Huomasin, kun yritin kommentoida tuotettaa, että saan ilmoituksen:
"Arvostelua ei voida lähettää!
Selaimellesi asetetut yksityisasetukset estävät arvostelun lähettämisen. Muuta asetuksia, jotta pääset jakamaan mielipiteesi!"
Ihmettelin mistä on kyse, koska minulla oli kaikki asetukset sillä mallilla ettei pitäisi olla mitään kielletty. Koitin Chrome, Edge, Firefox sekä incognito mode. Sama tilanne.
Sitten hoksasin, että mitäs jos ne on shadow bannannut minut?
Koitin VPN yli toisesta IPstä. Voila! Homma toimii. firefoxing normaaliasetuksilla.
Onko kukaan muu huomannut, että heidän IP (dynaaminen Elisa tms) olisi blokattu tällä tavalla?
Verkkokappa.com estää negapalautteet?
3
488
Vastaukset
- Anonyymi
Asetuksissasi on oltava vikaa.
- Anonyymi
Minulla rupesi toimimaan kun poistin selaimen antimalware-lisäosan käytöstä.
- Anonyymi
Joku trackeri se on. Itsekin testasin ilman lisännäisiä sun muita eikä toiminut. Sitten muistin että minulla on palomuurissa myös trackauksen esto. Ja sieltä kun voi selata, niin verkkokauppahan lähetti tusinoittain ties mitä signaaleja google analyticsiin, trackjs.com, zopin.com, optimizely, doubleclick, zendesk yms. jokaisella sivunlatauksella. Ne kun salli toistaiseksi niin pystyi kirjoittamaan arvostelun. Kunhan muistaa palauttaa asetukset entiselleen jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452439
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 661308
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461304The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21876