kolmekymppinen mies ihastunut viisikymppiseen naiseen

Anonyymi

näin siinä nyt pääsi käymään, että ihastuin itseäni paljon vanhempaan naiseen.
en ole kokenut tällaista, ei hajuakaan mitä seuraavaksi.

yhteiskunta lähtökohtaisesti tuomitsee isot ikäerot suhteissa, kai tällaisessa on tapana aina heittää, että äidinkorviketta haetaan. mutta ei tässä ole siitä kyse. tuo nainen on upea, viehättävä, ihan samalla tavalla kuin joku kaksikymppinen.

58

1240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten heräsin

• Anonyymi

Keksi joku muu provon aihe seuraavan kerran. Näitä ei jaksa enää lukea.

• Anonyymi

Niin minäkin, mutta en voi tehdä mitään.
      Naiselta miehelle

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta sinun ja naisesi ikäero. Koita provota jollain muulla tavalla mikä herättäisi edes jotain fiiliksiä, säälin sijaan

• Anonyymi

Jollain osui tämä aloitus heikkoon kohtaan. Sääliksi käy sinua. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollain osui tämä aloitus heikkoon kohtaan. Sääliksi käy sinua. Sivusta.

Niinhän sää luulet

• Anonyymi

Ja mitä ihmeen merkitystä on sillä mitä muut ajattelevat? Vain sillä mitä sinä ja mitä hän. Mitä seuraavaksi? No, otapa ja tee jotakin asian edistämiseksi! ;)

• Anonyymi

Jaa, taas vähä-älyinen ap, huoh!

• Anonyymi

Ei voi verrata kaksikymppiseen sellaista jolla on baarijakkara jo liimaantunut persiiseen

• Anonyymi

Tiedätkö tarkan ikäeron? Jos olet 30-40v ja toinen on 50- 5v ikäero voi olla mitä vaan 5 vuoden ja 25v vuoden väliltä.

Mietin itse yhden nuoremman miehen ikää. Joskus kauan sitten taisimme olla samalla kurssilla 4-5v sitten ja harmaasti muistelen hänen olevan -82 syntynyt. Hän voi kuitenkin olla yhtä hyvin myös tästä nuorempi. Hän voisi päätellä lapseni iästä etten ole todennäköisesti vielä 50v, mutta lähellä. Ikäero on siis 8-13v luultavasti. Ei se keski-iässä mikään katastrofi eikä tavatonta ole ainakaan isoissa kaupungeissa.

• Anonyymi

Monet vanhemmat naiset eivät halua olla tekemisissä oman lapsensa ikäisen kanssa.

• Anonyymi

Itse ehkä menetin elämäni rakkauden 12 vuoden ikäeron takia (mies nuorempi)
      Jäänyt hiertämään mieltä.....J-miehellä aivan uskomattoman ihanat silmät ja ikäisekseen kokemusta elämästä....olin itsekkin ihastunut...vaikka olin ja olen varattu.
      Vieläkin hieman haikaillen, tummaa, parrakasta J-miestä

• Anonyymi

Yhym, näinkö on..

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat? Tärkeintä on mitä itse ajattelet ja tunnet.
      Jos elää aina muiden odotusten mukaisesti, voi jäädä paljonkin kokematta.

• Anonyymi

Missä näet tätä yli 50 vuotiasta naista? Oletteko puhuneet? Usein me vanhemmat naiset vaistoamme asioita elämänkokemuksen kautta. Ehdotan, että pieni flirtti ja yhteiset keskustelut voisivat auttaa. Myös se, että tuppaudut hänen viereensä aina kun se on mahdollista. Teet tikusta asiaa. Oletteko parisuhteessa molemmat?
      Vai molemmat vapaita? Osaat varmasti näyttää naiselle tunteitasi. Vai onko tilanne mahdoton, etkä uskalla riskeerata jotakin? Me vanhemmat naiset ymmärrämme paljon asioita ja osaamme asiat ottaa hyvin, vaikka tunteet eivät kohtaisi. Jos olet oikeasti rakastunut, tee jotain asian eteen. Ei 50 vuotias nainen tule lähestymään kolmekymppistä miestä ihan kovin helpolla. Ajattelee usein jo, että ei nuorta kiinnosta.

• Anonyymi

Näihän tuo asia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näihän tuo asia on.

No ei todellakaan ole.50v nainen ei välttämättä eroa siitä 20v naisesta mitenkään vaistoiltaan. Nuo on niin yksilöllisiä. Tuo jolle vastasit vaikuttaa enemmän jalkeenjaaneelta kuin kokeneelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan ole.50v nainen ei välttämättä eroa siitä 20v naisesta mitenkään vaistoiltaan. Nuo on niin yksilöllisiä. Tuo jolle vastasit vaikuttaa enemmän jalkeenjaaneelta kuin kokeneelta.

Höpö höpö. Kyllä elämänkokemus tuo mukanaan erilaisia asioita, sanot sitten mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näihän tuo asia on.

Ehkäpä.....ei voi enää tietää....Lapin kaipuu ajoittain on ja pysyy

• Anonyymi

Äitini pani 40 v syntymäpäivälahjana 22 vuotiasta poikaa risteilyllä. Poika oli kihlajaismatkalla ja äitini oli myös kihloissa uuden miehensä kans joka ei ollu isäni.

Yleensä nuoremmat miehet käyttää kännissä panona vanhoja naisia koska niiltä
      Saa helposti. Ne ei saa enää niin usein huomioo ja on rohkeampia tyrkyttään itseään.

Harvemmin niinkuin äitinikin kohdalla. Se 22 v poika palasi parikymppisen tyttöystävänsä syliin eikä äitini kuullut siitä pojasta enää koskaan.

• Anonyymi

Ei ne nuoret miehet vanhaa naista halua vakavaan suhteeseen. Kerran panoksi voi rupsahtaneempikin nainen kelvata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne nuoret miehet vanhaa naista halua vakavaan suhteeseen. Kerran panoksi voi rupsahtaneempikin nainen kelvata

Niin varmasti on. Mutta kun seksi ei monia vanhempia naisia enää kiinnosta, niin eipä niitä ole mahdollista saada sänkyynkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti on. Mutta kun seksi ei monia vanhempia naisia enää kiinnosta, niin eipä niitä ole mahdollista saada sänkyynkään.

Kyllä niitä kiinnostaa, mutta ei oma ukko vaan vieras ukko. Ensihuuma on se joka niiden pölyttyneen koneiston saa hyrrään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niitä kiinnostaa, mutta ei oma ukko vaan vieras ukko. Ensihuuma on se joka niiden pölyttyneen koneiston saa hyrrään

Ja taas turhaa yleistystä. Miksi kaikki pitää aina juntata samaan muottiin.

• Anonyymi

Tuollaista kerrot omasta äidistäsi? Häpeäisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks? Eihän äitinikääm hävennyt kun pani 22 vuotiasta samassa hytissä missä olimme me 15, 13 ja 8 vuotiaat sen lapset seuraamassa tätä aktia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8 vuotias oli yläsängyssä ja äitini makasi sen alapuolella alasängyssä lähetyssaarnaajassa ähkimässä mies sen päällä. 8 v siskoni katteli ihmeissaan ylhäältä ja sitten ilmaisi näkemyksensä asiaan suoraan lausuen känniselle äidillemme ”äiti sä oot tyhmä”

Minä 15 v ja toinen siskoni 13 v oltiin sanattomia. Me kun jo tajuttiin et toi pettää tossa ja me kaikki todistetaan sitä

• Anonyymi

Iltasatunako äiti sinulle tämän kertoi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltasatunako äiti sinulle tämän kertoi,

Totuus se on. Äitini kanssa riitaannuimmekin niin sanoin rajusti sille et hänen näyttämä parisuhdemalli ja seksivalistus on epäkypsää

Tietty eimia nyt on se joka uskoo et naiset jopa sarjamurhaajat on sen Timon keksimiä ja oikeesti naiset on pyhimyksiä.

Mut kun ei ole. Mun äiti petti suurinta osaa miehistään. Harrasti estotonta seksiä. Sai 4 lasta ja 2 keskenmenoo ja 3 aborttii

Elossa olevista lapsistaan kolmella on eri isät. Eli se teki lapsia kolmelle miehelle. Plus noi kesken menneet ja abortit joista ainakin 3 miestä tuli lisää kuvaan.

• Anonyymi

No lastensuojelu puuttuikin asioihin

• Anonyymi

Ymmärrettävää, mutta millainen äiti kertoo tuollaisia omalle lapselleen. Taitaa olla henkisesti 20v tämä äitikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä yleistää. Itse olen kohra 50-v nainen, kauniiksi usein kehuttu, hyväkuntoinen ja huoliteltu,
        Samaa ei voi sanoa noista ostarin parikymppisistä sidukkavalaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, onneksi riittää noita 25-v tatuoituja sidukukkavalaita vakavaan parisuhteeseen 😁

• Anonyymi

Hyhyh. On se kumma että ihastuu haisevaan vanhaan harppuun

• Anonyymi

sinulla on huono itsetunto,mutta älä huoli kyllä se siitä...vuosien myötä😂

• Anonyymi

Haisevaan?

• Anonyymi

Nuo vanhat akat tykkää leikitellä ajatuksella mutta ei niistä tositoimiin ole enään.

• Anonyymi

Jotain äidinkorvikkeen hakemista siinä voi olla. Mutta ei kyllä ole koskaan ollut kiinnostusta ruveta kenenkään varaäidiksi.

• Anonyymi

Siihen on tyydyttävä mitä saa. Vaikka ajatukset harhailee nuoremmissa

• Anonyymi

Tuskin Emmanuel Macron ja vaimonsa ovat seksin vuoksi yhdessä. Tai Katri Helena ja Tommi. Eikä varmaan presidenttimme ja vaimonsa.
      Fiksuja ihmisiä kaikki.

• Anonyymi

Todennäkösesti pedofiliaa verissä sen verran kullakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki kaunis pitää aina sotkea seksiin? Miksi kaikesta pitää tehdä saastaista?

• Anonyymi

Kerrassaan outoa verrata noihin pariskuntiin aloittajaa, oletko aivan pipi päästäs. Olet... ei tarvitse vastata.Ainoa ketä kiinnotaa ikäero on aloittaja, haluaa vakuuttelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kaikki kaunis pitää aina sotkea seksiin? Miksi kaikesta pitää tehdä saastaista?

Olen samaa mieltä. Pelkkä ystävyys omanikäisen kanssa on kaunista. Kaksi vanhusta yhdessä köpöttelee kävelylenkillä toinen toistaan tukien ja huolta pitäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tommoset ikäerot on sairaita eikä niiden taustalla ole muu kun mielenviksinen parafilia eli pedofilia

Huom!! Se EI ole seksiä! Mielisairaus se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tommoset ikäerot on sairaita eikä niiden taustalla ole muu kun mielenviksinen parafilia eli pedofilia

Rakkaus yli 40v (Esim. Jenni tai Tommi) on pedofiliaa? Kehoitan lukemaan sanan merkityksen vaikka Wikipediasta.

Ahdasmielisiä ihmisiä aina löytyy. Onneksi heidän osuus on pieni ja isoissa kaupungeissa kukaan ei kiinnitä vaikka ikäeroon kovin paljon huomiota.

Tärkeintä on se mitä AP itse on valmis hyväksymään ja se onko hänen tunteensa vahvempi kuin pelko siitä että ympäristö ei hyväksy asiaa.

Itse olen joskus joutunut miettimään ikäeroasian omalta kannalta ja päädyin ettei muilla kuin omilla ja hänen läheisillä ihmisillä ole mitään merkitystä. Läheisten ihmisten taas tiedän haluavan, että olen onnellinen. Ikäero olisi voinut olla alkushokki, mutta tottumisen jälkeen se ei olisi mikään juttu. Sitten myös mietin, että jos kohtaa samalla aaltopituudella olevan ihmisen, joka tuntuu omalta ihmiseltä, kemia toimii ja tunteet on vahvat ja ainoa mutta on ikä, niin olisi aika tyhmää jättää rakkaus katsomatta ja kokematta, vain iän takia. Kuinka usein kohtaa ihmisiä, joiden kanssa oikeasti kolahtaa voimalla? Pari kertaa elämässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus yli 40v (Esim. Jenni tai Tommi) on pedofiliaa? Kehoitan lukemaan sanan merkityksen vaikka Wikipediasta.

Ahdasmielisiä ihmisiä aina löytyy. Onneksi heidän osuus on pieni ja isoissa kaupungeissa kukaan ei kiinnitä vaikka ikäeroon kovin paljon huomiota.

Tärkeintä on se mitä AP itse on valmis hyväksymään ja se onko hänen tunteensa vahvempi kuin pelko siitä että ympäristö ei hyväksy asiaa.

Itse olen joskus joutunut miettimään ikäeroasian omalta kannalta ja päädyin ettei muilla kuin omilla ja hänen läheisillä ihmisillä ole mitään merkitystä. Läheisten ihmisten taas tiedän haluavan, että olen onnellinen. Ikäero olisi voinut olla alkushokki, mutta tottumisen jälkeen se ei olisi mikään juttu. Sitten myös mietin, että jos kohtaa samalla aaltopituudella olevan ihmisen, joka tuntuu omalta ihmiseltä, kemia toimii ja tunteet on vahvat ja ainoa mutta on ikä, niin olisi aika tyhmää jättää rakkaus katsomatta ja kokematta, vain iän takia. Kuinka usein kohtaa ihmisiä, joiden kanssa oikeasti kolahtaa voimalla? Pari kertaa elämässä?

Ei se ole ahdasmielisyyttä jos joku on sitä mieltä, ettei halua olla yhdessä oman lapsen ikäisen kanssa. Se on hänen oma mielipiteensä asiaan. Kun on sitä mieltä, että muut tehkööt niin kuin he haluavat, eikä arvostele sitä mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joutuidi minun kanssa vakaviin tekemisiin jos olisi tuommosia ikäeroja. Siksi esim omat lapseni jotka on yli 30v eivät ole ottaneet vanhoja ihmisiä kun tietävät että murskaisin semmoset liitot.
        Ja niin puuttuidin kyllä minulle tuntemattomankin liittoihin jos kohdalle osuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti kommentin kirjoittaja ei ymmärrä sanan pedofilia tarkoitusta kun kohdistaa sen aikuisiin ihmisiin. Kautta aikain on aikuiset menneet yhteen ja vanhaan aikaan ei olleet harvinaista isot ikäerot. Nykyään vain moralisoidaan kaikkea mahdollista. Elä ja anna muiden elää. Aikuiset tekevät omat valintansa ja kantavat seuraukset itse valinnoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joutuidi minun kanssa vakaviin tekemisiin jos olisi tuommosia ikäeroja. Siksi esim omat lapseni jotka on yli 30v eivät ole ottaneet vanhoja ihmisiä kun tietävät että murskaisin semmoset liitot.
        Ja niin puuttuidin kyllä minulle tuntemattomankin liittoihin jos kohdalle osuisi.

Todennäköisemmin rakastuessaan kumppaniin jota vanhempi/ vanhemmat eivät hyväksyisi välit katkeaisivat vanhempiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet vajaa päästäsi etkä tiedä mitään. Pedofilia kohdistuu alaikäiseen lapseen.
        Jos toinen on 30 ja toinen 50, siinä on kyse kahdesta aikuisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole ahdasmielisyyttä jos joku on sitä mieltä, ettei halua olla yhdessä oman lapsen ikäisen kanssa. Se on hänen oma mielipiteensä asiaan. Kun on sitä mieltä, että muut tehkööt niin kuin he haluavat, eikä arvostele sitä mitenkään.

Ikäero voi olla ilman, että toinen voisi olla lapsi. Kovin nuorena (alle 30v) viidenkin vuoden ikäero on merkittävä, mutta kun kolmenkympin kriisi on ohitettu keski-ikäisen elämä on suhteellisen samaa pikkulapsi vaiheen jälkeen eläkkeelle asti.

• Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisemmin rakastuessaan kumppaniin jota vanhempi/ vanhemmat eivät hyväksyisi välit katkeaisivat vanhempiin.

Jos vanhempi katkaisee välit lapsen kumppanin takia ei vanhemmuus ollut alunperinkään tasapainossa eikä tervettä! Toksiset ihmissuhteet kannattaa jättää taakse.

Kun lapsi tulee aikuiseksi, ei vanhemmat enää sanele lapsen elämää. Lapsi elää omaa elämää, valitsee itse miten haluaa elää ja kenen kanssa.

• Anonyymi

Jos tämä ikäero on molemmille ok, niin anna mennä vaan😊

• Anonyymi

Turhan paljon tuijotetaan numeroita. Jos kaksi sinkkua aikuista ihmistä haluaa olla yhdessä, niin ei siihen ole kellään sanomista.

Kokemuksesta voin kuitenkin kertoa, että suurin osa nuorista miehistä hakee vain seksiä. Mikäli naisella on kiikarissa parisuhde, hän todennäköisesti suhtautuu epäillen nuoremman miehen lähestymisiin. Jos tiedät tavoitteenne olevan yhtenevät, ja tuot sen naiselle ilmi, niin ikäero tuskin muodostuu ongelmaksi.

• Anonyymi

huh, tulipa tästä mun aloittamasta keskustelusta kunnon trollimagneetti!
      kiitos teille jotka vastasitte ihan vilpittömästi.

ehkä seuraavaksi pistän peliin enemmän flirttiä ja katson säikkyykö tämä työkaveri moista. ikäeromme on 16-17 vuotta.

• Anonyymi

Oletko puhunut naisen kanssa puhelimessa? Koska viimeksi näit hänet tai tulet näkemään? Onnea flirttiin!

• Anonyymi

Oletko laskenut vuodet oikein?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe