konserni ja iltasanomat

Anonyymi

Niillä on hyvä tyyli kommentoimispalstoilla,jos et nuoleskele niitä ja niiden mielipiteitä ukrainasta,niin sinut estetään,todella puolueetonta meininkiä ykkösuutisankalta.

14

294

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanomien toimittajat seonneet venäjä vihassaan ja nato kiimassaan,jutut ovat täyttä utopiaa,ei tältä planeetalta,vieläkin ovat ovat kosteina ukrainan pressan satuilun jälkeen..

• Anonyymi

No kuka nyt olisi ukrainasta erimieltä muu kuin venäjä. Eiköhän muut elä ukrainan puolesta. Mutta se on totta, että moderointi sanomien keskusteluissa on selkeästi poliittista ja mielipide kriittistä. Jos puolustan esim metsästyksestä levitettävää väärää tietoa viestejäni ei yleensä julkaista, jos puhun totuuden esim nyky hallituksesta viestejäni ei julkaista jne jne. Ja kaikki niin sääntöjen mukaan kirjoitettu kuin olla ja voi. Ketään herjaamatta, kieliasu asiallinen yms. Ihmettelen vain mitä virkaa keskustelupalstalla ylipäätään on, jos ei sallita kuin yhden puolen mielipiteet. Silloin tulee mieleen lähinnä venäjästä mallin ottaminen. On helppoa, kun kaikki ovat muka "samaa mieltä" ja erimieltä olevat voidaan sujuvasti vaijentaa.

• Anonyymi

Epätoivoista jo suorastaan tämänkin toimittajan yritys...
      Ulkomaat
      Kommentti: Venäjän laki kieltää hyökkäys­sodan – Putin voitaisiin tuomita sen nojalla rikoksista

Kansallinen lainsäädäntö kunnioittaa Venäjällä yhä vieläkin Nürnbergin sotarikostuomioistuimen perintöä, kirjoittaa erikoistoimittaja Jouko Juonala.

• Anonyymi

Bilettäjä Boriskin kerkesi juhliin mukaan,toivottavasti eivät ampuisi vahingossa,mutta votkaa niillä tulee olemaan tankillinen ryypättäväksi,veikkaisin..
      Boris Johnson saapui yllättäen Kiovaan – Ukraina-paljastunut???

• Anonyymi

Saksan liittokansleri Olaf Scholtz Sdp tyrkytti itseään Ukrainaan, mutta hänen tulonsa estettiin.

• Anonyymi

Sanomien omituinen ansioluettelo,varmasti revitty toimittajan omasta päästä..
      Ulkomaat
      Tällainen on venäläis­joukkoja johtava kenraali Aleksandr Dvornikov – ”Ansio­luettelo sisältää julmuutta siviilejä kohtaan”

• Anonyymi

Toimittaja taitaa sotkea innoissaan,rikosrekisterin ja ansioluettelon tai sitten ei tiedä mitä eroa niillä on?

• Anonyymi

Oli naurettava juttu jo sillon kun julkaistmiin 2016,mikä tuosta kaksinaamaisuudesta on muuttunut,valehtelevat tuplasti enemmän ja suoltavat p:skaa!!
      Päätoimittajat kampanjoivat luotettavan median puolesta – lue julistus tästä

Tämä on päätoimittajien kannanotto oikeaan tietoon perustuvan ja merkityksellisen journalismin puolesta valemediaa vastaan.
      Pääosassa iltasanomat vankkumaton totuuden kiertäjä..

• Anonyymi

Otteko sattunut huomaamaan että muuan on jatkuvasti äänesssä ukrainassa,maalaillen pahempia ja pahempia uhkakuvia ja kehoittaa,ettei pelkoon kuitenkaan ole aihetta,lämpimikseen pölisee mitä vain.

• Anonyymi

Tämä Ukrainan kahakka on näyttänyt kuinka ohut on tämä meidän demokratia.
      Nyt pitää huutaa Ukrainan puolesta ja Vatoon muuten olet huono epäilyttävä ihminen.
      En olisi tätä uskonut vielä 4 kk sitten..
      Hulluksi on maailma ja ennenkaikkea media mennyt!!!!

• Anonyymi

Harvinaisen oikeasssa olet!!

• Anonyymi

dollarit haisee hyvältä

• Anonyymi

Hän on nahkatakkinen tyttö

• Anonyymi

Iltasanomien Poliittinen osio on varattu SDP, VIHR. ja KOK käyttöön.
      Ylivoimaisesti suurimman disinformaation kohteena Perussuomalaiset, uutiskynnys ylittyy vain ja ainoastaan, jos voidaan MUSTAMAALATA puoluetta. Kaikki keinot ovat käytössä kuvamanipulaatiosta lähtien.
      Tämä lehdykkä ei täytä minkäänlaisia kriteereitä objektiivisena tiedon välittäjänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      134
      744
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      622
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      609
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      561
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      500
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      458
    9. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      455
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      262
      449
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      90
      407
    12. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      391
    14. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      385
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      32
      376
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      84
      375
    17. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      375
    18. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    19. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      63
      362
    20. 20
      357
    Aihe