Huomasin, kun yritin kommentoida tuotettaa, että saan ilmoituksen:
"Arvostelua ei voida lähettää!
Selaimellesi asetetut yksityisasetukset estävät arvostelun lähettämisen. Muuta asetuksia, jotta pääset jakamaan mielipiteesi!"
Ihmettelin mistä on kyse, koska minulla oli kaikki asetukset sillä mallilla ettei pitäisi olla mitään kielletty. Koitin Chrome, Edge, Firefox sekä incognito mode. Sama tilanne.
Sitten hoksasin, että mitäs jos ne on shadow bannannut minut?
Koitin VPN yli toisesta IPstä. Voila! Homma toimii. firefoxing normaaliasetuksilla.
Onko kukaan muu huomannut, että heidän IP (dynaaminen Elisa tms) olisi blokattu tällä tavalla?
Verkkokappa.com estää negapalautteet?
3
542
Vastaukset
- Anonyymi
Asetuksissasi on oltava vikaa.
- Anonyymi
Minulla rupesi toimimaan kun poistin selaimen antimalware-lisäosan käytöstä.
- Anonyymi
Joku trackeri se on. Itsekin testasin ilman lisännäisiä sun muita eikä toiminut. Sitten muistin että minulla on palomuurissa myös trackauksen esto. Ja sieltä kun voi selata, niin verkkokauppahan lähetti tusinoittain ties mitä signaaleja google analyticsiin, trackjs.com, zopin.com, optimizely, doubleclick, zendesk yms. jokaisella sivunlatauksella. Ne kun salli toistaiseksi niin pystyi kirjoittamaan arvostelun. Kunhan muistaa palauttaa asetukset entiselleen jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854