Huomasin, kun yritin kommentoida tuotettaa, että saan ilmoituksen:
"Arvostelua ei voida lähettää!
Selaimellesi asetetut yksityisasetukset estävät arvostelun lähettämisen. Muuta asetuksia, jotta pääset jakamaan mielipiteesi!"
Ihmettelin mistä on kyse, koska minulla oli kaikki asetukset sillä mallilla ettei pitäisi olla mitään kielletty. Koitin Chrome, Edge, Firefox sekä incognito mode. Sama tilanne.
Sitten hoksasin, että mitäs jos ne on shadow bannannut minut?
Koitin VPN yli toisesta IPstä. Voila! Homma toimii. firefoxing normaaliasetuksilla.
Onko kukaan muu huomannut, että heidän IP (dynaaminen Elisa tms) olisi blokattu tällä tavalla?
Verkkokappa.com estää negapalautteet?
3
707
Vastaukset 3
- Anonyymi
Asetuksissasi on oltava vikaa.
- Anonyymi
Minulla rupesi toimimaan kun poistin selaimen antimalware-lisäosan käytöstä.
- Anonyymi
Joku trackeri se on. Itsekin testasin ilman lisännäisiä sun muita eikä toiminut. Sitten muistin että minulla on palomuurissa myös trackauksen esto. Ja sieltä kun voi selata, niin verkkokauppahan lähetti tusinoittain ties mitä signaaleja google analyticsiin, trackjs.com, zopin.com, optimizely, doubleclick, zendesk yms. jokaisella sivunlatauksella. Ne kun salli toistaiseksi niin pystyi kirjoittamaan arvostelun. Kunhan muistaa palauttaa asetukset entiselleen jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102311Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231014- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha583855- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670- 68641
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik30627