Kokemuksia ankkurilahden ratsutilalta?

Anonyymi

Voittekos kertoa hieman kokemuksia ankkurilahden ratsutilalta? Meen ehkä syksyllä joka viikko tai sitten ehkä joka toinen viikko jos ostetaan hevonen kesällä.

8

1728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ankkurilahden ratsutila sopii mielestäni ei-tavoitteelliseen ratsasteluun, talutusratsasteluun ym. Talutustunnit on tosi suosittuja ja monesti täynnä. Opettajat vaihtuu todella tiuhaan, tällä hetkellä ei ole opea lainkaan (nettisivujen mukaan??). Tallilla on joitakin sääntöjä, jotka kannattaa muistaa, jos ei halua vihaistapalautetta;
      -hevosia ei saa hakea/viedä tarhaan.
      -talliin saa mennä vain ratsastajat.
      -talliin saa mennä aikasintaan 30min ennen tuntia,joten älä saavy tallille etuajassa!!!.
      -kannuksien käyttö on kielletty.
      -ratsastustuntien kuvaaminen on kielletty.

      • Anonyymi

        Tuntien kuvaaminen ollut kiellettyä korona aikaan jolloin talliin ei saanut mennä ulkopuoliset, nykyään saa kuvata tunneilla ja talliin mennä muutkin!


    • Anonyymi

      Tuolla tosiaankin saa sitä vihaista palautetta kuten edellä kerrotaan. Aivan kamala paikka, ei voi suositella. Raha sinne kelpaa eli todellakin kaupallinen talli. Harjoittelijat tekee työt ja omistaja erittäin ylimielinen, ilmeisesti liikaa maksavia asiakkaita kun on varaa käyttäytyä noin.

      • Anonyymi

        ainoat harjoittelijat jotka sielä töissä on tekevät sitä mielellään ja on työntekijä joka ei harjoittelija ole. omistaja ei kyllä ylimielinen ole mitä olen hänen kanssaan ollut ja olen aika paljonkin ollut.


    • Anonyymi

      Aika erioista porukkaa on kyllä tuolla tallilla töissä. Istutaan toimistossa ja räplätään puhelimia. Jos ei ole harjoittelijoita niin helpolla palkan saavat. Omistaja on kyllä todella töykeä käytökseltään ja leikkii suurta johtajaa.

    • Anonyymi

      Jos haluat edistyä harrastuksessasi, tämä ei ole oikea paikka. Nuoret ratsastuksenohjaajat/opiskelijat, joilla tunti menee liiaksi katsomossa olevien kanssa seurusteluun ja puhelimen selailuun. Ammatillinen ote puuttuu; tähän kalliiseen harrastukseen ei riitä, että opettaja on kiva kaveri sisäpiiriläistensä kanssa. Harvat vanhemmat ovat tunteja seuraamassa, joten ilmeisesti surutta maksavat tunneista, jotka eivät ole hintansa arvoisia. Ei missään nimessä jatkoon meillä.

    • Anonyymi

      Paras talli!!Arttu on best!! Hevoset eivät ole laihoja,Opettajat ovat parhaita Ja tallinomistaja Vuokko on mukava ei yhtään töykeä ja sen vitsit on hauskoja.Jopa Iskä nauraa niille!Hyvä ilmapiiri voi kysyy tallitöitä esim.”Voinko täyttää Kallen Heinäsäkin?”Vuokko EI Esitä isoa johtajaa koska se ON iso johtaja:3 Mutta kun kaverini kävi ratsastamassa (hän on alkeistuntulainen)Lotta pisti heidän hyppäämään 40cm ilman mitään laukkaamis taitoja.Kaikki on hyvin paitsi Lotta>:(RAKASTAN ALR!!!!

      • Anonyymi

        Arttu on kyl best mut vuokko on vähän ylimielinen ja meidän tunnilla tippuu joku tai ottaa lähöt joka viikko


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe