ministeri Lintilä sanoi edusk. kyselytunnilla turpeesta, että sen käyttö on "haasteellista turpeen kalliin hinnan vuoksi.
se on totta ja se on grynnäreitten syy,,
terveisiä grynnäreille,,
4
66
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö hintaa nostanu se jumalaton johtoporras vapollaki....
- Anonyymi
no just, kun rynnärit kiristi 40 v aikana,siis otivat vallan, esm. pispannevala itse piispankin lahjoivat,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no just, kun rynnärit kiristi 40 v aikana,siis otivat vallan, esm. pispannevala itse piispankin lahjoivat,,
piispa tuli Vapoon noin v- 77 Datsun bluebirdillä vm 1963 Raamattu taka-lasin alla olevalla hyllyllä, sitä aiemmin oli ollut tj,na isänsä rkl,sä josta isäsä antanut potkut, seuraavaksi oli saanut työpaikan Oulun rkl tj, ensimmäisenä työnään valvoa kerrostalon seinä-elementtien noston järjestystä joka oli mennyt sekaisin ja purkuun, pomo oli sanonuna, ettei heillä ole varaa moiseen,, ja potkut, sitten HÄN tuli Vapolle jossa vuosien tj,na oli kahden voiman hallinassa USKON ja gynnäreitten, kukapa sellaista kestää semmingin, kun tuli 3 miljoonan vailinki ja pikainen ajolähtö Oulun pomon käskystä, tarkasti otaen oel sanonuna, että "irtisanomis-aika on sen pituinen kun takkis kerkeet matkaasi naulakosta ottaa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
piispa tuli Vapoon noin v- 77 Datsun bluebirdillä vm 1963 Raamattu taka-lasin alla olevalla hyllyllä, sitä aiemmin oli ollut tj,na isänsä rkl,sä josta isäsä antanut potkut, seuraavaksi oli saanut työpaikan Oulun rkl tj, ensimmäisenä työnään valvoa kerrostalon seinä-elementtien noston järjestystä joka oli mennyt sekaisin ja purkuun, pomo oli sanonuna, ettei heillä ole varaa moiseen,, ja potkut, sitten HÄN tuli Vapolle jossa vuosien tj,na oli kahden voiman hallinassa USKON ja gynnäreitten, kukapa sellaista kestää semmingin, kun tuli 3 miljoonan vailinki ja pikainen ajolähtö Oulun pomon käskystä, tarkasti otaen oel sanonuna, että "irtisanomis-aika on sen pituinen kun takkis kerkeet matkaasi naulakosta ottaa"
ko,va HÄN soitti ja kysyi joko se puron perkaus on käynnissä, sanoin olevan, sanoi, tuun tunnin kulutua katsomaan, tunti meni ja toinen alkoi herraa ei kuuluna, tuli sitten, sanoi lähetään katsomaan, jep seuraa perässä meen edeltä, ei kun hän menee, meni ja käveli veteliköön polviaan myöten, sanoin, minähän sanoin, ojensi kätensä otin kiinni ja tempasin ylös, käytiin ja palattiin varikolle, huomasin herran 96-saabin perän viistävän melkein maata kun hän meni helpotuksella käymän, aukasin taka-luukun, siellä oli 60lt vehnäjauho säkki täynnä "mullinlihaa, siitä siis viivästys,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279