Huomasin, kun yritin kommentoida tuotettaa, että saan ilmoituksen:
"Arvostelua ei voida lähettää!
Selaimellesi asetetut yksityisasetukset estävät arvostelun lähettämisen. Muuta asetuksia, jotta pääset jakamaan mielipiteesi!"
Ihmettelin mistä on kyse, koska minulla oli kaikki asetukset sillä mallilla ettei pitäisi olla mitään kielletty. Koitin Chrome, Edge, Firefox sekä incognito mode. Sama tilanne.
Sitten hoksasin, että mitäs jos ne on shadow bannannut minut?
Koitin VPN yli toisesta IPstä. Voila! Homma toimii. firefoxing normaaliasetuksilla.
Onko kukaan muu huomannut, että heidän IP (dynaaminen Elisa tms) olisi blokattu tällä tavalla?
Verkkokappa.com estää negapalautteet?
3
530
Vastaukset
- Anonyymi
Asetuksissasi on oltava vikaa.
- Anonyymi
Minulla rupesi toimimaan kun poistin selaimen antimalware-lisäosan käytöstä.
- Anonyymi
Joku trackeri se on. Itsekin testasin ilman lisännäisiä sun muita eikä toiminut. Sitten muistin että minulla on palomuurissa myös trackauksen esto. Ja sieltä kun voi selata, niin verkkokauppahan lähetti tusinoittain ties mitä signaaleja google analyticsiin, trackjs.com, zopin.com, optimizely, doubleclick, zendesk yms. jokaisella sivunlatauksella. Ne kun salli toistaiseksi niin pystyi kirjoittamaan arvostelun. Kunhan muistaa palauttaa asetukset entiselleen jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694911Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893384- 423278
- 492582
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971620
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 121227
- 701027
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441025