Voittekos kertoa hieman kokemuksia ankkurilahden ratsutilalta? Meen ehkä syksyllä joka viikko tai sitten ehkä joka toinen viikko jos ostetaan hevonen kesällä.
Kokemuksia ankkurilahden ratsutilalta?
Anonyymi
275937
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
Vastaukset 27
Vanhimmat
Ankkurilahden ratsutila sopii mielestäni ei-tavoitteelliseen ratsasteluun, talutusratsasteluun ym. Talutustunnit on tosi suosittuja ja monesti täynnä. Opettajat vaihtuu todella tiuhaan, tällä hetkellä ei ole opea lainkaan (nettisivujen mukaan??). Tallilla on joitakin sääntöjä, jotka kannattaa muistaa, jos ei halua vihaistapalautetta;
-hevosia ei saa hakea/viedä tarhaan.
-talliin saa mennä vain ratsastajat.
-talliin saa mennä aikasintaan 30min ennen tuntia,joten älä saavy tallille etuajassa!!!.
-kannuksien käyttö on kielletty.
-ratsastustuntien kuvaaminen on kielletty.
Tuntien kuvaaminen ollut kiellettyä korona aikaan jolloin talliin ei saanut mennä ulkopuoliset, nykyään saa kuvata tunneilla ja talliin mennä muutkin!
Tuolla tosiaankin saa sitä vihaista palautetta kuten edellä kerrotaan. Aivan kamala paikka, ei voi suositella. Raha sinne kelpaa eli todellakin kaupallinen talli. Harjoittelijat tekee työt ja omistaja erittäin ylimielinen, ilmeisesti liikaa maksavia asiakkaita kun on varaa käyttäytyä noin.
ainoat harjoittelijat jotka sielä töissä on tekevät sitä mielellään ja on työntekijä joka ei harjoittelija ole. omistaja ei kyllä ylimielinen ole mitä olen hänen kanssaan ollut ja olen aika paljonkin ollut.
Aika erioista porukkaa on kyllä tuolla tallilla töissä. Istutaan toimistossa ja räplätään puhelimia. Jos ei ole harjoittelijoita niin helpolla palkan saavat. Omistaja on kyllä todella töykeä käytökseltään ja leikkii suurta johtajaa.
Jos haluat edistyä harrastuksessasi, tämä ei ole oikea paikka. Nuoret ratsastuksenohjaajat/opiskelijat, joilla tunti menee liiaksi katsomossa olevien kanssa seurusteluun ja puhelimen selailuun. Ammatillinen ote puuttuu; tähän kalliiseen harrastukseen ei riitä, että opettaja on kiva kaveri sisäpiiriläistensä kanssa. Harvat vanhemmat ovat tunteja seuraamassa, joten ilmeisesti surutta maksavat tunneista, jotka eivät ole hintansa arvoisia. Ei missään nimessä jatkoon meillä.
Paras talli!!Arttu on best!! Hevoset eivät ole laihoja,Opettajat ovat parhaita Ja tallinomistaja Vuokko on mukava ei yhtään töykeä ja sen vitsit on hauskoja.Jopa Iskä nauraa niille!Hyvä ilmapiiri voi kysyy tallitöitä esim.”Voinko täyttää Kallen Heinäsäkin?”Vuokko EI Esitä isoa johtajaa koska se ON iso johtaja:3 Mutta kun kaverini kävi ratsastamassa (hän on alkeistuntulainen)Lotta pisti heidän hyppäämään 40cm ilman mitään laukkaamis taitoja.Kaikki on hyvin paitsi Lotta>:(RAKASTAN ALR!!!!
Arttu on kyl best mut vuokko on vähän ylimielinen ja meidän tunnilla tippuu joku tai ottaa lähöt joka viikko
Ankkurilahden ratsutila on paras paikka. Rakastan Pepeä. Hevoset ovat todella kilttejä ja rauhallisia. Jotkut välillä vaan näykkii. Suosittelen tallia. Huono juttu on vaan että aikaa laittaa hevonen pois nii vaan 15min. Jotkut ratsastus tunnin pitäjät ovat pakottavaisia.
Kuka on muka ”pakottavainen”
Mun mielestä vähän outo talli
Mulle tapahtui siellä pieni onnettomuus
Mä en tykänny siitä tallista yhtään hevoset oli ihan kauheita, Pepe ja Kikka oli ihania. Kaikki muut hepat tosi kummallisia.
Et varmaan osannu ratsastaa niillä musta kaikki on kivoja
Pepe oli kyllä ihan best
Siisti talli ympäristö ja talli mutta hevoset vanhoja (paitsi Rami, joka on aivan liian raaka ratsastuskouluun) eikä osaa juuri mitään! En maksaisi 40€ yhdestä tunnista enään. Olen käynyt kyseisellä tallilla monta kertaa eikä mitään oo saanut tunnista irti! Tallin hevoset on äkäisiä hoitaa ja, kun odotellaan maneesista/kentältä lähtöä takaisin talliin. Epäsopivat varusteet.
Rami ei ole mitenkään liian raaka ratsastuskouluun, eikä sellaisia ratsastajia laiteta sen selkään, jotka ei sillä osaa ratsastaa. Kai ymmärrät että on hyvä asia jos ratsastuskoulussa on erinlaisia hevosia. Rami on nykyään kehittyny paljon ja osaa mennä todella hyvin esteitäkin ja pohkeenväistöt yms. menee sillä super super hyvin. Ehkä se sun mielestä vaikuttaa raalta jos et itse osaa ratsastaa reippailla ja innoikkalla hevisilla
kamala talli ainakin vielä silloin, kun siellä kävin. Hevoset olivat äkäisiä hoitaessa ja ratsastaessa todella hitaita ja jäykkiä. Tallin omistaja oli ylimielinen ja opetus kummallista. En voi suositella, kun Oulun alueella on parempiakin vaihtoehtoja.
Tiedättekö onko alr ikinä ilman satulaa / leikki tuntia ja jos on niin mihin aikaa vuodessa ❤️
normi tunneilla joulun aikaan ja kesällä. voit varata myös erillisen tunnin.
Todella ihana talli! Olen käynyt ratsastamassa monta kertaa ja kaikki ovat olleet lähes täydellisiä!! Suosittelen kaikille käymään ankkurilahdella siellä jokainen löytää oman sielun ponin🫶🏻🫶🏻
Siellä on kaiken tasoisia hevosia laiskoja, reippaita,haastavia ja helppoja
Kaikko hevoset ovat pohjimmiltaan kilttejä
En pysty suositella tätä tallia! C taso on Sama kun D taso ja en ole oppinut mitään uutta 4-5 v aikana !!
Kuka opettaja pitää sunnuntaisin tunnin elikkäs 17-18?
Saako ankkurilahdella mennä is?
Mietin vaan sitä😊
En voi suositella, kokeilukertani oli pettymys. Tunnin, puhumattakaan hevosten taso ei vastaa ollenkaan korkeaan hintaan.
Ainakin omasta kokemuksesta en voi suositella. Hevoset ovat hitaita ja opetus vähän turhan jäykkää.
Tosi ihana!! Hevosia on reippaita ja laiskoja. jotkut opettajat on vähän outoja kun esim yks huononsi meidän tasoa:( HEVOSET EI OLE LAIHOJA mikko on vanha ja kikka urheiluhevonen. Eroaa muista talleista niin, että siellä on pieniä poneja sekä isoja hevosia. Tunnit ovat monipuolisia ja ilmansatulaakin pääsee menemään talvella ja kesällä, toki voi varata yksärin ja mennä ilmansatulaa. Eli SUOSITTELEN!!
Minusta kannattaa mennä paikan päälle ja tutustua talliin sekä henkilökuntaan. Päättät itse mikä mieli tulee. En usko kaikkia kommentteja todeksi tai uskottaviksi. Talleja oulun seudulla useita ja omistajat ja hevoset erilaisia. Haukutaan vaan kaikki tallit jotta ne lopettaa toimintansa niin ei tarvi harrastaa enään mitään.