Eikö noita laatikota saa mistään pimeenä ostettua kun moni yrittäjä niitä tarvis.
Pitzalaatikot käräytti nuoren ahkeran yrittäjän verottajalle
1
728
Vastaukset
- Anonyymi
Halpaa pizzaa??
Pirkanmaan käräjäoikeus on tuominnut kolme Valkeakoskella pizzeriaa pyörittänyttä veljestä noin vuoden mittaisiin ehdollisiin vankeusrangaistuksiin. Jokainen miehistä syyllistyi kahteen törkeään veropetokseen ja törkeään kirjanpitorikokseen.
Kolmikko vältti teoillaan veroja hieman yli 242 000 euroa.
RIKOKSET TAPAHTUIVAT vuosien 2015–18 aikana. Ravintolayrityksensä yhtiömiehinä toimineet veljekset laiminlöivät liiketapahtumien kirjaamista lainsäädännön edellyttämällä tavalla.
Veljekset jättivät suunnitelmallisesti ja jatkuvasti lyömättä käteisostoja kassaan. Kirjanpidosta puuttui näin merkittävä määrä myyntituloja.
Yhtiön käytössä olleita maksupäätelaitteita veljekset eivät liittäneet kassakoneeseen. Lisäksi veljekset hävittivät maksupäätelaitteiden tuottamat raportit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858