Uusi sana urbaaniin parisuhdesanakirjaan:
"toivomuskaivo": mies tai nainen joka täyttää vielä aikuisikään kehittymättömän kumppaninsa kaikki toiveet.
Muitahan näitä oli: tuuliviiri, kuumailmapallo viihdekeskus..olikohan muita?
Toivomuskaivo
11
<50
Vastaukset
Mikä se kuumailmapallo on?
Leijuu komeasti, kunnes katoaa näkyvistä ja löytyy sitten jostakin laitumelta eläinten seasta?- Anonyymi
😂😅🤣
En ihan tarkkaan tiedä, mutta luulen, että se voisi tarkoittaa semmoista jolla tunteet lämpenee ja kohoaa nopeasti ja vähän epärealistisesti?
Kaarnalaiva kai on yleisin ja kuvaa siis ajelehtivaa henkilöä joka ei kovin aktiivisesti ota suuntaa omassa suhde-elämässään.
Viihdekeskus on minun luoma käsitys ja siis tuskin yleistynyt, joskus sitä käytin jossain keskustelussa ja se kuvaa henkilöä jolla suhteessa on kohtuuton vastuu puolison viihdyttämisestä tai jonka suhdearvo perustuu viihteelliseen persoonaan. - Anonyymi
Eikö sellaisen naruja olisi hauska vedellä?
Anonyymi kirjoitti:
😂😅🤣
En ihan tarkkaan tiedä, mutta luulen, että se voisi tarkoittaa semmoista jolla tunteet lämpenee ja kohoaa nopeasti ja vähän epärealistisesti?
Kaarnalaiva kai on yleisin ja kuvaa siis ajelehtivaa henkilöä joka ei kovin aktiivisesti ota suuntaa omassa suhde-elämässään.
Viihdekeskus on minun luoma käsitys ja siis tuskin yleistynyt, joskus sitä käytin jossain keskustelussa ja se kuvaa henkilöä jolla suhteessa on kohtuuton vastuu puolison viihdyttämisestä tai jonka suhdearvo perustuu viihteelliseen persoonaan.Viihdekeskus-sanan ole nähnyt toisessa merkityksessä. Eräs sisko kertoi, että viihdekeskus ja likaviemäri sijaitsevat liian lähellä toisiaan, mistä tuppaa koitumaan ongelmia. 🌹👀
- Anonyymi
kynä.mi kirjoitti:
Viihdekeskus-sanan ole nähnyt toisessa merkityksessä. Eräs sisko kertoi, että viihdekeskus ja likaviemäri sijaitsevat liian lähellä toisiaan, mistä tuppaa koitumaan ongelmia. 🌹👀
Olen muuten kans kuullut tuon joskus, eli käytetty ilmaisu kyseessä.
- Anonyymi
Jokakodin yleiskone.
- Anonyymi
Yleiskone on hyvä, yäk sentään voin vaan kuvitella...
- Anonyymi
Persialainen kynnysmatto
- Anonyymi
Kynnysmatto on muuten niin vakiintunut, että unohdin sen täysin!
- Anonyymi
Ei mitenkään pysty toimimaan niin, ahdistaa pelkästään ajatuksen tasolla. Samoin kuin se että pitäisi olla tekemisissä nopeasti suuttuvan ja huutavan ihmisen kanssa. Minulle rakas ihminen käyttäytyi niin huonosti voidessaan ja vieläkin ahdistaa ne kokemukset, vaikka siitä on jo vuosia. Jos niin tekisi minulle joku muu, niin en enää haluaisi olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Pelkästään se, että naapurista kuuluu tömistelyä ja yöllä kovaäänistä puhetta saa voimaan huonosti.
- Anonyymi
No voi että, on ollut stressaavaa😑😔
Ymmärrän kyllä, siitä jää semmoinen hälytystilassa päälle jos toinen on semmoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701