuote ja katsokaa, miten siihen reagoidaan. Jos on suoraan esteitä miksi se ei onnistu, on siinä jotain hämärän perimää. Muistakaa tehdä jokaisesta huijauksesta rikosilmoitus, vaikka kyseessä olisi pieni summa!


    • Anonyymi

      Niin ja ilmoittakaa omaan pankkiin kans.

    • Anonyymi

      Käteiskauppa on aina turvallinen. Miinuspuolena tietysti se, että rajoittaa kaupan käytännössä pienemmälle alueelle ja sopivan löytäminen vaikeutuu tai hidastuu. Uskoisin, että se oma tuote aina lopulta löytyy riittävän läheltä muutaman kuukauden aikana ellei nyt aivan uniikki kyseessä.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Oli kyl eka kerta kun tulin huijatuks

    • Anonyymi

      Jos tallasista ei saa mitään rangaistusta niin ainahan nämä jatkuu

      • Anonyymi

        Valitettavasti näin, kun mitenkään ei resurssit riitä kaikkia tutkimaan ja homma myös jatkuu niin kauan kuin netissä tilataan&maksetaan. Toisilla se oma etu vaan ohittaa moraalin. Olisi hyvä sisäistää tietty paranoidinen ajattelumalli. Mutta hys hys sitten, kun toiset ne voi ottaa tosissaan vaikka feikkiharhat. Niin tai näin, sen varmempaa ei ole kuin face to face kauppa!

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Se on ihan totta. Tiedät mitä ostat

    • Anonyymi

      Taas on uusia huijareita liikkeellä. VAROKAA !!! Tori myös varoittaa.

    • Anonyymi

      Se aloittajan mainitsema rinsessa asuu raision kaanaalla siinä grillin lähettyvillä. Sairas ja helvetin lihava akka asuu siinä mopomiehen kanssa ja pari koiraa on kämpässä kärsimässä.Piti joskus käydä remonttihommissa siellä, mutta ei niin saastaseen kämppään voinut mitään tehdä! Se muija on ihan henkisesti/fyysisesti todella sairas mutta osaa silti huijata ihmisiä nettikaupoillaan....Hyi helvetti!

    • Anonyymi

      Ei kyl se asuu Jyväskylässä ja on aika nuori nainen

    • Anonyymi

      Mitä tää Raision rinsessa myy netissä. Mulle myytiin olematon muumimuki, ja ties kuin monelle se sama muki

    • Anonyymi

      Tori.fi on täynnä huijareita. Ihme sakkia, kun pitää muutaman euron takia kusettaa. Noloa.

      • Anonyymi

        Muutaman euron tai muutaman kympin huijauksista kerääntyy lopulta pidempi kakku huijarille. Tulin kerran huijatuksi Tori.fi kaupoissa ja tein rikosilmoituksen. Tekijä löytyi ja joutui oikeuteen. Olin joku 63. hakija siinä listalla. Voin hakea ulosoton kautta niitä muutamaa kymppiä, mutta ei sieltä tietenkään mitään saa, kun on pitkä jono hakijoita. Kyseinen henkilö sai vielä ehdotonta vankeutta kaikista kolttosistaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen siellä myös myyjänä sekä ostajana ja olin laittanut että ostan kyseisen mukin kun minulle tuli tarjous Jyväskylästä.
        No kyl vähän ihmettelin muumimuki hintaa mut olin kaupat lukkoon. Kun olin maksanut ja pyysin seurantakoodin niin viestit loppuivat siihen. Asia on nyt käsitteillä.rahoja en takaisin saa koska tää myyjä on tehtaillut muitakin petoksia, mutta saa hän ainakin sain jonka vaadin.että se siitä. Onneks en oo ainoa kuka on tullut huijatuksi. Olen ostanut paljon muutakin tori.fi ja kaikki on tullut


    • Anonyymi

      Niin ja ilmoitti tori.fi huijauksesta sekä pankkiin joka lähetti kyseiselle henkilölle pyynnön palauttaa rahat takaisin Nordean. Aikaa oli 2vk. Mut ei mitään kuulunut

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe