https://m.nettiauto.com/volvo/c40/12635735?vifAdCount=1&vifNav=Y
Suomen paras sähköauto on revitty käsistä ja myyjillä alkaa olemaan tilauskirjat täynnä. Myös käytetyt ja tuodut C40 volvon ovat hävinneet kuin kuumille kiville nettiautosta. 14 oli hetki sitten vielä myynnissä…enää 2. Kaikki revitään käsistä. Sähkö on nyt se jota ihmiset kiivaasti haluavat ja odottavat. Repivät ihan käsistä kaikki samantien. Käsistä revitään myyjiäkin ja avaimet viedään ja kaikki että saisi oman C40. Volvo C40 on lisäksi kaunein auto markkinoilla. Hae omasi vielä kun pystyy nimittäin niitä ei kaikille riitä. Kaikki ne loppuu ja viedään pois.
Volvo C40 kauppa käy kiivaana. Enää kaksi myynnissä
5
87
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäkin olet taatusti ostanut jo omasi hintaan 67000€. Ihan varmasti! 😆😝
- Anonyymi
Olin hiukan kiinnostunut mutta sähkön kulutus kilpailijoihin verrattuna hiukan kova.
- Anonyymi
Mutta saako tuohon hintaan toista 408heppasta ja tuolla kiihtyvyydellä? Ei muuten saa
- Anonyymi
Ei tarvi 4.7 kiihtyvyyttä vaan pidemmän toimintamatkan.
8-10 sec kiihtyvyys riittää. Jotenkin ei ulkonäkö viehätä.
Ford e mustang ehkä valinta.- Anonyymi
Mustang haukuttiin TM testissä että ”suorastaan huono auto ajaa”. En koskisi siihen pitkällä tikullakaan.
Volvo myös selkeästi mustangia kauniimpi ja ennenkaikkea sisustaltaan laadukkaampi, tuohon C40 hintaan ei saa kuin alotehoisen mustangin joka ei mene läheskään niinkuin C40. 4,7sekuntia on lisäksi erittäin konservatiivinen arvo tuon auton kohdalla…todellisuudessa nopeampi ja sen on sanoneet kaikki testit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882